כלכלה  נדלן  חדשות הנדלן
תוכנית להצלת שדה דב: יופעל באופן מצומצם ולצדו ייבנה רובע מגורים
איתי בלומנטל
פורסם: 13.06.18, 15:56
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 106 תגובות ב-68 דיונים
1. הפתרון
בלאנקוס   (13.06.18)
לבנות שדה תעופה בינוני על אי מלאכותי מול איזור שדה דב וגם שיוכל לשמש כשדה תעופה בינלאומי משני לטיסות לואו קוסט
2. אני מציע לסגור את שדה דוב ולסגור יחד איתו את אילת המיותרת
(13.06.18)
ושכל בעלי המלונות שם ייחנקו עם סוף שבוע ב-15,000 שקל למשפחה שמה
בכסף הזה אני טס ליעד הרבה יותר אטרקטיבי
3. תיירות בישראל??? חולדאי התחלק
אחד   (13.06.18)
המחירים באילת בשמיים!!! לא שווה אפילו שקל
מי רוצה לטוס לאילת?
הרעיונות שלו אף פעם לא היו גדולים (ראה ערך בניין העירייה ואצטדיון בלומפילד).
4. מי בכלל ירצה לגור ליד שדה תעופה?
(13.06.18)
נראה כמו מתנה לקבלנים
5. סוף סוף ההיגיון גובר. בכל העולם שומרים על שדות תעופה בתוך
תם   (13.06.18)
הערים הגדולות. זה חשוב לתל אביב, זה חשוב לישראל, וחיוני לאילת.
6. שדה תעופה מרעיש ומזהם, שמשרת את ברובו את האלפיון העליון!
חולדאי משתין מהמקפצה   (13.06.18)
7. מרוב תוכניות, בסוף לא קורא כלום
תומר   (13.06.18)
8. מעולה !!!
tאיל   (13.06.18)
9. האמת , נראה כתכנית טובה הוגנת וראויה
Yoav   (13.06.18)
אבל בישראל כמו בישראל לא יכלו לחשוב על פתרון זה לפני 30 שנה ? כל דבר פה בדקה ה 91
10. במקום שדה דוב - אפשר רכבת מהירה לאילת
יוסי   (13.06.18)
תארו לכם שבשעתיים נסיעה נוחה ברכבת אפשר היה להגיע ממרכז תל-אביב לאילת. מי בכלל היה חושב לטוס?
11. המדינה גזלה קרקעות פרטיות עבור השדה
אני   (13.06.18)
12. הוא רוצה שמטוסים יעברו דרך בניינים?
אייל   (13.06.18)
יש שם מקום לעשרה בניינים של 4 קומות, לא יותר. גם הדיירים שלהם ימותו מהר מאוד מזיהום. שיעשה פינוי בינוי של חצי עיר, גם ככה הבניינים של תל אביב על סף קריסה. תל אביב נבנתה בשנים עניות של המדינה ורובה בקושי מחזיקה מעמד.
13. רק אגד
גק   (13.06.18)
איזה כיף להצטופף עם עוד 50 חברה מסרוחים מאלכוהול, נודים וגרבצת על קו 394 תא-אילת, פשוט תענוג
14. הפתרון הנכון והכלכלי ביותר הוא דווקא להגדיל.
יורם ,   המרכז   (13.06.18)
אורך המסלול בשדה דוב כיום כ-1460 מטר. להאריך את המסלול ב-400 מטר נוספים לכיוון צפון, (יש מקום!) ואז יוכלו לנחות ולהמריא ממנו מטוסים כמו בואינג 737, 750, airbus כל משפחת 320, והוא יוכל לשמש חלופה לנתבג כשדה בין לאומי לטווח בינוני לטיסות לכל אירופה, להקטין עומס מנתבג ולהקל על היוצאים וניכנסים לישראל שיעדם הוא במרכז הארץ.
הגדלת הטרמינל הקיים והארכת המסלול הינם פרויקט קטן מאוד וחסכוני לעומת בניית אי בים ו/או בנית נמל תעופה בין לאומי חדש במצפון או בדרום.
15. בשליש הכסף ממכירת הקרקע אפשר לבנות קו רכבת מהיר לאילת
RONI ,   Rilat   (13.06.18)
תוך שעתיים אפשר להיות באילת ברכבת
16. למה לא מתכננים מסלול ניצב בים ומשאירים רק מבנה טרמינל ?
הדיוט   (13.06.18)
17. שכל ישר
אזרח ותיק   (13.06.18)
אסור לסגור את שדה דב .
18. חולדאי חבר של בורוביץ ? או למה הוא משתדל ככ
חיים   (13.06.18)
19. הראש עיר הכי גרוע שהיה לתל אביב,האריתראים ודרום תא בוערים
ימית   (13.06.18)
20. שיגור חולדאי ליד שדה תעופה...סכנת נפשות ממש!!!
יפעת   (13.06.18)
21. תכנית ל' בעלי הדירות כדאי שתתעוררו ותתנגדו
(13.06.18)
או שיתנו פיצוי של מיליונים
22. חולדאי הוא אדם הגון וראש עיר מצוין
אבי   (13.06.18)
כל הכבוד לחולדאי שנאבק למען מטרות צודקות כנגד ברוני הכסף והחמדנות.
ת"א חייבת שדה תעופה.
אילת כעיר ספר מחוברת למרכז באמצעות שדה דב וחייבת את הצינור הזה להמשך קיומה כעיר תיירות מובילה.
23. שדה תעופה על גבי אי מלאכותי.
מיכאל שוסהיים ,   קריות   (13.06.18)
ניתן לבנות אי מלאכותי בעבור שדה תעופה ללא חומרי מילוי אלא מאלמנטי בטון מתועשים על פי ידע שפותח בטכניון. גם העלות אינה גבוהה. אלא שבישראל אומת הסטרטאפ קשה להכניס טכנולוגיה חדשה ,זו היא הסיבה שרשות נמלי ישראל בנתה שני שוברי גלים באשדוד וחיפה אותם היה ניתן לבנות בשליש המחיר. נישמח להציג בפני ראש עירית תל אביב ואנשי רשות שדות התעופה את הפיתוח אשר יאפשר העברת שדה דב לים במחיר סביר ותוך זמן קצר יחסית. מה יש לכם להפסיד בואו להרצאה קצרה והחליטו לאור התרשמותכם.
24. מציע שהשכונה תשווק רק לחרשים
אילן   (13.06.18)
25. סוף כל סוף מישהו חושב נכון במדינה הזאת
רועי   (13.06.18)
פשוט הזוי לסגור את שדה דב
26. חיוני ביותר ויש דומים ברחבי העולם. לא לסגור!!!!
שביט   (13.06.18)
לקדם במהירות את התוכנית חולדאי צודק
27. איזו איכות חיים תהיה למי שגר שם? ומה הרעיון בשדה תעופה
תוכנית חסרת הגיון   (13.06.18)
באדמות המבוקשות במדינה?
28. אין אכיפה של חוק הטיס במדינה, ולכן חובה לסגור את השדה.
מנפרד פון ריכטהופן   (13.06.18)
29. רוב הטיסות שם לא ממש מרעישות.
evel ,   מרכז   (13.06.18)
30. תוכנית חכמה ונכונה, אין בעיה לשלב כיום בין תעופה אזרחית למגו
אמנוו   (13.06.18)
מנועי מטוסים אזרחיים כיום מושקטים מאד וטכנולוגיות חדשות מאפשרות שקט גמור במבנים, ולראיה -מלונות הממוקמות בתוך שדות תעופה בינ"ל גדולים בעולם, שאינך שומע רעשי המראות קרובות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה