כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מנכ"ל פלאפון: "נחזור למערכת הקודמת כדי לייצב את הרשת. אם יקרו תקלות נוספות נתמודד במהירות"
מירב קריסטל
פורסם: 12.09.18, 11:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 191 תגובות ב-133 דיונים
3. פלאפון
צילה ,   דרום   (12.09.18)
טוב שעזבתי
4. מתקפת סייבר
צבי   (12.09.18)
זה פשוט מאוד, לא הגיוני שלחברה מסחרית ענקית כמו פלאפון יש בעיות כבר שבועיים וזה לא מתקפת סייבר!!!
האירניים לא מפסיקים לעבוד!!
5. שטויות. מי משדרג מערכת לפני החגים??? זה משהו אחר והוא לא
אומר אמת ללקוחות! ,   אבד האמון בכם   (12.09.18)
6. אל תחזרו
אחד שנפלבפח   (12.09.18)
חוסר הגינות, ולמרות. זה המאפיין שלכם
7. עכשיו תנו ללקוחות חבילת הודעות ללא הגבלה כפיצוי
רועי   (12.09.18)
חברת פח
8. שמעתי שאומרים שישראל מתקדמת ביותר ,אכן ?
בני   (12.09.18)
גם במרוקו הטלפונים הניידים עובדים טוב יותר
11. מה זה מעניין אותי כן HP לא HP אני לקוח של פלאפון
Amit Shemesh   (12.09.18)
לא של HP מה אתה מבלבל לי את השכל כל הזמן על תקלה בHP?!
מבחינתי הלקוח התקלה היא בפלאפון, תפסיק לזרוק אחריות, על אחריותך היה לוודא שהמערכת מתאימה ועובדת כמו שצריך לפני שהעברת את כל הלקוחות למערכת לא תקינה לכאורה.
תודה רבה באמת שתשקלו פיצוי, מה נעשה בלי צליל בהמתנה בחינם לחודשיים ואח"כ שנתיים עד שנצליח לבטל אותו לכאורה?
אצל גיל שרון דבר כזה לא היה קורה. מצטער מאוד, אני מאוכזב מאוד מפלאפון.
12. נשקול פיצוי? על הלקוחות לשקול תביעה ייצוגית
מישהו   (12.09.18)
13. תגובות המשבחות את HPE בעוד 3.. 2.. 1..
David ,   פ"ת   (12.09.18)
לא. אין חייה כזו בטבע.
עוד לקוח לא מרוצה.
14. כתבתי תוכנית ממחשב והיא לא עושה מה שחשבתי שהיא תעשה!
זה ממש ,   מוזר!!   (12.09.18)
15. גם לקוחות שמשתמשים בחול בglobal sim
רוני   (12.09.18)
סובלים מהתקלות. איזה פיצוי הם יקבלו על עגמת הנפש? יש פה מקום לתביעה ייצוגית!
16. עושים מאיתנו צחוק!
זה יעלה לכם ביוקר   (12.09.18)
הרבה עוזבים את רשת פלאפון בגלל הפסדים. אתם מגישים את הלקוחות שלכם!
17. לעזוב אותם במהירות
משה ,   קריות   (12.09.18)
מי שראה את המנכ"ל הזחוח של פלאפון מבין שהם לא סופרים אותנו בכלל.
רק תביעה ייצוגית של כמה מיליונים תגרום להם להבין 2 דברים.
1.שאנחנו לא שקופים
2.שהמנכל וצוות הניהול שלו שאחראים על המחדל ילכו הביתה
בכל מדינה מתוקנת היה הולך הביתה מזמן שלא לדבר על יפן שם הוא היה עושה חראקירי
18. אני עוזב את החברה
מיכאל   (12.09.18)
אני עוזב את החברה
19. יששששש, נקבל חבילת גלישה חינם איזה כיףףף
פחחח   (12.09.18)
20. פלפפון
אשר   (12.09.18)
כלקוח פלפפון לשעבר עדיף לעוף דחוף
21. בתור אחד שמנהל עסק, את הלקוח לא מעניין אם התקלה בhp
(12.09.18)
או במוח של המנכ"ל, או שעל העובד הזה והזה עבר יום רע, לקוח צריך לקבל שירות ושירות טוב ויהי מה. כל משהו אחר שקורה זה תירוצים.
22. למה אצלי הכול בסדר?
דופקים את השחורים   (12.09.18)
23. פלפון יותר גרוע מסלקום או פרטנר
גישרמו   (12.09.18)
מזמן שעזבתי החברה הכי גדוע בישראל !! שרות לקוחות 0000000
24. אין תכנון. אין ניהול סיכונים. אין תכנית חזרה לאחור.
רמי   (12.09.18)
כל הטעויות האפשריות. רק לרוץ בלי לחשוב. שילמדו לקח וגם האחרים.
25. פלאפון "תמיד" - בעייתית . מאז ראשיתה. זה לא חדש !
יעל   (12.09.18)
עם פלאפון תמיד היו בעיות. מאז ומעולם. כמה תביעות היו נגדה. והיא תמיד הפסידה.
26. לא לקוח של פלאפון
זאבי   (12.09.18)
אבל אם הייתי לקוח שלהם, הייתי עובר חברה במיידי כי: 1. הפיצוי שהוצע מעליב 2. המנכ"ל אמר שאמינותם לא נפגעה ואף אחד לא עוזב ולכן הוא שקרן. 3. כשהייתה תקלה עם מאפיינים דומים (סלמונלה בקורנפלקס של תלמה), המנכלית נהגה בחוסר שקיפות וזה עלה להם ביוקר רב. טיוח הנושא מרמז על. חוסר אמינות וזו סיבה טובה לעזוב.
27. HP זו לא החברה שאמונה על הקמת ותחזוקת המאגר הביומטרי?
הלך עלינו   (12.09.18)
28. קוראים לתהליךgarbage In Garbage Out
יעקב   (12.09.18)
29. מערכת ישנה? וואלא? תתחדשו....
(12.09.18)
30. עובד לשעבר של פלאפון
יניב   (12.09.18)
כעובד לשעבר אני יכול לומר שזה היה צפוי, הם רק מחפשים איפה לקזז ולחסוך, חוץ מבמכירות אין להם כח אדם סביר על מנת לתת מענה ראוי ללקוחות החברה.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה