רכב  בטיחות בדרכים
מצלמות המהירות: עכשיו זה פוטו פיניש
אודי עציון
פורסם: 10.08.18, 08:36
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 214 תגובות ב-152 דיונים
1. במדינת הקומבינה תמיד הקומבינטורים אומרים לך לפני/אחרי החגים.
חוני (המעגל) פינות ,   לבנטינייה תחתית   (10.08.18)
2. אל תתנחמו מהר. יקחו ממכם כסף בדרכים אחרות
אוא   (10.08.18)
3. לצערי זה מראה את שיטת יהיה בסדר, שכל המערכות הראשיות
אזרח שומר חוק,   (10.08.18)
במדינה פועלות.
רובם חותמת גומי, ולא מבינים על מה הם חותמים או מחליטים.
4. ניסו למצוא עדויות ?לא הבנתי האישורים אמורים להיות אצלם
(10.08.18)
במגירה לפני הצבת המצלמות וחלוקת קנסות וסחיטת נהגים כלכלית .אם ככה זה עובד אוי ואבוי מה קורה בתחומים אחרים נגיד פלילי אולי הם שולחים אנשים לכלא ורק שבמקרה עולה שאלה הם מנסים להשיג אישוש לטענתם וללקיחת חירותו של אזרח בישראל. שיטת מצליח ממש מסוכן לדמוקרטיה
5. יש כאן איזה תחום כלשהו ללא שחיתות בחונטה הזו...?????
מדינה שכונה...   (10.08.18)
6. אם המערכת עוקבת אחרי לולאות תת קרקעיות כאלה
(10.08.18)
איך הם מבדילים בין שני רכבים שונים?
7. כנסו לגרף של מנית מלם תימ
חיפאי   (10.08.18)
בכל אתר פיננסי סביר, בחרו תצוגת 5 שנים אחורה... ואז תבינו לבד מה עושים לנו.
8. האיור בתחילת הכתבה הפוך. המצלמה מצלמת מאחור, לא רכב מתקרב
זהג נהיר   (10.08.18)
9. בקיצור תכינו את הכסף והרשיונות
מיכאל   (10.08.18)
עשיתם קופה נדפקו נהגים עכשיו תתחילו להחזיר כספים עם רבית, רשיונות להחזיר נקודות לבטל , ונהגים שזה המקצוע שלהם ולא עבדו כנראה יצטרכו לקבל פיצוי כספי הולם
10. כותב המאמר הוא ילד בן 5??
ישמעאל   (10.08.18)
ײ2018 מסתמנת עד כה כשנה טובה לבטיחות בדרכים, בלי עין הרע. עד יום רביעי השבוע נרשמה ירידה של 26% במספר ההרוגים, מ-239 בני אדם בין ינואר ל-8 באוגוסט ב-2017 ל-176 בני אדם השנה.ײ מה הקשר ײבלי עין הרע"? אין דבר כזה במציאות, על מה הוא מדבר?
11. המצלמה מאשימה נהגים בעבירה והשוטר חותמת גומי
יוצמך אליעזר   (10.08.18)
יש צילום הכל בסדר.
מערכת למסחטת כסף מהציבור.
בשביל מה צריך את אישור מכון התקנים הישראלי אם
הוא בכלל מקבל אישור ממשרד התקנים ההולנדי ?
עוד גוף מיושן שלא עומד בקצב הטכנולוגיה.
12. לת
שלי   (10.08.18)
מישהו יודע מה בנוגע לדוחות שכבר שולמו? באם יוחלט שהמצלמות לא חוקיות ..?
13. אין בלבי ספקות שהחונטה השלטת עושה כל מה זבא לה..ללא חשש!!!
עד אמיתי ,   עפולה   (10.08.18)
14. מחירים מטורפים
מאיר   (11.08.18)
לתחזק 100 מצלמות בשנה עולה 30,000,000 שקל לשנה??? קרי לתחזק מצלמה בודדת שווה 300,000 שח לשנה ? לא יתכן. אין מצב , מישהו עושה קומבינה אבל בגדול. גם 3,000 שח לשנה זה הרבה כסף לתחזק רכיב אלקטרוני טהור. מה גם דלא בוצעה אפילו קליברציה אחת לאף אחת ממאת המצלמות. אל על מה משלמים 300,000 שח לתצלמה אחת? בשביל להעביר אותה מעמוד לעמוד פעמיים בשנה. להקים ועדת חקירה דחוף .
15. שאפו ל עו"ד תומר גונן!
(10.08.18)
16. איך המדינה לא מפטרת את כל מי שמוערב בפרשה הזו
אני רק שאלה   (10.08.18)
מעניין באיזה עוד פרשות המשטרה, מכון התקנים ומשרדים ממשלתיים מזייפים נתונים
17. מאוד חשוב לדעת שהשופט מטורקיה. ושהמצלמות הנייחות ״מוזזות״.
(10.08.18)
18. הטיוחים הרגילים של המשטרה המושחתת
יוסי   (10.08.18)
נושא הבטיחות והמהירות הוא מורכב ביותר ובטח לא המצלמות הם אלו שהפחיתו תאונות. התשתית הכי חשובה ועובדה שעם שיפור התשתיות ירדו מספר ההרוגים
19. תמיד ניסיתי להבין איך מחשבים מהירות עם לולאות בכביש
(10.08.18)
הרי יש רכבים באורכים שונים, מסתבר שאי אפשר לחשב מהירות, סתם מס גנבה של המדינה.
20. באמת? דו"ח על 508 קמ"ש! כל המשטרה בזיון אחד גדול, והתביעה המ
זיו   (10.08.18)
21. במערכת המשפט הנוכחית נוכחות השופט בכר היא נקודת אור בחושך
עורך דין   (10.08.18)
איפה ישנם עוד שופטים כמו השופט הזה
22. המדינה תמיד מנצחת
עורך דין ,   צפון   (11.08.18)
ייתכן שהשופט בכר יזכה את הנאשמים. הוא באמת שופט ישר והגון, אבל מעליו נמצאים שופטים שתמיד, אבל תמיד, רואים לנגד עיניהם את המדינה הרבה לפני שהם מתחילים לספור את אזרחיה. זאת השיטה. תחשבו על מצב שבו אתם צריכים לקבל החלטה שבה בצד אחד יש מישהו שממנה אתכם ומשלם לכם משכורת ובצד השני סתם אזרח. התוצאה ידועה מראש. יכול להיות שבסופו של דבר יזכו את הנאשמים, אבל לצד זה הם ידאגו לזה שקופת המדינה לא תיפגע ושהכסף ששילמתם כמס נוסף מאז 2003 לעולם לא יוחזר
23. מי שאחראי על סימון מהירות בכבישים מתרשל
מאיר   (10.08.18)
כנהג אני נתקל לא אחת בסימון מהירות לא חוקי בכבישי הארץ , דוגמאות בבקשה , אתמול נסעתי מירושלים דרך כביש מס 1 , ביציאה מירושלים מוצב תמרור המגביל את המהירות ל-50 קמ"ש ואולי בשל עבודות שעושים \עשו או יעשו שם , אך אין שום תמרור אחר עד אמצע כביש ירושלים ת"א המורה את המהירות המותרת , וכו" בחזור מכביש 1 לכיון כביש 38 (בית שמש ) וכן הפוך מכביש 38 לכביש מס 1 לכיון צפון המהירות מוגבלת פיתאם ל50 או 70 קמ"ש גם באמצע הדרך בכביש מס 1 לכיון דרום יש פתאום הגבלה ל90 קמ"ש ללא שינוי בכביש בעבודות וכדומה סתם שינוי ועד ירושלים זה התמרור המהירות האחרון , איפה ההיגיון לעשות שינויים ללא הסבר וללא טעם רק כי מישהוא היה צריך פעם להגביל זמנית ולא הסיר את התמרור המגביל , האם המהירות בכביש מס 1 היא לא 110 אז למה אין תמרורים לזה, ?
24. הבעיה לא במשטרה אלא בחברת מל"מ שגם הזכיה שלה במכרז היתה לא ס
חברה בעיתית   (10.08.18)
25. עכשיו שהציבור יבין מדינת ישראל משטרת ישראל
זיו   (10.08.18)
השקיעו מיליוני שקלים על מצלמות וזאת על מנת להוציא אשכרה כסף מהציבור , כולנו מסכמים כן שהמצלמות האלו לא מנעו תאונות ואולי אפילו ההפך , כלומר המדינה הוציאה מהכסף שלנו פעם ראשונה מימון למצלמות ופעם השניה מוציאה מאיתנו כסף בשם "המלחמה בתאונות בדרכים" בקיצור ארגון פשיעה
26. בין מצלמות אני מגביר ל- 160-170 קמ"ש
נהג שלבי   (10.08.18)
27. דוחות
חיון שמחה   (10.08.18)
יש לי קנס שתוקפו פג ב5 לספטמבר....האם לשלם אותו או לא
28. פרקליטות בעלת אגו משחית
מושחתים   (10.08.18)
הפרקליטות שאמורה להגן על האזרחים עושה הכל לפגוע בהם בשביל האגו
29. מדינה עם אי מסוגלות להודות בטעויות
סמי   (10.08.18)
הטעות הראשונה נעשתה בקבלת ההחלטה להקים מערך של מצלמות נייחות בהשקעה עצומה, במקום מערך נייד ודינמי. מדהים איך בכל אותם מערכות ציבוריות ולאורך כל השנים לא קם צדיק אחד שיקום ויצעק המלך עירום, למצלמות אין ממש תקן, בכלל לא צריך אותם, חבל על הכסף, טעינו, אין ספק שלא מעט אנשים ידעו והבינו, אך שתקו. גם עכשיו לא מאוחר, כל נהג חדש הדיוט מבין שאין שום תועלת במצלמה נייחת ובמיוחד בעידן הוויז, אז יקום השר הממונה ויגיד, טעינו, נלמד ונפיק לקחים, הלכה ההשקעה לטמיון, אך לפחות נפסיק לשלם כל שנה לחברה הפרטית ונפסיק לשגע את המשטרה, בתי המשפט והנהגים, מי שיפסיד אלו רק עורכי הדין.
30. המשטרה מחפשת עונשים לא פתרונות
רונן   (10.08.18)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה