|
|
|
אם בעבר היינו קונים משחק והוא היה מה שהיה ביום ההשקה - אם הצליח - היה ערך לכסף שלנו. ואם נכשל - הפסדנו. היום ניתן להעלות את איכותם של המשחקים לאחר ההשקה וערך הכסף שלנו עולה. חוץ מזה, ספק אם היה אפשר לפתח משחקי Multiplayer מורכבים ורחבי יריעה בלי קבוצת ביקורת גדולה של מליוני משתמשים, כדי לדעת מה לשפר ואיך. התוצאה שהיא שרמת המורכבות של משחקים יכולה לעלות בשל כך וכולנו מרוויחים
|
|
|
3. משחק אפוי יותר מידי ישרוף את השחקנים ויהפוך אותם לכושים !!!
۩*)•※•☼•※•(*۩
|
|
|
הוא דוגמה מצויינת של משחק שיצא מearly access אחרי הרבה זמן, והמשחק מוצלח ומומלץ על ידי רבים..
בנוסף, סיבה נוספת לביקורת השלילית היא המחיר הרבה שגבו על no mans sky.. המשחק במציאות היה כמעט חזר תוכן בהשקה וגבו עליו 60 דולר..
|
|
|
5. גיבובי שטויות!!!!!!!! פשוט בורות לשמה!
|
|
|
6. מה שעשו עם no man's sky היה פשוט הונאה
הם הבטיחו סט שלם של תכונות,החברות בהשקה מכרו את המשחק במחיר מלא ואז מי שקנה התברר שבערך שלושת רבעי התכונות לא היו במשחק. הבן שלי קנה את משחק אז באיזה 50$, רק כדי לגלות שאין מה לעשות איתו בכלל. היה הרבה מאד כעס ברשת אז בגלל זה, כולל איומי מוות על מנהל החברה. למרות שיחסית הרבה אנשים קנו את המשחק, היו מעט מאד אנשים ששיחקו בו, כי הור לא היה חצי אפוי, הוא היה עשירית אפוי.
|
|
|
7. יש הבדל גדול בין לשפר את הקיים לבין להשלים את החסר
הכתבה נוטה לכיוון שהטרנד הזה הינו חיובי כי הוא מאפשר לשפר משחקים אך המצב הנוכחי הוא ממש לא כזה. מספקים לנו משחקים שאינם גמורים, אינם מלאים (לרוב הדחף להוציא אותם הוא בגלל תקופת חגים, משחקים מתחרים שיוצאים ללא קשר למצב המוצר) בדיוק מהקו מחשבה שהכתבה מנסה להציג: "עכשיו המשחק לא משהו, אבל זה בסדר, נתקן אותו אחר כך". זה ממש לא בסדר, כי בעוד כמה חודשים חברת המשחקים כבר תעבור לכותר הבא ושלך ישאר בשוליים. זה מצטרף לטרנד של להציג בתערוכות טריילרים מרהיבים למשחק רק כדי לייצר באז ומכירות, כאשר המשחק שיוצא בפועל מהווה שנמוך למה שהוצג (Watchdogs, NoManSky, The Divison לדוגמה). זלזול באינטיליגנציה והכסף של הלקוחות, אבל כנראה מוצדק כי עובדה יש כאלו שקונים...
|
|
|
8. כי גיימרים מורכבים בעיקר מבני נוער וילדים וקל לעבוד עליהם.
|
|
|
9. Because it's a way to save money on testing, and have
willing chumps to PAY to beta test your shit.
|
|
|
המשחק No Man's Sky הבטיח הרים וגבעות ודי מהר היה ברור שהם לא יכולים לקיים. הזמן דחק והיה הכרח לשחרר מה שיש. הביקורות, כמובן, קטלו את המשחק. אבל הנה (במפתיע) הם הוציאו עדכון ששיפר משמעותית את המשחק. לא הייתי מתייחס למה שנעשה כאל שיטה, בטח לא משהו לשאוף אליו.
ראה למשל God of War 4, משחק מצויין ונטול באגים שמקיים בדיוק מה שהבטיח.
|
|
|
למי שרוצה סימולטור יותר מורכב מאשר משחק ארקיד יש בו 400 מליון מערכות שמש עולם MMO עם מרובה משמשים יש אפשרות להלחם אחד נגד השני או קבוצה נגד npc או להיות פרש בודד אפשר להיות סוחר פירט חוצב לוחם או סתם נהג מונית חלל יש עשרות ספינות שונות שאפשר להתאים אותם לפי סוג הפעולה שאתה מתכנן
|
|
|
12. הבעיה במשחקי multiplayer היא שאין בהם הפרדה בין גברים לנשים
הגיע הזמן שיהיה פיקוח אחראי בנושא
|
|
|
13. למדו ממיקרוסופט - מערכות הפעלה מקוריות צריכות עידכון מסיבי
אחד לפחות לפני שהן סבירות. זה ככה כבר עשרות שנים.
|
|
|
14. אני מכפ'תלי אני תמיד ממלא דמויות אדומות ב100 כדורים בGTA
|
|
|
לא יאומן כמה אפשר לשחק בו
|
|
|
16. מה זו הכתבה החצי מבושלת הזו?
|
|
|
17. מכיוון שהמפרסמים של המשחקים (סוני במקרה של no mans sky,
יוביסופט, אקטיויז׳ן, האחים וורנר וכמובן החלאות הגדולים מכולם EA, מכריחות את המפתחים של המשחקים לשחרר אותם כמה שיותר מהר גם אם לא מוכן, כי שוק הגיימינג הפך לקפיטליסטי מתמיד
| |