|
1. ב י ש ר א ל - העגלה הרומנית תעלה לכם כמו הכרכרה של סינדרלה.
וזה לא 1 שקל הפרש , |
על קוטג' או מילקי. |
|
(26.06.18) |
ב י ש ר א ל - דאצ'יה דאסטר 1.5 טורבו דיזל 4WD ידני עולה מ- 120,000 אלף ש"ח. ________________________________________________________________
ב א נ ג ל י ה - דאצ'יה דאסטר 1.5 טורבו דיזל 4WD ידני עולה מ- 13,595 ליש"ט שזה בשקלים רק 65,000 אלף ש"ח - ב ל ב ד. ________________________________________________________________
|
|
|
2. תשאירו את השטח לטבע. מכסימום ברגל.
|
|
|
3. רק לפני שנתיים מחיר של הרכב היה 90,000 ש"ח = התייקר ב-33%
|
|
|
4. זה לא רכב שטח מספיק עם הקישקושים
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. קנה סובארו 4/4 אפס קמ 119אלף שח
|
|
|
התעניינתי כי בדר"כ נהגי מוניות לוקחים דגמים אמינים. ענו לי שזה רכב להשתמש ולזרוק. לקנות ב 60K-ש"ח כחדש לנהוג בו שנתיים וחצי ולזרוק לפח. מה שנקרא רכב Disposable כי אף אחד לא יקנה אותו מהם... משתלם להם יותר מלקנות ולהחזיק דגם אחר של מונית לאותו פרק זמן.
|
|
|
10. רכב מצויין למחיר האמיתי שלו: 60,000 ש"ח.
ניר בן-זקן מתפלא מדוע רכב שעולה 120,000 ש"ח מציע רק שלושה כוכבי בטיחות וכד' ? הסיבה לכך פשוטה המחיר האמיתי של הרכב הוא 60,000 ש"ח ולא 120,000 ש"ח. בישראל אנו שבויים בידי כת קטנה של מקושרים שמוכרים לנו מוצרי צריכה במחירי עושק וזה לא רק מכוניות. כל מוצר צריכה בישראל עולה יותר ממחירו האמיתי כדי לממן אורח חיים נהנתני לקבוצה קטנה של מקושרים שבין השאר שולחים את הכביסה שלהם לניקוי יבש בלונדון ו/או בונים וילות לבטלנים בשטחים כי ככה בא להם.
|
|
|
11. היום הגיעה הסקוייה פלטינום שלנו
איזה מפלצת....
|
|
|
12. זה היה מחיר של גרסת בנזין ידנית 4X2, הוא נשאר אותו דבר
דיזל 4X4 עלה 120 לפני שנתיים וככה נשאר.
|
|
|
13. לא קונים רכב בלי מערכות בטיחות !!!
רונן , |
תל אביב |
|
(26.06.18) |
|
|
|
|
|
15. אם זה רכב שטח אז הפיאט מריאה שלי היא רכב ספורט
|
|
|
16. רכב למתאבדים. הגנת נהג ונוסע:71%.ילד:66%.עזרי בטיחות:37%
על פי מבחני הריסוק האירופאים.
|
|
|
17. לא מבין איך נותנים לו לעלות על הכביש--זה רכב שמזמין תאונות
אחד הדברים החשובים ברכב זה שדה הראיה ובכתבה כתוב ואני מצטט אך החיסרון המשמעותי ביותר הוא שדה ראיה מצומצם יותר.
מי שעולה עם הרכב הזה על הכביש מסתכן.תמיד תעשו נהיגת מבחן ולקנות רכב עם שדה ראיה רחב כך שהשטחים המתים שאינך רואה יהיו מצומצמים.
שדה ראיה מצומצם גורם לנהג לבצע פעולות לעתים בלתי נכונות עקב חוסר הראיה.ההכרה של הנהג בכך ששדה הראיה מצומצם עלול לגרום לחוסר ביטחון ולתאונות.
זה רכב שנועד למדינות בלתי מפותחות שאין בהם תנועה רבה ואז נושא שדה הראיה פחות קריטי.
|
|
|
זה רכב שמשאיר אבק להרבה רכבים ומתחרים אחרים אין רכבי שטח אמיתיים שיש להם מקדמי הגנה ובטיחות .כיון שבשטח הנהג הוא המחליט והקובע.לדעתי זה רכב שנותן תמורה מלאה למחירו.אגב נסעתי בו בשטח בדרום אמריקה.והוא נסע כמו גדול
|
|
|
רכב חד פעמי למתאבדים בטיחותית וכלכלית שקל 60. 000 זה מה שהוא שווה ליפני הנחה ופרייר מי שקונה
|
|
|
20. גם באוסטרליה המס 100 אחוז והמחירים כמעט חצי מבארץ
כל העניין של המס זה חרטה של יבואנים שלוקחים נתח רווחים גדול. באוסטרליה הרווח הוא 1000-1500 דולר לרכב במקרה הטוב (שיש הנחות בסוף שנה זה אפילו פחות) בארץ היבואנים מרוויחים 30 אחוז ויותר.
|
|
|
21. מזכיר את הטיפשים שקונים צרפתיות
ואומרים לי זה לא יקרה
|
|
|
22. ביקורת אובייקטיבית על דאסטר
היתה לנו דאסטר 4X4 בנזין 2016 במשך כשנתיים: האוטו נוסע נהדר בשטח והפתיע אותנו לטובה. הוא גם גדול מספיק בשביל ציוד וכיף לטייל איתו. אמינות מצוינת: אפס תקלות ב 30 אלף קילומטר צריכת דלק: 1/9.5 לפי מחשב הדרך. לא בטוח שאני מאמין למספר הזה. הרגיש כמו יותר בזבזן. מושב הנהג (בתצורה הקודמת) היה נוח אבל לאחר נסיעה של מעל שעה כואב הגב. האוט מתנדנד על הכביש ורוכן בסיבובים אבל מאוד נוח לנוסעים ההגה מוזר: צריך לסובב אותו הרבה במעגלי תנועה.
מערכת המולטימדיה מאוד לא ידידותית למשתמש ולא מתרגלים אליה עם הזמן :) אבל בהחלט עושה את העבודה
מרעיש בכל מיני סוגים של רעשים
לצערנו, האוטו נפגע בתאונת צד כשהיה בחניה (כשלא היינו באוטו) ונדהמנו לראות עד כמה האוטו לא בטיחותי (!!!). לא היה לנו שום סיכוי אם היינו באוטו בזמן התאונה. לפני כמה שנים היתה לנו תאונת צד כשנסענו בפורד פוקוס כך שיש לנו בסיס טוב להשוואה.
ירידת הערך מבחינת המחירון קטלנית
|
|
|
23. 120K???? זה רכב עם עיצוב וטכנולוגיה משנות ה 90 '
ודפקו לו מסך מולטימדיה זול כדי להצדיק את המחיר!
|
|
|
24. יבואן זוועה וטכנולגיה רומנית, מה לא ברור?!
|
|
|
25. רק במדינת השלוכים, עושים כסף מפחי אשפה על גלגלים.
|
|
|
26. כתבה שלמה על רכב שטח, בלי לומר מילה על הנסיעה בשטח?!?!
זה מאד פוטוגני להראות תמונות גלגלים מעלים אבק על דרך עפר, אבל זו לא נהיגת שטח ואת זה גם אני יכול לעשות עם כל משפחתית אוטומטית. אבל איפה פה התיאור של נהיגת השטח ואיפה התמונות? בקיצור - הרבה מילים בלי לומר דבר.
|
|
|
27. איזה גאון אתה ממש אינשטיין
אבל זה ככה בכל רכב..
|
|
|
המחיר בבודפסט לרכב הרומני ג׳יפ דאציה , הוא פחות מ-8000 אלף דולר. אז רק עשו חשבון עלות והבדל. זה קפץ במדינה מ-90 אלף שקל ל,,,, 120 אלף שקל . ולאיש לא איכפת שהמדינה גונבת ממש פרה חולבת. אומרים שמיליארדי דולרים ייכנסו למדינה מהגז, ואולי אפשר לשנות קצת את חיינו, עם ההגזמה הזו. לא כל רוכש אוטו הוא אדם אמיד. רוב האוכלוסיה היא ממעמד בינוני ומטה. באירופה טסט כל שנתיים בעלות בערך 60 דולר. אני משלם טסט לאוטו שלי בארץ 2000 שקל כל שנה, אין לזה אח ורע בעולם, בושה.
|
|
|
29. אל תקנו רכבים חדשים, אל תתנו לטייקונים את הכסף שלכם
|
|
|
מזדה לנטיס2003, 197000ק״מ(השבוע הייתה באילת) זה הרכב!!!!
| |