רכב  תחבורה ציבורית
קווי התחבורה הציבורית יצאו למכרזים חדשים
רועי רובינשטיין
פורסם: 21.06.18, 15:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות ב-47 דיונים
1. מתי הקווים של דן בתל אביב ייצאו למכרז?
ערן   (21.06.18)
מחכה כבר בקוצר רוח
2. אגד יכולה להתחיל בנקיון או החלפת האוטובוסים הירוקים שלה
אלי   (21.06.18)
מי שנסע בקו 501 למשל יודע בדיוק על מה מדובר
3. חברת קווים אור יהודה
ד   (21.06.18)
חברת זוועה מקווה שחברה אחרת תזכה פה.
4. ומי שלא עלה לאוטובוס אז ככה: ב י ש ר א ל - ליטר דלק 6.81 ש"ח
ב א ר ה " ב - ליטר ,   עולה רק 2.60 ש"ח.   (21.06.18)
5. במדינה נורמלית ומתוקנת הציבור נהנה מתחבורה ציבורית 24/7
יעקב   (21.06.18)
יום שבת הוא יום המנוחה המוכר בישראל וטוב שכך. זה לא נותן זכות למיעוט דתי פנאטי להכתיב את אורח חייו של הרוב החילוני ואף המסורתי במדינה. זה לא תפקידה של המדינה להתערב בענייני דת, תפקידה של המדינה לשמור על חירויותיהם היסודיות של תושביה ולדאוג לתקינותם של השירותים השונים לציבור. יש בציבור רבים שאין באפשרותם לנסוע ברכב פרטי, להשבית את התחבורה בשבת משמעותה לפגוע בחופש הניידות של אותם אנשים נעדרי רכב פרטי משלהם. אני מציע לשר התחבורה ולשאר נבחרנו מימין ומשמאל במפלגות הציוניות הלא דתיות לדאוג לזכויותיו היסודיות של האזרח, בכללן הזכות לקבל שירות נסיעות ציבורי 24/7.
6. ומי ידאג שיהיו מספיק נהגים ב2030 להפעיל את כל הקווים הללו
(21.06.18)
חברות התחבורה הציבורית מתמודדות כבר היום עם קושי בגיוס נהגים ולכן השרות הוא בהתאם
מה משרד התחבורה עושה כדי להבטיח שיהיו מספיק נהגים בעתיד?
7. במקום לשים 3-4 חברות על כל קו, עשו מונופול לכל קו. תחרות? חח
(21.06.18)
היו משאירים את אגד ודן! מי צריך מונופולים רבים שאין להם כל תחרות?
8. לצערי זה יחזור למחדל הנעשה בקווי אגד תעבורה. ביו"ש
בר דרור דוד ,   קריית ארבע   (21.06.18)
בס"ד
מכובדי המחדל חוגג, אן צפי ואן קשר לקישור שמופיעה בלו"ז לנעשה בפועל.
התוצאה כדי שהשר יגעה למעברים מיהודה ויצפה במחדל!!!!
9. ומה זה נותן
(21.06.18)
לנו הצרכנים?
זה הופך את הנסיעה ליותר זולה? יותר בטוחה?
פחות פקקים?
10. בכבישים צפופים כמו בישראל אף אחד לא יסכים לעבוד תמורת פרוטות
המסביר לצרכן   (21.06.18)
מי שידפק זה כרגיל התפרנים
11. לדוגמה אג"ד מסיע ציבור מטבריה, נצרת , וישובי הגליל התחתון
רוב   (21.06.18)
לעפולה ממנה יש המשך תחבורה למרכז, אבל אינה פוקדת משום את תחנת הרכבת שבקרבת מקום הנמצאת בצד לעיר וגורם למאות נוסעים טרחה מיותרת בייחוד משום שהנסיעה ברכבת נוחה יותר ו מהיאה לא פחות.
12. תחצ
אבי דן ,   רעננה   (21.06.18)
ערב טוב חברים.

לידיעתכם אין שום תחרות הכל מוכתב מהממשלה יש עוד חברות אבל תכלס בשטח שום שינוי מהותי רק צבע אחר של האוטובוסים ועוד מינהלות וחברות שונות .הבעיה העיקרית היא ריסוק תעסוקת הנהגים .כמובן שלחברי אגד ודור א .יש יחס מעודף ואז הגיעו נהגים חדשים מכל מיני תחומים והם מועסקים בתנאים פחות מפנקים כמו הכל ענף ויש חוסר עצום בנהגים ברור לכולם שיילדנו יגיעו לאקדמיה ולא לענף הנהיגה ויש צורך דחוף 1 בהכונה של חיילים משוחררים כעבודה מעודפת 2 לבדוק עליה של יהודים מרוסיה שרוצים להישלב בענף ולעלות לארץ הם מצוינים או לחילופין עובדים זרים כי ממילא במצב היום לא מיתבצעות אלפי נסיעות עקב החוסר.זאת האמת לצערי
13. חרא עליכם שר תחבורה מעניין למה מוציאים למכרזים אולי לשמן כמה
שמיל   (21.06.18)
עסקנים פוליטים לתת להם סוכריות במליונים ולהרוס חברות עוד לפני שהשר הזה נולד 18 חברות מדינה בגודל של עיר ארופאית משהו חולה פה צריכים לבדוק הרי שר התחבורה מבקש שאגד יכניס שותף מישהו שאל למה ? ומי יהיה השותף ... משאיר לכם
14. קו 1 לכותל, הביזיון והכישלון, של אגד, ירושלים, ביבי וכץ
בושה וחרפה למדינה ,   באר שבע   (21.06.18)
קו 1 לכותל בירושלים, היה צריך להיות ישיר מתחנה מרכזית בדרך קצרה לכותל.
זה קו שמשרת תיירים מטיילים ונוסעים מכל הארץ שבאים במיוחד לכותל, קורה לא פעם שהנסיעה מבאר שבע לירושלים לוקחת פחות זמן, מאשר להגיע מתחנה מרכזית ירושלים לכותל, בכל מקום בעולם לאתר מרכזי, יש קו מיוחד ללא תחנות בדרך
15. המכרזים הללו לא שקופים ומשרד התחבורע זורה חול בעינים
(21.06.18)
המכרזים הללו הם בולשיט אחד גדול. הרי משרד התחבורה אינו מרשה לאף חברה או נהג לעשות ככל העולה על רוחם. פקידי המשרד קובעים מה מסלולי הקווים והתחנות, מה הלו"ז, איזה אוטובוסים פועלים בכל קו וכמה מרוויחים הנהגים לשעה, ואינם מאפשרים להכניס אפילו פסיק ללא הסכמתם, אז על איזו תחרות מדברים ? לו זו היתה תחרות אמיתית לא היו מחליפים שני מונופולים גדולים במונופולים לא פחות קטנים מהם שמה שמעניין את בעליהם זו שורת הרווח
16. מתי יהיו קווים לאיזורי תעשיה בארץ? עושים קווים לאן שלא צריך
יוסי ,   שרון   (21.06.18)
המדינה מפסידה כסף על תחבורה ציבורית לכן משבשת אותה עד שלא ניתן להישתמש בה. אי אפשר להגיע לעבודה עם תחבורה ציבורית. אי אפשר לחנות לייד תחנת אוטובוסים עם רכב.
17. שיפור
פיני1 ,   מרכז   (21.06.18)
ניסיון נוסף לעשות יחסי ציבור לשירות עם כישלון מתמשך
18. לא מתייעצים עם נוסעי האוטובוסים בפועל!
מישהי   (21.06.18)
המתכננים לא נזקקים לשרות - החל ממבנה האוטובוסים (פעמים רבות האוטובוסים החדשים גרועים בהרבה מקודמיהם הישנים), דרך התדירות המזעזעת, אי העמידה של האוטובוסים בזמנים, הגעה תכופה ופעמים בשעות ידועות קבועות מראש (!) של שני אוטובוסים (או יותר) מאותו קו לאחר ציפייה ממושכת בתחנה, דילוגי הנהגים על תחנות (כי אין להם סבלנות להמתין עד שאוטובוס אחר יתפנה מן התחנה), אי עצירתם של הנהגים בתחנה כיוון שהם מחליטים מראש (!) כי הנוסעים הממתינים בה ממתינים לקו אחר!, העדר תחבורה ציבורית בשעות הערב ובמוצאי שבת ועוד ועוד.
19. עד שהציבור מצליח להתרגל לשגעונות של החברה שמספקת את השרות
הנוסע שאינו מתמיד !   (21.06.18)
היא צרכה כבר להתרגל "לשגעונות " של החברה החדשה שזוכה במכרז !
למרות שמסלול הקווים, ושעות היציאה והשרות הם בפיקוח משרד התחבורה, המצב בפועל רק נהייה גרוע יותר !
20. תנו קרדיט לשר התחבורה מה כואב יקים אם ביבי בנט מדינת הלכה
(21.06.18)
21. עכשיו צריך תחבורה בסופש, כולל לשמורות הטבע והחופים
הרב בריח   (21.06.18)
22. להוציא למכרז את קווי בקעת אונו
יעל כ   (21.06.18)
למה לא מוציאים למכרז את קווים בבקעת אונו? השירות שלהם גרוע
23. מה עם תחבורה ציבורית בשבת?
אבירם   (21.06.18)
לפחות בערים החילוניות.
24. אין נהגים לא רוצים לעבוד בעבודה שאין תנאים שאין שכר בהתאם
המציאותי ,   אזור המרכז   (21.06.18)
רק טיפשים באם לעבוד במקום עבודה שאין שכר ואין תנאי עבודה ואין תמורה עבור העבודה הזו,
25. מה עם קווי דן במרכז? מתי הם יוצאים למכרז?
galor4 ,   מרכז   (22.06.18)
26. אוטובוסים
חני רוזן   (21.06.18)
נ ה ד ר! נ ה ד ר! נ ה ד ר!����
27. קווים בשבת
רון   (21.06.18)
תגבו יותר, פחות תדירות אבל חובה חובה חובה שיהיה. רק העניים נפגעים מזה. ומה אנשים צריכים לעשות אם הם הולכים לבלות ושותים קצת??? דחוף דחוף קווים בשבת, זה מציל חיים!!!
28. תחבורה ציבורית בישראל חייבת להיות מופעלת ע"י גוף אחד ארצי
(21.06.18)
ברור שבתנאים הנוכחיים הקואופרציה התחבורתית לא תוכל להתקיים, אבל במדינה קטנה כמו שלנו תחבורה ציבורית חייבת להיות כלל ארצית, מופעלת ע"י גוף אחד, בבעלות ציבורית, כמו הרכבת ולפעול תחת פיקוח ממשלתי וציבורי, שיוכל לתכנן קווי שרות בלי מגבלות גאוגרפיות או של בעלויות מתחרות. התחרות רק מרעה את התחבורה הציבורית ולא משפרת אותה. יש להקצות נתיבי תחבורה מיוחדים להסעת המונים, לדאוג לרכב מודרני (מאירופה ולא מסין), תחנות ותשתיות מודרניות ובעיקר תגמול הולם ויציבות תעסוקתית לעובדים, עם תנאי העסקה הולמים. מתחייבת הגדלת מצבת כלי הרכב, גיוס של מיטב הנהגים לעבודה אחראית כזו ויצירת הנהלה ציבורית אחראית לגוף המאוחד, ללא מכרזים וזמניות של המפעילים בכל אזור גאוגרפי. הקונספציה של משרד התחבורה שגויה ומוטעית מיסודה ואחת דינה להיכשל ולעבור מן העולם. ככה לא בונים תחבורה ציבורית ומערכת הסת המונים יעילה וכמובן שהגוף החדש צריך להיות א- פוליטי, גם אם לא ניתן להפעיל תחבורה ציבורית מודרנית ללא סיוע ממשלתי מסיבי. יש לחשב מסלול מחדש!
29. אגד לא שמה זין עלינו!
אזרחית ,   תל אביב   (21.06.18)
להחליף אותם!
30. חוסר בנהגים זו בעיה כרונית אין לנהגים הגנה מינימלית
ללא שם   (21.06.18)
תנו כבוד לנהגים הוא צריך להתמודד מול משרד התחבורה מול מנהילו מול הנוסעים מול המתלמות מול החוק קצת להפעיל את המחשבה מול כמה דברים עליו אך ורק להתרכז בנסיעה תורידו מעליו את העול של כסף בלול הנהג רק נוהג בכדי להביא את המוסעים בבטחה ליעגו ותו לא כיום נהגים לשומר ראש שמא יחטוף מכות מאיזה נוסע עצבני או סכים עלבונות וקללות אז נכון ישנם שיודעים להבליג אבל ממש לא עולם יכולים לספוג את כל הנל
תגובות נוספות
חזרה לכתבה