|
91. שלוש יחדות חלק ב', זה רמת יסודי,חלק...
כמה זה 1461 בארבעה תשלומים שווים ?!
אתם רציניים שזה סעיף שאלה בבגרות ?!
|
|
|
92. לא הוגן המבחן ב5 יחידות
למדנו כל השנה בסוף המבחן היה שונה מכל מה שהכינו אותנו ברמה וביצירתיות של השאלות
|
|
|
93. מבחן ראשון של 5 יחידות היה ממש קשה
המבחן היה ממש קשה, אני מאוד מאוכזבת. מרגישה שבאו להפיל אותנו.
|
|
|
כל פרק שלישי היה קשה רצח שאלה 7 היה תשובה לא הגיונית אי אפשר להצליח בזה כולם לא הצליחו בפרק שלישי חבל סתם על 40 נקודות שלפחות חצי ירדו על סתם
|
|
|
די להתלונן הבגרות הייתה סבבה
|
|
|
רק בגלל ש807 היה מעצבן מאוד
לא אומר ש806 לא היה קשה!!!!
806 בפרק שלישי היה עמוס
עמוס מממש וכל סעיף עד לנקודה האחרונה
אני סמכתי על הפרק הזה 40% והפישול!
|
|
|
97. הרבה יותר משנים קודמות!
807 היה קשה מאוד |
|
|
(25.05.18) |
איך זה שלא מסקרים את המחאה ברשתות החברתיות על השאלון היוצא דופן שהיה לנו? 90% מהתלמידים שניגשו לשאלון 807 מתכוונים לגשת למועד ב, המועד הזה היה לא סביר! רמת קושי הרבה מעל בגרויות משנים קודמות! העיקר בנט מנסה לקדם את מספר התלמידים הניגשים לחמש... איך הוא מצפה ככה לעלייה? שאלונים כאלה מחסלים את כל העבודה שהוא מנסה לעשות הוא סותר את עצמו!
|
|
|
גם שאלון 806 היה מאתגר לא פחות הסעיפים היו מרובים ביחס לזמן שניתן לבחינה בעיקר בפרק השלישי מה גם שהשאלות היום מאוד מורכבות ויצירתיות שזה חשוב ב 5 יחידות אבל לא היו סעיפים דומים או שאלות כאלו (ברוב השאלות והסעיפים) בבחינות בוגרות קודמות ואפשר להגיד שאכן היה קשה ומאתגר
|
|
|
השאלות בפרק הראשון (למעט וקטורים) היו מאודדדדד ארוכות. כל תרגיל לקח מלא זמן לפתור. דבר כזה יכול לגרום גם לבעיות בפתירת התרגיל בגלל בלבול (גם לי וגם לחברים שלי היו טעויות בדרך כי המשוואות היו מאוד מסובכות מהרגיל). הפרק השני כן היה הוגן.
אני לא אומר את זה סתם - קיבלתי במתכונת 100 (והיו בה תרגילים מתוחכמים), אבל לעומת המתכונת, בבגרות הזו התרגילים לא היו מחוכמים אלא ארוכים מידי והמשוואות היו מסורבלות גם הן.
|
|
|
100. אפשר לעבור את בחינת 5. יחידות, אבל בציון לא משהו
כדי לקבל מעל 85 בבחינת 5 היחידות של אתמול, צריך להיות ממש טוב. אבל אפשר לעבור את הבחינה די בקלות בציון נמוך יותר. נראה לי שזה מה שמשרד החינוך רצה.
|
|
|
101. 99 צודק גם אני במתכונת קיבלתי 100
ופה זה היה מתיש וחורג מאוד בדרגת הקושי ממבחנים קודמים (807)
|
|
|
102. למה צריך בגרות במתימטיקה?
רוצים לדעת? קראו ספרים. רוצים תואר? אוניברסיטת פתוחה. בלי פסיכו-בגרות. מינימום כאב ראש.
|
|
|
103. בואנה החברה פה בתגובות אפסים ממורמרים
|
|
|
104. מורים מתוסכלים במשרד ההדתה
דוה ןיבור בהפוכה |
|
|
(25.05.18) |
ככה זה שאת השאלונים מחבריםם מורים מתוסכלים במשרד שמעודד הדתה ובורות. מנסחים שאלונים מתחכמים להראות שהמורה יודע יותר.. כבר כמה שנים שהבחינות במתמטיקה הן דרך של מורים מממורמרים להתנשא על התלמידים ולא מבחן ידע
|
|
|
105. מורים מאהל שם שלא יודעים לפתור, שיירדו כיתה
עובדה שתלמידים רבים אמרו שהיה בסדר, אז אם מורים לא יודעים לענות, סימן שהם לא ממש...
|
|
|
106. בעולם של היום אין זמן.... או שאתה עושה אקזיט או שאתה תחיה בפ
חברות היום בתחרות אדירה מול המערב... היום עובד צריך להספיק פי 2 או לעבוד גם לילה וסופש
|
|
|
טכניקה אפשר לתרגל, חשיבה זה כבר הרבה יותר מורכב. לא כל תלמיד יכול להגיע לחמש יחידות כמו שלא כל שחקן יכול להיות בnba. כאשר מדובר בשינון כולם יכולים, אם ישקיעו, חשיבה זה כבר עניין מורכב יותר. לכן, אין לחייב תלמידים לעשות חמש יחידות אם הם לא בנויים לכך, זה מטיל עליהם עומס נפשי ניכר וגורם לירידה בהערכה העצמית. לידיעת השר בנט!
|
|
|
108. שטויות הבגרות של 807 לא הייתה קשה
בחינת הבגרות בשאלון 807 לפחות לא הייתנ קשה בכלל. הרמה הייתה בדיוק כפי המצופה משאלון של חמש יח"ל מתמטיקה. כל מי שהגיע לבגרות מופתע לא התכונן מספיק. כן, הפתעה! חמש יח"ל מתמטיקה דורש בשאלון יותר שכל מאשר מזל. צריך לחשוב מחוץ לקופסא. הרמה בספרי ההכנה של ארכימדס ברמה גבוהה יותר מהבגרות. תחזרו אחורה בזמן... אל בגרויות של 807 שהיו ב2012 ו2013 ונראה אם תתלוננו על הבגרות שהייתה אתמול.
|
|
|
מי שניגש ל 5 יחידות האם בכיתה יא צריך לעשות שאלון 806 ובכיתה יב 807? איך זה הולך? מי ניגש ל 806 ומי ל 807? 807 נראה לי הרבה יותר קשה מ 806
|
|
|
110. הבגרות של 807 לא הייתה קשה בכלל
מי שלמד כל השנה אין סיבה שלא יצליח..
ניגשתי עם 95 ואני עומדת לקבל 85 לפי הציפיות שלי.
שאלה שנייה בווקטורים הייתה מתנה! לא רמה של חמש בכלל והכל מאוד טכני...עם 33 נקודות כולם צריכים להתחיל.
השאלה באנליטית גם לא הייתה מסובכת..חלק מהשאלות מבגרויות קודמות ב9 השנים האחרונות היו דומות מאוד.
מסכימה שהרמה בחדווא הייתה קצת קשה יותר בדרך כלל, ושאלות מאוד ארוכות עם 7 ויותר סעיפים.
אני מודה שאם לא הייתה לי תוספת זמן לא הייתי מספיקה לענות על הבחינה.
אבל בכל מקרה, הרמה הייתה לא קשה יותר מהרגיל, ומי שהתכונן יפה הצליח. (אני פתרתי כמעט את כל הבגרויות מ2009 כחזרה)
|
|
|
111. בגרות מתמטיקה 5 י"ל
סילביו שטסל , |
רמת גן |
|
(25.05.18) |
סוף סוף בחינה של 582 (5 י"ל כיתה יב) מעניינת שמתאימה לרמה הדרושה כל הכבוד למשרד החינוך עידן חדש שמקווים שימשיך גם בשנים הבאות
|
|
|
112. הבגרות השנה הייתה קשה בצורה יוצאת דופן.
גם אני ניגשתי אתמול לבחינת הבגרות ברמה של ארבע יחידות לימוד וכהכנה פתרתי את כל הבגרויות משנת 2011. הבחינה הייתה ברמה חשיבתית מאוד גבוהה, הרבה מעל הצפוי.
|
|
|
113. יחסית לחדווא ושות' זה נראה קל, אך אם הייתי בתיכון הייתי מזיע
מהנדס , |
טכניון |
|
(25.05.18) |
מנק' מבט הוגנת, נראה כי המבחן לא סביר לתלמידי תיכון בזמן שהוקצב.
|
|
|
114. בחינת הבגרות של 5 יח"ל
הבחינה הייתה בעיקרה לא מובנת
|
|
|
115. אתם צריכים להבין משהו כל מי שמסוגל מבחוץ
תלמיד י''ב מעכו |
|
|
(25.05.18) |
כל מי שלא היה בבחינה, שמסתכל עליה מבחוץ, אנשים שלמדו מתמטיקה או לא כאחד. משרד החינוך מצפה מתלמידי 5 יחידות להבין נושאים במתמטיקה על רגל אחת, ללא הבנה עמוקה של 'למה עושים ככה'.
אני בתור תלמיד 5 יחידות עם מורה מדהים זכיתי ללמוד שיטות שעוזרות להתמודד עם הקושי (כמו שיטת קרוס למי שמכיר), אבל לא כל תלמידי 5 יח''ל זכו לכך.
למרות זאת, בשנים האחרונות תלמידי 5 יחידות הצליחו להתמודד עם הרמה הקשה בהצלחה (אך לא גדולה במיוחד לדעתי אם הממוצע הארצי הוא בסביבות 60). הם הצליחו לעשות זאת מכיוון שהרמה של הבחינות הייתה הוגנת, הבחינות היו מותאמות לתלמידי 5 יחידות בשאלון 807. הבגרות שהייתה אתמול בשאלון 807 קשה לא פחות (ואפילו יותר) מהבגרות הידועה של קיץ 2013, ואני יודע שאם לא הייתי מקבל תוספת זמן יחד עם תלמידים רבים איתי בכיתה הייתי נכשל בבחינה. הגשתי על מגן גבוה במיוחד וחברים לכיתה גם הם כך וחלקם יצאו עם דמעות בעיניים כשהשאר היו נסערים לאחר מה שראו.
|
|
|
116. הבגרות של 5 יחידות הייתה ממש קשה!
שאלון 581 היה קשה בצורה לא רגילה לחלוטין!! זה ממש לא הוגן כלפינו התלמידים שכל השנה למדנו והשקענו!!
|
|
|
117. 807 היה נוראי ולא הוגן!
בתור תלמידה שפתרה את רוב הבגרויות הקודמות ללא קושי גדול. הגעתי לבגרות והיא היתה לא הוגנת בכלל ולא מתאימה לרמה שלנו, במשך כל הבגרות היה דאגה לזמן. אני וכל השכבה מקוות שישקלו כמו שצריך את הניקוד
|
|
|
118. 806 היה בעיני לא הוגן
מרגישה צורך לציין שהיו כל כך הרבה סעיפים, לא הספקתי לענות על הכל ובכלל הסתבר לי שהיו לי עוד טעויות גם ממה שכן עניתי, כי אין צורך בכלל להזכיר שאפילו לעבור פעם 1 על הבחינה לא הספקתי, במיוחד הרגשתי קושי בחלק השני של הבחינה (גאומטריה וטריגונומטריה), מקווה שבעזרת ה' יוחלט על ידי משרד החינוך פקטור משמעותי שיתקן את הקושי והתסכול שנבעו מהבחינה..
המשך יום נעים :)
| |