|
1. חובבנות ישראלית גם גטבוקס רק שכחו
לאבטח את הספרים שלהם באפליקציה החדשה שלהם עם סטימצקי. כנסו לספריית הקבצים במכשיר רות ותיכחו את הקובץ של הספר. עכשיו כל הספרים זמינים לכולם. תודה. שתפו!!
|
|
|
2. לא נעים רוב האפליקציות הישראליות מפוצצות בחורי אבטחה
Childish gambino |
|
|
(09.05.18) |
רק שימו סניפר ותראו...
|
|
|
יש לכם מיליוני משתמשים, למה אתם לא שומרים על המידע כמו שצריך?
|
|
|
ישראלים חוצפנים חחחח אתם מדליפים מידע עלינו, מישהו מגלה את זה ואתם זועמים עליו? ליצניםכ אילו שלא ידעתם ולא השתמשתם במידע הזה ומכרתם אותו
|
|
|
5. איזה שקרנים, מאיימים בתביעה נגד החוקר ואומרים שאבטחה חשובה
להם ? מכיר אנשים כאלו לא מעניין אותם כלום, במקום לאמץ תוכנית דיווח על פרצות אבטחה הם מאיימים ומשתיקים את הבעיות
|
|
|
6. כבר דיווחו על הזליגה לפני חודשים
רק עכשיו גוגל פעלו, סביר להניח שגם התריעו את החברה עוד מלפני כמה חודשים.
|
|
|
תרגיעו, בכל אפליקציה יש חורים וטוב שמתקנים. בכיינים, האם הפסקתם להשתמש בפייסבוק אחרי קיימברידג אנליטיקה??? או בווצאפ אחרי פירצת האבטחה של 2017? מכיר החברה והמייסדים ממקור ראשון. עבדתי שם בעבר. תהיו רגועים, תורידו ותהנו מחוויית מובייל ייחודית!
|
|
|
אני כבר לא מצליח לחייג בלעדיה
|
|
|
משתמש כבד, שירות לקוחות מצויין, קשה לי להאמין שהתעלמו מפריצה ידועה.
|
|
|
10. במקום להכות על חטא ולהודות ברשלנות הם מאיימים. בושה וחרפה
רשלנות וחובבנות |
|
|
(09.05.18) |
|
|
|
11. בזכותה הורדתי את האפליקציה
|
|
|
12. לא מכיר ולא קשור, אפליקציה משובחת
כבר כמה שנים שזה חייגן ברירת המחדל שלי. וכן הולכים ומשתפרים. חבל שיש פרצות אבטחה, צריך ללמוד ולתקן. ועדיין אפליקציה מומלצת מאוד מאוד.
|
|
|
13. חוצפה ויש להם עוד עזותמצח להגיד שיתבעו את זה שגילה חחחחחח
זו חוצפה אמיתית של חברה כושלת שבמקום להגיד תודה עוד מאיימים בתביעה. לא אתפלא שרבים יברחו ממנה כמוני ועוד רבים מחבריי
|
|
|
יש חובה לדווח על אירועי אבטחה. בטח ניסו לטייח כמו ישראלים ממוצעים. מקווה שתיגמר החגיגה.
|
|
|
15. כשרואים כזאת כמות הודעות מ"טעם" מבינים שנגמר הסיפור...
|
|
|
16. זו לא היתה פרצה - זו היתה חובבנות פושעת של מפתחים של drupe
החובבנות פה מביכה ברמות
|
|
|
17. כל שנייה שאתם מחוברים לאינטרנט יש זליגת מידע
בטלפון, במחשב, בטבלט...אין פרטיות ברשת.
|
|
|
18. יש בדרך כלל תהליך דיווח
פלינטסטון , |
שרון |
|
(10.05.18) |
בדרך כלל במקרים כאלה יש תהליך מקובל לחוקרי פריצות אבטחה. מתחילים מלדווח לחברה, ורק אם החברה לא עושה כלום יוצאים בפומבי בנושא.
אם החוקר לא עמד בתהליך הזה, ואם לא נתן לחברה את הזמן לתקן את הפירצה לפני שיצא לתקשורת ולגוגל, אז כן יש להם סיבה לתביעה - כי הוא לא חיפש לתקן את הבעיה, אלה לגרום נזק לחברה.
|
|
|
19. האפליקציה הישראלית הכי טובה היום
עוד לא הבנתם שפירצות כאלה יש בכל אפליקציה? אם כל הסטארטאפים בעולם היו מתנהלים מהר כמוהם, היינו במצב הרבה יותר טוב היום. כל הכבוד על התיקון, ואפליקציה מעולה. אל תתרגשו מכאלה שמחפשים
|
|
|
20. מתי כבר יבינו שהתנצלות לא עוזרת אחרי שמידע דלף.
בלי קשר למקרה הזה - כל החברות שמידע מהן דלף/ נגנב בסוף מתנצלות ...
ההתנצלויות לא עוזרות למי שמידע שלו הגיע לאן שלא אמור להגיע. וזה לא משנה אם זו דליפה קטנה או גדולה. אני זוכר שאחרי שפרטים דלפו מלאומי קארד אחרי שעובד גנב מהם מידע או משהו כזה - המנכלית התראיינה ואמרה שבכל מקרה דלפו רק פרטים "שטוחים" (שכללו שמות מספרי ת"ז וכו ...ואני לא מבין מה שטוח בפרטים האלו .. הרי אי אפשר להחליף מספר ת"ז) יש לחברות אפילו קטנות היום המון המון מידע והן חייבות באמת לקחת בשיא הרצינות אל הטיפול בו. שוב אני לא מתייסח לחברה שבכתבה כי אני לא מכיר אותה אבל איכשהו כל קובץ של מדיניות פרטיות מתחיל במשפט בסגנון של "אנחנו מתייחסים לפרטיות המשתמשים שלנו בכל הרצינות".
|
|
|
21. אפליקציה מעולה.
יוזר , |
תל אביב |
|
(10.05.18) |
לכל כך הרבה חברות יש זליגות מידע, זה היה רק ל3% מהמשתמשים וברגע שהם גילו על זה טיפלו בזה. לקח להם פחות זמן מאשר לגלול עד התגובה שלי.
ולחוקר, למה לא פנית אליהם? כך גם צקפוינט ושאר חברות הסייבר פועלות - קודם פונים לחברה ורק אז למדיה/ גוגל.
|
|
|
22. אני אוהב את הניסוח: "אבטחת המידע היא בראש סדר מעייננו"
|
|
|
23. האפליקציה היחידה שקניתי...
איתם מההתחלה, אחלה כלי ליום עוזר לי ביום יום ומרכז לי את כל הפעולות בצורה פשוטה ומהירה. היום זה כבר בטופ פייב שלי במכשיר ושווה כל שקל.
|
|
|
24. יש נייר התאמה שלהם לחוקי המידע האירופאיים החדשים? ידוע מה הם
שומרים אצלם ומה הם עושים עם זה?
הגניבה הכי גדולה אינה של האקרים...
| |