כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
אפקט האגרה: 240 בקשות לתביעות ייצוגיות ב-7 ימים
מורן רגב
פורסם: 15.05.18, 07:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 63 תגובות ב-39 דיונים
31. סלקום קנתה את הום סלולר ושינתה את התעריפים בלי ליידע!!!
מיכאל   (15.05.18)
לפני כמה חודשים סלקום קנתה את הום סלולר ושינתה בניגוד לחוק את התעריפים ל- 20,000 מנויים בלי ליידע אותם כלל.
כל מי שהיה מנוי בהום סלולר, עבר אוטומטית לסלקום, בלי קשר לתעריף הקודם שהיה לו.
חברה בריונית.
32. מתוך 250 תביעות, הראשונה שהתייחסתם אליה היא מכשיר כשר
שפוי בע"מ   (15.05.18)
האג'נדה שלכם ברורה!
33. זמן המתנה ממוצע לבנקאי בלאומי-קול, הינו 40 דקות ומעלה!!!
ראו הוזהרתם!!!   (15.05.18)
34. ישראלים גנבים ורמאים
תן   (15.05.18)
למה אי אפשר להתחבר לנותני שרות ממדינה אירופית? למה אנחנו תלויים בנבלות הללו?
35. לדאבוני כל הפרטים בכתבה אכן נכונים אך אין מי שיעצור את המבול
שאול עו"ד   (15.05.18)
36. לדאבוני , מצבנו רע מאוד ואפילו קריטי : הרי למה גונבים?כך!!!
אהרון ,   בית דגן   (15.05.18)
37. לא להחזיק מכשיר נייד!!
פנחס ,   אשדוד   (15.05.18)
שאני צריך להתקשר אז אני מבקש שיחה מעובר אורח שנפל קורבן לחברת סלולר ויש לו שיחות בלי הגבלה. ואני מקבל שיחות לטלפון הציבורי שנמצא ליד הבית.
38. תביעה יצוגית חיבת להיות במחיר עממי שכל אזרח שנפגע יוכל לתבוע
השלטון שומר ,   על המושחתים   (17.05.18)
39. ב"מגה" אין תיאום בין המחיר על המוצר לבין מה שגובים בקופה.
מגה   (19.05.18)
ב"מגה" מעדכנים מחירים במחשב המשרד מבלי לעדכן את המחיר על המוצר או על השלט. מתרגלים. כבר אין טענות.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה