כלכלה  קריירה  עבודה בכותרות
גם באגד לא יהיו חברים: הקואופרטיב יהפוך לחברה וכל הקווים יצאו לתחרות
רועי רובינשטיין
פורסם: 13.06.18, 12:46
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 68 תגובות ב-46 דיונים
1. אגד
ג   (13.06.18)
וככה תהפוך התחבורה הציבורית כפי שהיא בעולם שלישי
2. להפוך התחבורה הציבורית לחינמית
זאב   (13.06.18)
לשדרג את מעמד השכבות החלשות. לדלל את מספר המכוניות הפרטיות מהכבישים.
3. החלום הרטוב של ביבי...
ק. פריש   (13.06.18)
להפריט כל דבר שזז או עומד. מבחינתו קואופרטיב או קיבוץ הם קומוניזם, ר"ל...זה דרך אגב עוד היה החלום של בגין - להרוס את ההסתדרות ואת קופת חולים ובל נשכח את הקיבוצים...
4. מאיפה שיצא אגד נהיה קטסטרופה היום אני עולה לכל מיני חברות את
שמיל   (13.06.18)
אתם רואים נהגים שבין הראש לידים אין שום קשר. חבל משרד התחבורה והאוצר הרסו מפעל יפה שקם לפני קום המדינה
5. יהיה אוטובוס פעם בשעתיים כי לא יהיה מלא נוסעים
לוגי30   (13.06.18)
ככה זה פרטי
6. הקואופרטיב העיקרי בארץ שהקפיטליזם אהב לשנוא: האם יהיה שיפור?
נהגוס   (13.06.18)
ממשלות הימין פרקו לאט לאט את אגד, הכריחו אותו לוותר על קווים רווחיים לטובת חברות פרטיות, וכשנחלש גרמו לו עצמו להפוך לחברה פרטית. מעניין מי המיליונר שירוויח מזה? ומה תהיה רמת השירות כאשר הנהגים לא מחוייבים לחברה שלהם אלא לגורם שליט?
7. גימלאי אגד
ח   (13.06.18)
מה יקרה לגימלאי אגד ?
מי ישלם להם את הפנסיה
8. במדיניות של ביבי והחברים החכמים שלו......
א   (13.06.18)
בעוד 10 שנים יהיה בארץ שוק של עבדים במשכורת מינימום, בלי תנאים ובלי הגנה של איגוד עובדים שייגן אליהם מפני המעביד. שוק של מלכים ומשרתים. החלום הרטוב של ביבי
9. אגד הכי אמינים מכל החברות
(13.06.18)
10. חיסול אגד
פרלמוטר דניאל   (13.06.18)
זאת הייתהמטרת תכנית.ההפרטה:חיסול אגד
11. עוד 12 שנים? עד אז כבר יהיו אוטובוסים אוטונומיים ללא נהג
הזויים   (13.06.18)
12. כול האבו נפחה הביתה
עמי   (13.06.18)
13. אנחנו שייכים לחברת עמיתים
אברהם ,   נהריה   (13.06.18)
מזה שנים רבות הגמלאים שייכים לחברת עמיתים, גם חברי אגד שעובדים משלמים פנסיה לחברת עמיתים
14. אם לא שמתם לב, כל האנרגיה מופנית לתחבורה ציבורית לחרדים
(13.06.18)
15. פחחחח מסכנים החברים אם אלו שבתמונה מייצגים אותם .הלך על אגד
שמיל   (13.06.18)
נראה שהשר כץ והעסקנים של הליכוד הולכים לעשות סיבוב על אגד כביכול רפורמה וחברה מילים מכובסות מישהו במשרד התחבורה הולך לעשות מליונים ולשתול לאגד משקיע. אם החברים והשכירים לא יצאו להשבתת מוחלטת של התחבורה הציבורית לא ישאר להם מפעל איך אמרו פראיירים לא מתים
16. צפון
אני ,   צפון   (13.06.18)
כל מיני חברות מוזרות כמו נתיב אקספרס עם אוטובוסים הרוסים ונהגים חוצפנים שכותבים הודעות בזמן הנסיעה. איך משרד התחבורה רוצה שניסע בתחבורה ציבורית ושלא יהיו פקקים?
17. המסע לחיסול הקואופרטיבים והקואופרציה נמשך
BK   (13.06.18)
הזהרתי לפני כ-10 שנים לגבי תנובה (אחרי הפיכתה לחברה ממקסמת רווחים תחת אייפקס) ומאז "חטפנו" עליות מחירים מטורפות, בעקבותיה מחאת הקוטג' ומכירתה ללא בושה לממשלת סין.
אז תראו מה שמחכה לנו.
18. פותחים את השוק לתחרות הענקת שוחד לפקידים
אסף   (13.06.18)
אפשר לחשוב שאנחנו נעמוד בתחנה ויגיעו שני אוטובוסים ואנחנו רק צריכים לבחור
19. נראה מה יהיה במלחמות ישראל
אברהם ,   נהריה   (13.06.18)
נראה מי יסיעו במלחמות ישראל את הלוחמים לשדה הקרב, שני בני שירתו בצנחנים במלחמת לבנון הראשונה והשנייה אגד הסיעו את הלוחמים עד שדה הקרב ונלחמו, במלחמת לבנון השלישית כאשר החלו לפרק את אגד , הם הלכו ברגל עד שדה הקרב במלחמה לא היה להם כוח להלחם, לזה המדינה הימין ששולט מפרק ומפריט כל דבר טוב בארץ
20. איזה מכרז ל12 שנים?
(13.06.18)
בעוד 12 שנים לא יהיו יותר נהגים באוטובוסים
21. מאוחר מדי ולאט מדי! למה לחכות 12 שנים? שירות מזוויע בחיפה!
בני ,   חיפה   (13.06.18)
יופי שזה קורה, אבל למה אחרי כל כך הרבה זמן?
ולמה נצטרך לחכות עוד שנים עד שמשהו ישתפר בעקבות מכרזי הפעלה?
השירות בחיפה מזעזע!
22. מפריטים בלי סוף ומספר המנדטים יורד
30 זה בפוקס   (13.06.18)
23. חברי אגד
קיקו   (13.06.18)
והעיקר שהמנהלים של אגד בהם היו"ר המצחקק ירוויחו 30 אלף בחודש ואת החברים לא יספרו ממטר קדימה פראיירים לחתום מהר להפיכה לחברה.
24. אבל רציתי להיות חברה של אגד
(13.06.18)
איזה באסה
25. נשאר קואופרטיב אחד בלבד לחיסול
(13.06.18)
26. הם יעברו התייעלות!
גיחי   (13.06.18)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
27. מה יקרה לקווים למקומות נידחים שאינם רווחיים ?
פוצר ,   ר"ג   (13.06.18)
28. קיצר נקבל תחבורה צבורית ברמה של תורכיה
פח   (13.06.18)
29. בלי תחבורה ציבורית 24/7, זה לא שווה כלום.
הדר   (13.06.18)
אף אחד לא ימכור את הרכב הפרטי.
30. הרפורמה להכנסת "תחרות" לתחבורה הציבורית לא השיגה כלום
יובל ,   תל אביב   (13.06.18)
התחרות היא על גובה הסובסידיה מול המדינה, ולכן בכל קו הצרכן נשאר מול מונופול שזכה במכרז מול משרד התחבורה.

[כן, חברות האוטובוסים שורדות רק בזכות סובסידיה מהמדינה, בערך שקל סובסידיה על כל שקל הכנסות מנוסעים.]

ההכנסות של חברות האוטובוסים כל כך נמוכות, שהן מתקשות לשכור נהגי אוטובוס, מה שפוגע בתדירות הנסיעה שלהם וגורם לביטול נסיעות.

משרד התחבורה קובע לכל קוי האוטובוס בארץ את המסלול שלהם (כל תחנה ותחנה), תדירות הנסיעה, מחיר הנסיעה, וכך הלאה, כך שדה פאקטו האוטובוסים מופעלים ע"י תכנון מרכזי של השלטון, כמו בסין ובריה"מ הקומוניסטיות.

התכנון של משרד התחבורה כל כך גרוע, שאוטובוסים עירוניים לא נוסעים, אלא עושים ספרינטים - 150 מטר נסיעה, עצירה בתחנה, 150 מטר נסיעה, רמזור אדום, וחוזר חלילה. מהירות הנסיעה של האוטובוסים העירוניים ירדה בשנים האחרונות ל 15 קמ"ש. אל תופתעו בשיט אם הרכבת הקלה תסע בדיוק באותה מהירות בדיוק מאותה סיבה.

ובמילים אחרות, משרד התחבורה מכניס "תחרות", אבל הצרכן מקבל שירות קומוניסטי גרוע למהדרין.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה