חופש  תעופה וחדשות
ישנו לילה שלם על רצפת נתב"ג - כעת קיבלו פיצוי של עשרות אלפי שקלים
שירי הדר
פורסם: 25.06.18, 13:47
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 25 תגובות ב-14 דיונים
1. נתבג חארות
עדי   (25.06.18)
כל פעם שאני טס לחול מתחקרים אותי בגלל שיש לי זקן,ואני יהודי ישראלי. לאירופאים נותנים לעבור בקלות יתרה,
2. פיצוי ממש גבוה! הם יכולו לממן לעצמם חופשה חדשה!
עמוס ,   הרצליה   (25.06.18)
3. הזהום של נתבג
אפללו   (25.06.18)
באו לראות איך נהגי מוניות ישנים ליד שרותים מוצפים ומזהמיים גם בחוף גם בקיץ בלי פיצוי
4. בגלל השמונה שעות מצפצפים על הנוסעים
...   (25.06.18)
יש להכיל את חוק השלוש שעות בישראל
5. יש חדרים בזיתן 2 דקות מנתבג
חדר   (25.06.18)
6. Wizzair ordered hotel too late made us waiting 6 hours- as a
Monty   (25.06.18)
Wizzair ordered hotel too late made us waiting 6 hours- as a result we only had 2 hours sleep in the hotel

7. קומבינת החברות הישראליות
פלוני   (25.06.18)
טיסת ארקיע מברצלונה לנתב"ג
הטייס רומני,המטוס צכי, והדיילים רובם אולי איראנים,
אחד ישראלי איך הקומבינה..........
8. במוסקווה זה הסטנדרט. לישון על הרצפה
(25.06.18)
במלא טיסות יש עיכובים,אז יש להם נוהל חלוקת מזרונים - בלילה השדה תעופה נראה כמו מחנה פליטים. אל תטוסו עם אירופלוט אם אתם לא רוצים לבלות 24 שעות בשדה תעופה.
9. לא ברור למה לא לקחו מלון על חשבונם
גגג   (25.06.18)
למה לא חזרו הבייתה בלילה? או לקחו מלון על חשבונם ואחכ תבעו את העלות? יכלו להקטין את הנזק ואת עוגמת הנפש
10. יכלו לקבל יותר. בדוק
יאיר טיולים   (26.06.18)
ישנה חברה אמריקאית מעולה שמומחית בנידון. חבל שאתם לא נותנים התייסות אליה. כתבתי על זה בבלוג שלי
11. תתבעו תתבעו וכל חב התעופה יפשטו רגל
ונעבור לשמיים פתוחים   (26.06.18)
12. אל על
רותי   (26.06.18)
נאלצנו להישאר לילה נוסף בלונדון עקב קלקול מטוס.
שעות חיכינו בשדה התעופה. אל על לא סיפקה לנו מלון.
בערב עם כל המזוודות חזרנו ללונדון למלון. בבוקר השכם ללא ארוחת בוקר עזבנו שוב את לונדון לכוון היתרו.זו היתה מסכת עינויים שלא נשכח.
אבל בלי עורכי דין. רק דרך מכתבים אל על התנהגה למופת.
פיצתה אותנו. גם על המלון. גם על המוניות וגם על הסבל שעברנו.
ואנחנו ממשיכים לטוס בחברה זו, כי לא פנתה לנו עורף.
13. הפיצויים האלה קצת מנותקים מהמציאות
תוהה   (26.06.18)
אני לא מבין - רוב העיכובים הם בגלל תקלות בלתי צפויות, מזג אוויר בעייתי ושינויי לו"ז. הכל אינו בשליטת חברות התעופה. הם יכולים רק לעזור קצת עם בתי מלון ושתיה למשל, אבל מעבר לזה, ולמרות שזה זוועה לנוסעים להתעכב, למה שישלמו פיצויים מנופחים על משהו שאינו בשליטתם?
14. הגדרת שעת המראה
אבי   (28.06.18)
שימו לב- הגדרת שעת המראה היא השעה בה המטוס ניתק מהשרוול ומתחיל בהסעה ולא המועד בו המטוס המריא בפועל. זה קריטי באחור מעל 8 שעות שבו הנוסע זכאי לפיצוי על פי חוק לפי המרחק מיעד הטיסה.
חזרה לכתבה