רכב  חדשות
המשרד להגנת הסביבה שכנע - התביעה היצוגית נגד יונדאי וקיה הוסרה
הלל פוסק
פורסם: 15.05.18, 15:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 141 תגובות ב-78 דיונים
1. בעולם מוכרים יונדאי איוניק גם היברידית נטענת PHEV וחשמלית EV
ובישראל מוכרים רק ,   היברידית לא נטענת?   (15.05.18)
בירדן ובאבו-דאבי מוכרים טסלה ובישראל מוכרים סטלה המגמרת.
2. ומוכרים גם KONA חשמלית עם טווח של למעלה מ - 400 ק"מ.
אופיר   (15.05.18)
מתי בישראל ?
3. או שמרחו כסף.. או שמרחו מידע.
(15.05.18)
משהו בסיפור לא ברור.
יש תקן עולמי לגבי קרינה, ויש מדידה ישראלית מקצועית, משהו נפל בין הכסאות
4. תמוה
עמית   (15.05.18)
ממתי משרד התחבורה מתערב בתביעות שלא הוא מגיש אותן, ובאיזו סמכות.
5. היה ברור
יב   (15.05.18)
לי יש נירו חדשה ,והיה ברור לי שהתביעה הגיעה ללא בדיקה נכונה לפי כל הנהלים, והבדיקה הייתה לא נכונה בעליל,לכן אני תמיד אומר שרוצים לתבוע ולא משנה באיזה תחום צריכים להיות בטוחים שהבדיקה שמבצעים היא נכונה ולא חובבנית כמו במקרה הזה .
6. לצערם של המתחרים. איוניק תמשיך להוביל את השוק!!!
(15.05.18)
7. לפרסם את שמות עורכי הדין שניסו לסחוט את יצרני המכוניות.
למען יראו   (15.05.18)
8. מהו הרכיב המדובר שפולט קרינה אותו ניסו למדוד בבדיקות? סוללה?
(15.05.18)
האם יש פליטת קרינה אל המושבים? (אלא שהבטריה נמצאת מאחוריהם) הכוונה בעוצמה כזו או אחרת?
9. מריח ממש קומבינה...
קורן   (15.05.18)
פתאום התביעה הוסרה? מעניין כמה כסף קיבלו התובעים כדי לרדת מהסיפור.
אני מריח שחיתות.
10. מדינת הקומבינות
מי קיבל שם מעטפה?   (15.05.18)
בדיחה ממש
11. אין ברירה אלא לקנות מד קרינה ולבדוק במושב האחורי
כל אחד לעצמו ,   ככה זה בישראל   (15.05.18)
אי אפשר לסמוך על המשרד לאיכות הסביבה כי הוא לא דואג לציבור.
מד קרינה אלקטרומגנטית עולה כמה מאות שקלים ואפשר לחלוק אותו בין אנשים.
גם מד קרינת RF זה דבר חשוב בשביל קרינת סלולר.
יש מכשירי מדידה משולבים אלקטרומגנטי וסלולר
12. לא מאמין ...במדינה הזו הכל כסף וקומבינה
צחי   (15.05.18)
13. מוזר ביותר
מישהו שמבין   (15.05.18)
אני הבנתי שיש צינור מהבטריה שעובר דרך כל צד שמאל של הרכב, ומגיע ממש מתחת לדוושת הגז. כל הבדיקות הראו שבמקומות לידו יש קרינה גבוהה. מכיוון שהמשרד להגנת הסביבה מעודד היברידיות ולחץ שהופעל עליו מהיבואנים הוא לחץ על התובעים להסיר את התביעה. בנוסף לא ניתן לדעת אם זה לווה בכסף ששילמו היבואניות לתובעים. צריך לערב את משרד הבריאות אם הוא לא רוצה שבתי החולים יתמלאו עוד 10 שנים
14. ולראיה
מישהו שמבין   (15.05.18)
ולראיה זה שיש גופים גדולים במשק כמו מקורות שחברת הליסינג הסכימה להחליף להם את היונדאי לטויוטה...מי רוצה להתעסק עם ממוצעים ולהסתכן עם קרינה גבוהה לכמה דקות בכל נסיעה באזורים מסוימים
15. תרגום: היבואנים השתיקו בכסף את התובעים
כדי שלא לעורר דובים   (15.05.18)
16. או הבודק או התובעים
מישהוא מסודר   (15.05.18)
17. קצת טיפה מבין
מוטרד   (15.05.18)
אם אני יושב ברכב ומודד קרינה של 100 מיליגאוס ויותר עם 2 מכשירי מדידה שונים במושב האחורי זה תקין? שמישהו יסביר בבקשה את עניין המדידה במרחק של 10 ס"מ? באיזה נקודות מדידה מתייחס התקן? בצד שמאל קרוב לדלת במושב האחורי הקרינה הכי גבוהה למה אין התייחסות? בדגמים של איוניק 2017 הקרינה הגבוהה הייתה במושב הימיני האחורי, למה בדגמים החדשים של 2018 בקרינה עברה לצד שמאל? אולי כי הבינו שהילדים יושבים בצד ימין?
הכל פה מסריח ואני עדיין לא משוכנע ולא סומך אל אף אחד, הצרה עכשיו איך נפטרים מהרכב הזה.
18. " י ו ת ר , ח ש מ ל , פ ח ו ת , ע מ ל " ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~.
שקע תקע ושטקר ,   נהריים   (15.05.18)
19. לא מאמין למשרד הבריאות ויבואני הרכבים המדוברים
רועי   (15.05.18)
20. מוזר. אני לקחתי מד קרינה ובדקתי בעצמי
אורי   (15.05.18)
התוצאה היתה בדיוק כמו שתיארו בכתבה. משהו פה נשמע מאד תמוה ולא כשר
21. נראה פה למישהו שכלמוביל ולטלקאר
(15.05.18)
2 היבואניות הכי חזקות ומובילות שכוללות גם את מרצדס ומיצובישי ילכלכו את השם שלהם כדי למכור רכב שמסכן בריאות של מישהו??
אנשי היבואניות הם בני אדם כמו כולנו ואם היה שמץ סכנה מזמן כולם היו יודעים זאת. לא עובדים רובוטים שיעשו הכל כדי להרוויח עוד בונוס
22. משהוא פה מסריח לי
מסריח   (15.05.18)
המודד הוא מוסמ מדד לפי התקן החדש, פתאום מודדים לפי הישן... לא ברור פה משהוא בכלל. מה שבטוח שהם חברות ענק.
23.  כנראה שמעטפה שמנה טיפלה בהכל
dddd   (16.05.18)
אין דבר שכסף לא מסדר או מעלים ונראה שזה הכיוון כאן
24. חבורת שוטים, המכוניות הללו נמכרות בארה"ב ובאירופה...
דייב   (16.05.18)
גם שם משחדים את הרשויות?
25. סוללה היא זרם ישר שאינו קורן
ירון   (16.05.18)
הסוללה לא מפיצה קרינה נקודה . מערכת הטעינה דומה לטעינה של ה 12 וולט לא פחות ולא יותר , הבדיקה מודדת קרינה בתדר של חברת החשמל שקיימת בכל מקום בישראל ובעוצמה גבוהה בהרבה ממה שנמדד , האדיוט שמדד ידע על הטעות אבל הוא ביצע חישוב משוערך שחלק מהתוצאות הם של רשת החשמל וכל השאר הסוללה
26. תמיד פניות הציבור לבית המשפט
דוד   (16.05.18)
כנגד שועי המדינה כאן נדחות. הסיכוי לאזרח לקבל מזור מבתי המשפט שואף לאפס.
27. במקום למדוד מחדש מסירים תביעה. חלם...
ליאור   (15.05.18)
מדדתי במד קרינה אלקטרומגנטית ערכים של למעלה מ40 מיליגאוס! שימישהו יעשה את הבדיקה הזו נכון ויפרסם תוצאות. הערכים גבוהים מאוד
28. כמה כסף היה במעטפות???
ערן   (15.05.18)
29. ניסו לסחוט והבינו שאין כלום
המהולל שנפל   (15.05.18)
התביעה הוגשה בגין בדיקות שהתבררו כמובן כתקינות ... לקחו מדידות המציאו נוהל ותקינה ובאו להוציא כסף ...אין מצב שרכב יגיע לישראל ולא יעמוד בתקינה העולמית והארופאית ורק בישראל ימצא שהוא לא תקין ....שכל העולם עובר להיברידי
30. לכל מנוע חשמלי יש קרינה. צריך להפסיק למכור רכבים חשמליים
אייל   (16.05.18)
אז פה הבעיה. אם יסכימו שיש קרינה למנועים חשמליים לא יוכלו למכור רכבים חשמליים או היברידיים ולזה הירוקים המזוייפים לא יסכימו. רכב חשמלי גם יותר יקר ואחזקה וגם מזהם יותר
תגובות נוספות
חזרה לכתבה