|
31. ה v30 היה הצעד הראשון והמשמעותי
עכשיו זה רק שיפור קטן למכשיר מעולה
|
|
|
32. כלום! אל ג'י על הפנים
|
|
|
ואני כותב את זה מניסיון של LG 3 וLG 4
זבל של מוצרים!
|
|
|
34. כדאי לקנות מי יכול להמליץ לי
|
|
|
35. תיקנו שיומי
יהודי ירושלמי אמיתי |
|
|
(23.06.18) |
מדוע לשלם כל כך הרבה אם הם מביאים לארץ במחירים כאלו והציבור תמים ומשלם זה אבסורד
|
|
|
36. Lg יכולים לשכוח ממני אחרי האכזבה הגדולה מהם
היה לי את מכשיר הlgg3 שלהם, שהיה מכשיר מצויין ללא כל ספק! אבל אחרי פעם משנה התחיל לעשות איתחולים פיתאומיים, וזה רק הלך והחמיר עד שהמכשיר שבק חיים לגמרי.
היה ברשות אישתי מכשיר דומה שעבר את אותה חוויה בדיוק בהפרש של חצי שנה.
מבדיקה ברשת אני לא הייתי היחידי ורבים וטובים סבלו מהבעיה הנל.
אותו הדבר קרה במכשיר מהדור החדש וזה שלאחריו.
הבעיה הגדולה היא ש lg לא לקחו אחריות, זרקו את הלקוחות שלהם לכלבים, הלך הכסף הלך המכשיר ואין אחריות של היצרן לתקלה שהייתה מובנית מרגע שיצא את המפעל.
עכשיו לקוחות רבים זרקו את lg , לא נראה לי שמעשהו יחשוב לחזור להרפתקה המופקפקת עם lg , יש כבר מכשירים מצויינים אחרים במחירים דומים ואף זולים יותר.
הם לא יקבלו בחזרה את המובילות שהייתה להם, היות ובטיפשוטם הם וויתרו עליה בשתי ידיים עבור בצע כסף. לקוחות לא פראיירים, לוקח זמן אבל לומדים מי באמת דואג ללוקחות ומי לא..
|
|
|
37. פעם היה לי צורך להתחדש במכשיר חדש כל שנה שנתיים
עד שקניתי את הנוט 8 אחרי המון זמן אני סוף סןף מרגיש עליה משמעותית באיכות המכשיר ביחס למכשירים אחרים הקפיצה הטכנולוגית ממש גדלה
|
|
|
חברה שלא עומדת מאחורי המכשירים שלה כשהם מתקלקלים לא שווה התייחסות. ומרבית המכשירים שלה מתפגרים במהירות וללא התראה. לכן למרות הכתבה המפרגנת מטעם ובתשלום, אין סיכוי שאשתמש אי פעם ב LG. רישמו: רק לא LG
|
|
|
39. תקשיבו ותקשיבו טוב. לא לגעת ב LG. תבררו שירות מהו?
כמי שהתפתה ל lg6 ומקלל את היום שנולדתי החלטתי להיות שגריר בהתנדבות של הצרכנים. זלזול מוחלט במתן שירות. שבועיים ימי עסקים לתיקון. כם כן. תבררו אם יענו לכם בכלל.
והמכשיר? עגלה עם טכנולוגיה בתת רמה גם אם נותנים לכם בחינם היזהרו.
מה שכן. יאמר לזכותם שהוא לא נשבר. אבל בשביל זה אפשר לקנות פטיש במאה שקל
|
|
|
לאחר שני טלפונים שקרסו (הרכיבים על הלוח הראשי פשוט נמסו מחום) אני ויתרתי על הטלפונים של LG.
|
|
|
41. מעטים מאד האנשים שישלמו 3,000 על הטלפון הזה.
במחיר הזה יש מתחרות פרמיום עם נתונים טובים יותר (לא מדבר כבר על מכשירים שעולים שליש מזה עם מפרטים מצויינים שכבר הוכיחו את עצמם). ככה לא מחזירים את אמון הציבור וזה ממש לא גלגל הצלה לחברה הזו.
|
|
|
לעשרים או על חשבון הממשלה
|
|
|
אחרי הגיהנום שעברתי עם ה lg4 לא מתקרב יותר לחברה הזאת.
לא רמה.
ראו הוזהרתם.
|
|
|
המכשירים מצויינים מעבדות השירות על הפנים
|
|
|
היו לי לפחות 6 מכשירים של lg כמו כלב עיוור קניתי והייתי נאמן בסדרות האחרונות התאכזבתי המכשירים v20 v30 שבקו חיים אחרי קצת יותר משנה מפח נפש גדול עברתי לסמסונג מהנה מכל רגע.
|
|
|
|
|
47. מהנסיון שלי עם g3 ו g4 רצוי מאד לחכות שנה לפני שקונים אצלם ח
|
|
|
48. להתרחק מהיבואן הישראלי הכושל
תמיכה אין
|
|
|
49. אם הGPS לא עובד טוב - גם בחינם לא ייקחו.
|
|
|
50. כתב נחמד בוא אני יעזור לך-מעט מאוחר
מדיי-ומעט פחות מאחרים כמו שיואמי-ובעיקר אחרי שהלכו לי 4 מכשירים מסוג LGg4- ההתעלמות שלהם מאחריות.לעשרות אלפי משתמשים-אחרי שנה וקצת המכשיר התחמם והלך. הם איבדו המון לקוחות בדרך זו וכל מי ששמע לא מתקרב-והאמת גם במתנה אומר להם תודה-לא. אני עם מכשיר ביניים שיואמי מרוצה עד השמיים עלה לי 650 שקל-סוללה מחזיקה יום שלם תחת עומס-המכשיר עושה הכל איך צורך במכשיר שעולה יותר מ1000 שקל-ואם ישבר הלב והכיס כואבים פחות.
|
|
|
51. lg - חברה מעולה עם טלפונים מעולים!!!
|
|
|
52. המכשיר נחשף עלמית אצלנו יא סלאם
גרביל רטוב ג'יבריל ר |
|
|
(23.06.18) |
|
|
|
53. לעולם לא עוד .LG..פעם אחת הספיקה בהחלט
|
|
|
54. אומרים את זה כל שנה על כל G שיוצא מאז G3
היה ונשאר טלפון מעולה על הנייר שמספיק לעבוד בשנה הראשונה. רק פרייארים קונים אותו ולא איזה סיני ברבע מחיר.
|
|
|
55. יש לי g6 ואני לא מתכוון לשדרג
תסבירו לי מה בדיוק שונה g7 לבין g6 ( שהוא בהחלט עונה על כל הצרכים שלי ולפני היה לי g 3 המעולה) מצלמה טובה יותר??? מעבד חזק יותר?? מה באמת השוני המשמעותי?!?! לא מבין את כל אלו שרצים להחליף ולהתחדש בדגם פלאפון האחרון שיוצא לשוק!!!! ( שופוני??)
|
|
|
56. LG כבר לא תזכה באמון הצרכנים יותר זה בטוח
פיזיקאי משועמם |
|
|
(23.06.18) |
|
|
|
57. לעולם אני חברי ומשפחתי לא ניגע שוב ב-lg
היו צריכים ללכת לקראת נפגעי lg4 ולעשות החלפה ללא תשלום.אין לי אימון בחברה זו.
|
|
|
58. רק השירות והגיבוי של היבואן יכריעו לשבט או לחסד. הצרכן יחליט
|
|
|
59. אחרי הזלזול של היבואן הישראלי בתקלות של הG4 לא מתקרב אליהם
|
|
|
60. לא לקחו אחריות על התקלה הגורפת ב gps ב lgg5 וטענו שזה קרה רק
ואני לא מכיר אנשים בעלי המכשיר שלא נתקלו בתופעה
| |