רכב  כתבות כללי
מלחמה, מלחמה, מלחמה
צביקה בורג
פורסם: 20.06.01, 13:29
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 57 תגובות ב-57 דיונים
1. מזל...
טימי   (20.06.01)
שהוספתם בסוף הכתבה שזו לא דעתכם. טוב שאתם נותנים לכל מיני אנשים לכתוב ולהביע את דעתם וזה לגיטימי, אבל במקרה הזה עדיף יהיה לתת לו מעט זמן באוויר...
2. מדורת ההבלים
גבי   (20.06.01)
סליחה עם הכותב אך מדוע צריך לפרסם את המובן מאליו? באמת ישבת וחשבת עמוקות לפני שהגעת למסקנות שאתה מעלה במאמר? הרי ברור לכולנו שגם בעוד עשרים שנה המשטרה תמשיך לרשום דוחות על מהירות מופרזת בכביש מס' 1 ובכביש הערבה ולא לנהגים העוקפים על פס הפרדה לבן וגורמים לתאונות חזיתיות. גם בעוד עשרים שנה כבישינו יהיו אוסף עלוב של בורות ותלאים והכסף יזרום לש"ס ולא לתשתיות. גם בעוד עשרים שנה לא ילמדו לנהוג אלא ילמדו לעבור טסט. גם בעוד עשרים שנה, מחצית מניידות משטרת התנועה יעצרו נהגים לבדיקת רשיונות ויארבו לנוסעים במסלול האוטובוסים ולא יסיירו בכבישים אדומים או בצמתים מועדים לפורענות (ע"ע זכות קדימה). וגם בעוד עשרים שנה עדיין יהרגו ויפצעו כאן אנשים. כי במדינה שבה מצד אחד הכל נעשה חפיף ומצד שני אף אחד לא רוצה לצאת פראייר, כך נראים גם התשתיות ו"תרבות" הנהיגה והאכיפה. אם מחבלים הורגים יהודי, אז מתחילים לשנע מנגנוני בטחון על גבי בטחון. אם יהודי הורג יהודי על הכביש אז רושמים עוד כמה דו"חות מהירות ורצים לעיתון ומפכ"ל המשטרה יתבכיין לאיזו ועדת כנסת שאין לו כסף לדלק לניידות (כדי לרשום עוד כמה דו"חות על נהיגה בלי הרישיונות)
3. תאונות
דץ   (20.06.01)
צביקה, אתה טוחן מים! היות שבמערכת משפטית הוגנת חייבת להיות פרופורציה מתאימה בין חומרת העבירה לבין העונש המוטל עליה, לא ניתן ואסור להחמיר את העונשים על עבירות-תנועה. על פי בדיקה של הטכניון לפני מספר שנים, נקבע כי נהג מבצע עבירת-תנועה מדי 30 שניות בממוצע. לפי 1.5 מיליון נהגים הנוהגים שעתיים (120 דקות) ביום בממוצע ולכן מבצעים 240 עבירות ביום בממוצע, מתבצעות בישראל 360 מיליון עבירות-תנועה ביממה ממוצעת. על פי קביעת המשטרה, רק כמחצית מהתאונות נגרמות ע"י עבירות-תנועה. כ-300 תאונות מכל הסוגים קורות מדי יום בישראל. בממוצע נהרגים בהן פחות מאדם וחצי. ורק כ-150 מהן ופחות משלושת רבעי אדם הרוג, קורים עקב ביצוע של 360 מיליון עבירות-תנועה. עבירת-תנועה גורמת לתאונה בסיכוי של כמעט אחד לשניים וחצי מיליון... ולהרוג בסיכוי של אחד ל-500 מיליון... אם רצח היה מביא למותו של הקורבן רק באחד מכל 500 מיליון מקרים ולנזק לרכושו, או לפציעתו באחד מכל שניים וחצי מיליון מקרים, מה היה העונש המוטל על רוצח? הסיכוי למוות (של הגבר בד"כ) בעת קיום יחסי-מין הוא אחד ל-6-15 מיליון. אולי כדאי לאסור קיום יחסי מין? רק השקעה כבדה בתשתית תמנע מטעויות ומעבירות לגרום לתאונה קשה. מי שהיה ראש ענף התנועה במשטרה, איתן בן-יהושע, אמר בזמנו שאלף שוטרים לא יצליחו למנוע תאונות כמו גדר הפרדה אחת. בחייך, תתבגר כבר, דץ
4. שטויות
אחמד   (20.06.01)
בהתחלה נראה שאתה יודע מה אתה מדבר. אחר כך זה נגמר. חבל נורא. אתה לא יותר מצעקן ממוצע במסווה של אינטיליגנט.
5. יש משהו ....
(20.06.01)
בכתבה הנ"ל יש מן הצדק בנושא חינוך. כיום הנהגים בארץ נוהגים ללא תרבות נהיגה , איתות בסטיה מנתיב, מתן זכות קדימה , נסיעה בצד ימיןוכו' לא מצויים בלקסיקון של הנהג הישראלי.
6. גורמי תאומות
יובל   (20.06.01)
ההרצאה שכותב המאמר מביא, אמנם דעה אישית היא, אבל כמה דברים בה אינם אלא בבחינת הבל ורעות רוח. למשל נהיגת צעירים. אלה חסרי משמעת וחסרי אחריות. הייתי אוסר מתן רשיון נהיגה אזרחי לפני גיל 21, בו רוב הצעירים כבר לאחר שירות צבאי. זהו גיל בו פחות או יותר, הופך הנער לבוגר. שום נזק לא ייגרם לאיש אם תיאסר נהיגת נערים.
7. רעיון טוב........
פיירבול ,   נתניה   (20.06.01)
.... אבל מי יהיה זה שיממן את כל החידושים. אם ניתן ליישם ולבצע הכל, כדאי להתחיל כבר בביצוע...
8. נו..עוד אחד שלא מבין כלום.
הכועס   (20.06.01)
לצביקה, אינני יודע מי אתה או מה אתה, אבל דבר אחד ברור לי: אין לך שום מושג כלשהו במניעת תאונות דרכים. קצרה היריעה מלענות אחד אחד להצעות המגוחכות שלך ולהעמיד אותך על כול הטעויות העובדתיות שכתבת. אבל על אחת מהן אני כן אגיב והיא על השטות שכולם, אבל כולם נטפלים אליה, בלי לגבות את עצמם בידיעת העובדות. השטות הזו היא מה שקוראים "מהירות מופרזת". אם היית בודק את הסטטיסטיקה של משרד התחבורה/משטרת התנועה וכל גוף אחר שעסק אי פעם במחקר סטטיסטי על משקל המהירות המופרזת כגורם לתאונות היית עולה על עובדה סטטיסטית מענינת והיא שמהירות מופרזת נמצאת במקום ה-14 כגורם לתאונות דרכים, אתה קולט? ארשום זאת שוב ולאט : מ ק ו ם א ר ב ע ע ש ר ה. אתה רוצה את זה באחוזים? רק פחות מ-4% מהתאונות קשורות ישירות למהירות, ושוב בשבילך צביקה נרשום את זה במילים: א ר ב ע ה א ח ו ז. אבל אתה, כמו עוד עשרות אנשים שנוח להם לתקוף את הבעיה הקטנה ביותר כי הכי קל והכי מצטלם טוב בעיתון הוא עבירת מהירות או כותרת שנהג נתפס "טס" במהירות כזו או אחרת. רדו מהעץ הזה כבר ותשקיעו בדברים החשובים 1.קורסים לנהיגה מתקדמת 2.חינוך מגיל צעיר 3.תשתית,תשתית ושוב תשתית רק ואך ורק אחרי שתעשו את שלושת הדברים האלה, יהיו פחות תאונות ולא כשמשטרת התנועה משקיעה 80% מהמאמץ שלה באכיפת עבירות מהירות, זה מגוחך ומאוד מאוד לא פרודוקטיבי להורדת כמות התאונות, שלא לדבר על חליבת הכספים מהנהג שחוץ מלהעשיר את קופת המדינה לא תורמת בכלום להורדת כמות התאונות... ותחשבו על זה.
9. המלחמה בתאונות צריכה להתחיל מהדברים הקטנים
יהודי ישראלי   (20.06.01)
צריך לעקוף את כל החוקים, כמו שלמדנו לתאוריה, שאסור לחנות 6 מטר מצומת ו 12 מטר מעמוד כיבוי אש וכך גם מעברי חציה וכד' כתבה יפה לטעמי, ואחמד יכול לנסוע בכבישים עוקפים אם משהו לא נראה לו.
10. במלחמה כמו במלחמה
עמוס   (20.06.01)
אולי פשוט נצייד את השוטרים במקלעים כבדים (0.3 נשמע לי מספיק, אבל אפשר גם 0.5 אם אתה רוצה) והוראות לירות בכל "עבריין" מועד? אני לא מבין מאיפה אתה מביא את הקביעות הנחרצות שלך כמו "שלא יספרו לאף אחד שמהירות מופרזת אינה גורם לתאונות דרכים". אין ולא היה ולו מחקר אחד (איסוף מודיעין - זוכר?) שהוכיח שמהירות גבוהה היא גורם לתאונות דרכים. מהירות מופרזת מעצם הגדרתה כ"מופרזת" היא אכן בעייתית, אבל איפה המחקר שקבע ש 100 קמ"ש או 110 קמ"ש היא מהירות מופרזת בכביש בין-עירוני? בכלל נראה לי שסדר העיניינים לא ברור לך בכלל. חינוך לנהיגה הוא הגורם האחד והיחיד שיכול לשנות משהו בסטטיסטיקה העגומה של תאונות הדרכים. אם נקבל את טענתך שהגורם האנושי הוא הגורם העיקרי לתאונות, הרי שהדרך לטפל בגורם זה היא חינוך מלכתחילה ולא חינוך בדיעבד (ענישה). בקיצור, לפני שאתה מציע להפוך את כבישי ישראל למצוד משטרתי אחד גדול, כדאי שתאסוף את המודיעין שעליו דיברת, תלמד את הנושא ואז תחליט אם אתה רוצה לשפוך אי אלו מאות מילים בנושא תאונות הדרכים. עד אז אל תתיימר לדעת על מה אתה מדבר.
11. החרמת הרכב
יצחק ,   הרצליה   (20.06.01)
לדעתי זהו העונש המרתיע ביותר.
12. במילה אחת, נבלות...
רועי   (20.06.01)
והכוונה היא לאותם אלו שקוראים להגבלת נהגים צעירים או דחיית הרשיון עד גיל 21. אתם עכשיו אומרים את זה, כי יש לכם רשיון. תארו לעצמכם שהייתם בני 17, האם גם אז הייתם נוקטים באותה עמדה? זה נורא קל עכשיו, לא? מדובר בשלילת חופש התנועה, חד וחלק. כמה קל לאנשים לדרוך על זכויותיהם של בני 17, פשוט מדהים. רוצים להוריד את תאונות הדרכים? אל תטפלו אל חסרי הישע. גם ככה המשטרה נטפלת אלינו עם עונשים מופרזים, אנחנו לא צריכים עוד קרציות בדמותכם. אז תנצלו היטב את 30-40 השנים שנותרו לחייכם העלובים, ותנו לנו לחיות בשקט. מצטער על התוקפנות, זה מתבקש לנוכח התגובות שאני רואה כאן לאחרונה.
13. אם לא ניזהרת והרגת אז.......
איתי   (20.06.01)
קנה לך שופט!! אני מכיר אחד זול
14. הרוב שטויות
עפר   (20.06.01)
למשל, הידעת שאחוז נהגי המוניות המעורב בתאונות קטלניות קרוב לאפס. נתון מדהים בהתחשב בקילומטרז' שהם עושים. למה בחרת להעניש נהגים חדשים אבל לחנך הולכי רגל? למה לא לתת עונשי מאסר להולכי רגל לא זהירים? החרמת מכוניות לא תעבור מבחן בג"צ. אנחנו מדינת חוק לא מדינת משטרה ולא ייתכן שכל שוטר "אינטיליגנט" יוכל להחרים מכוניות לפי שיקול דעתו. הכותב צודק באומרו שמהירות מופרזת גורמת לתאונות. השאלה היא איזו מהירות היא מופרזת ובאילו תנאים. אפילו משטרת התנועה ממליצה להעלות את המהירות המותרת בכבישים המתאימים ל-120... מצלמות מהירות זה דווקא יופי. ליד בית ספר, באיזורי מגורים וכו' בכביש המהיר זו מכונת דוחות משומנת שתפקידה להכניס כסף ותו לא.
15. מצלמות מהירות
דודו ,   תל אביב   (20.06.01)
זה הפטנט הכי להיט להכנסת כסף למדינה. צריך עמוד, מצלמה, שני פלאשים, והרי לך מכונה להדפסת כסף. כל צילום שווה 750 שקל. איך זה קשור לתאונות דרכים? אין לי תשובה אבל אני כן מוריד מהירות לפני כל מצלמה. אז במקום לנהוג עם העיניים בכביש אני מחפש את המצלמה הבאה. פעם אחת הצטלמתי, את הפעם הבאה אני רוצה למנוע. זה תרם במשהו לאיכות הנהיגה שלי? זה העלה את רמתה המקצועית של הנהיגה? זה סתם מציק. מצד שני, כשהייתי בניו-זילנד ראיתי שאי אפשר לנהוג במהירות בלי להיתפס. על כל כביש, אפילו נידח, יש ניידת עם לייזר. ובאמת יכול להיות שהורדת מהירות תורמת פחות תאונות. מישהו בדק?
16. להעמיד את חבלני מע"ץ לדין!!!
אורן ,   ת"א   (20.06.01)
במיוחד היום לאחר שלמדנו (בתקווה...) את לקח הרשלנות באסון וורסאי, יש להעמיד לדין את האחראים על מחדלי מע"ץ אשר גרמו בחדלונם למותם של עשרות חפים מפשע - החל באוטובוס הפנויים/פנויות שהחליק על כביש פרובלמטי ידוע למע"ץ (ולמשטרה) ליד צומת גולני, וכלה באסון גשר שפירים. עד כה לא נשלח למאסר אף אחד מהאחראים. אם הפרקליטות והמשטרה לא יחלו לישם את החוק על מע"ץ וחבלניה, כימ אז צפויים לנו עוד מקרים ואסונות מסוג זה. ולמשטרה - תפסיקו לחפש את המטבע מתחת לפנס. מהירות של 120 קמ"ש בכביש החוף או י"ם - ת"א אינה מהירות מסוכנת. אז במקום לאכוף את מה שקל תאכפו את הגורמים העיקריים לתאונות (ע"פ הלמ"ס)- אי שמירת מרחק, סטיה מהנתיב (כן, כן - "חתיכות" מסלולים), ואי שמירה על הימין (מתי פעם אחרונה נרשמו דוחות כאלו במדינה? מישהו זוכר?). ןאז תוכלו (לאחר שיטופל נושא לימוד הנהיגה הלקוי) לבוא בטענות לנהגים...
17. הרוב שטויות ופופוליזם זול !!!
מכבי נתניה אימפריה   (20.06.01)
אתה רוצה למנוע תאונות ? תן רשיון נהיגה בגיל 40 תגביל מהירות נסיעה ל-30 קמש אל תתן להולכי רגל לחצות כביש... ---------------------- תגיד , אתה רציני ? ---------------------- אני אגיד לך מה צריך לעשות ? 1. ללמד נהיגה ולא ללמד לעבור טסט. 2. להשקיע בתשתית והרבה 3. להעלות את המהירות המותרת במקומות שאפשר. כן כן ל-ה-ע-ל-ו-ת !!! 4. תשעים אחוז מנהגי ישראל פשוט לא יודעים לנהוג , לא יודעים איך להתנהג במצבי חירום וחסרי תרבות נהיגה מינימאלית 5. רוב התאונות קורות בערים ועל מעברי חציה - יש לבטל מעברי חציה במקומות מסוכנים . הולך רגל צריך להביט טוב טוב לפני חציית כביש.
18. כתבת השנה
ניר ,   ת"א   (20.06.01)
במסגרת השנה שynet קיים זה הכתב והכתבה הגרועים ביותר. אין שום צורך להתייחס לתוכן הכתבה.
19. מהירות - לא בישראל
יקיר אריאל ,   ירושלים   (20.06.01)
להאשים את המהירות המופרזת כגורם בפני עצמו זה מגוחך, לדעתי בתנאים מסויימים לא צריכה להיות אכיפת מהירות, הבעיה טמונה בכך שבישראל כן צריכה להיות אכיפת מהירות מפני שהנהגים בישראל אינם מיומנים דיים בנהיגה מהירה ועושים זאת רק בשביל איזשהו רושם, לא מספיק לנהוג מהר, צריך גם לדעת איך ומתי נוהגים מהר. שנית זה התשתית שאין לי כח לכתוב על נושא זה כל כך הרבה.
20. רק לפני שבוע נפצעתי קשה
בעז (הפצוע)   (20.06.01)
בתאונת דרכים. אני גר בבית שמש ונוסע מדי יום לת"א לעבוד. הכביש מבית שמש לשער הגיא הוא כביש דמים נורא. הוא אותו כביש עליו נסע אבי במלחמת השחרור. מה לא עשינו בכדי שירחיבו אותו. כתבנו מכתבים, אירגנו עצומות. אני אישית התחננתי בפני מפקד המשטרה המקומית שידבר עםם מע"צ. עכשיו אני בבית, מחילים מפציעה קשה בתאונת דרכים... אני רוצה להודות למשרד האוצר שהסבירו לנו "שלא כלכלי" להרחיב את הכביש למרות שהפקקים בו מתחילים בשש ושלושים בבוקר. אותי כבר פצעתם לכל החיים. אולי תחוסו על האחרים?
21. Education
Driver   (20.06.01)
No doubt that education is the most effective tool against car accudents. Better driving skills are not enough! Education should include respect to other drivers, patiants and sharing the road.
22. 2 דברים
אמיתי ,   שפלה   (20.06.01)
1. ענישה, נהג צעיר שהורג צריך 10 שנים ומליון ש"ח קנס.כנ"ל עבריינים כפייתיים וכיוב' 2. ביטול רישום דו"חות על מהירות והעברת כל שוטרי התנועה לתוך הערים למשך 3 חודשים והכרזת מבצע "עוצרים באדום" שבו כל נהג שיעבור באדום יאבד את רשיונו לשנה (במקום) ואת מכוניתו לחודש. מכת המדינה היום היא ההתעלמות מאור אדום והיא גם המשימה הקלה ביותר לביצוע ומן הסתם נראה שיפור במצב תוך זמן קצר.
23. כולנו יודעים יותר טוב-מתנ"א זבולון
yoav   (20.06.01)
ראשית, יש לומר שזו די בושה שעיתון כמו "ידיעות-אחרונות" מסיר את אחריותו מכתבה שמופיעה בו (סגנון כסת"ח הידוע). ולעצם העניין: אין ספק שבנושא תאונות הדרכים יש להתמודד אך ורק בתפישה מערכתית כוללת. יש להתחיל מחינוך בבתי הספר, כפי שנעשה בזמנו עם שמירת הפרחים המוגנים- עובדה שזה הצליח. צודק צביקה כי מספר הגופים המטפלים כיום בכל הנושא הוא רב מדי, דבר הגורם לבזבוז אדיר של משאבים ואוסף של עובדי מדינה "מסודרים", שאיני יודע מה בדיוק סדר העדיפויות שלהם(בטוח שהכסא שלהם בדרגת חשיבות גבוהה). ללא ספק שיכולתינו, אזרחי המדינה להשפיע על נושא כאוב זה היא קטנה ביותר. אספר כאן ברשותכם את הדבר אותו אני עושה למען המולדת ואולי יתן לכם הדבר מוטיבציה לתרום גם בצורה דומה: בתחנת המשטרה בקרית חיים ממוקמת לה שלוחת זבולון של משטרת התנועה הארצית, שהיא יחידה משטרתית סדירה. בכפוף אליה פועלת יחידת מתנדבי ית"מ (מתנדבים במדים), אשר מונה קרוב ל-200 אישה ואיש. אלו אזרחים כמו כולנו, שבמקום לדבר, החליטו לעשות מעשה. וכך מדי שבוע לערך, לובשים אילו את מדיהם ונכונים לבצע כל משימה שניתנת להם על ידי משטרת התנועה (משלוחת זבולון). בימי חול, בסופי השבוע ובחגים. כמובן שבעת אירועים מיוחדים "מוקפצים" אנשים אילו תוך דקות וממלאים את המשימות המוטלות באשר הן. מיותר מלציין שכל פעילות זו היא ללא כל תמורה ועל חשבון הזמן הפרטי של המתנדב/ת. אז... אם אינכם מיואשים עדיין, בואו נפסיק לתת יותר מדי עצות ונתחיל לעשות - כל אחד לפי יכולתו והרגשתו. דבר אחד בטוח, כשאתה תורם, לבך מתרחב וזה עושה רק טוב על הנשמה!!
24. עוד פעם "ענישה"? הבוז לממחזר את הגלגל
(20.06.01)
25. תכנית נפלאה
אבי אוהד ,   ת"א   (20.06.01)
אכן הכתבה מפורטת ועשירה בתכניות לענין. אבל אולי כדאי להתחיל במשהו צנוע : לשים עשרה שוטרים בצמתים בעיר הגדולה - שיתפסו את העוברים ברמזור אדום. זה קל פשוט בתקציב קטן וירתיע מאד.
26. חה חה חה.....
שי   (20.06.01)
קישקוש!!! מצלמות ולייזר לא יפתרו את בעית התאונות, מדובר במנטליות נהיגה אכזרית וברברית של הישראלים, צריך לעשות כמו בצבא, רכב שעובר עבירת תנועה יוחרם לתקופה של לפחות חודש ימים, צריך לדבר עם נהגים ברוטלים באותה השפה
27. הצעה נבונה, חכמה והעיקר ישימה
שלומי   (21.06.01)
איני יודע מיהו צביקה בורג, אבל כל הכבוד לו. הצעה סדורה, עינינית, לא מתלהם, לא מפנטז. הלואי שמישהו יקשיב, יתקצב ויישם.
28. חינוך
ניר ,   ראשון   (21.06.01)
הכל מתחיל החינוך ותרבות נהיגה כמו תרבות התנהגות מתחילים ללמד ילדים קטנים. לא מצלמות ולא דוחות ולא ענישה.... תתחיל ללמד ילד הגןאת נושא נהיגה /כביש/רכב ובעוד 14/13 שנים תקבל נהג זהיר למופת.
29. ילדותי
ע   (21.06.01)
הכתבה הזאת מתאפיינת בילדותיות ואולי בנאיביות... האימרות הן משהו בסגנון "בואו נביא עוד 10000 שורטים שיטפלו בתנועה ויהיה יותר טוב"...אולי אתה חי במדינה אחרת, בעולם אחר, אבל אם לא שמת לב, גם שוטרי התנועה הנוכחיים עברו למשימות בטחון שוטף, למה? כי אין מספיק שוטרים...למה אין מספיק שוטרים? כי אנחנו לא ארצות הברית ומה לעשות תקציב המדינה הוא מוגבל. הלוואי ויכולנו להוסיף עוד 10000 שוטרי תנועה, אבל אי אפשר...ואם כבר...אז אולי מצב יותר אידיאלי זה שוטר מלווה צמוד לכל נהג... דיברת על מהירות כגורם לתאונות, קטונתי מלהגיד לך אם אתה צודק או לא...אבל אם אתה מציין "עובדה" כזאת, תראה על מה אתה מסתמך מעבר לאינטואיציה שלך...לעומתך, אחרים שאומרים ההיפך מביאים מחקרים שמוכיחים את זה... דיברת על הסברה, להולכי רגל ובעצם לכל העולם...אז למה שלא תעשה מעשה ותלך בעצמך להסביר, אולי יבואו אחרים בעקבותיך? אם אתה כל כך מבין בנושא...אז מה מונע ממך? ודבר אחרון...אם הנושא כל כך חשוב לך...אז למה לכתוב על זה כאן, במקום שאף גורם בעל השפעה לא יתייחס לזה? הרי אף אחד לא יתייחס לכתבה שהיא "מצייגת את דעתו של הכותב" לצורך רפורמה בנושא כלשהו...אם אתה מבין, ועושה רושם שאתה מאמין שאתה מבין בנושא...אז לך תתרום מהידע שלך, נניח לשר התחבורה, תביא לו את ההצעות, תנמק, תעשה עם זה משהו רציני במקום לכתוב בעיתון...ואל תגיד "זה לא התפקיד שלי"...כשהמלך הוא עירום...תפקידך ותפקידי לצעוק על כך אם אנחנו מבחינים..
30. Deadly Car Accidents
Shahar ,   Zichron   (21.06.01)
The issue is infrastructure. The deadly car accidents are on two way lanes. Change those lanes to freeways', where the are the lanes are seperated and wide enought and the deadly car accidents will decrease dramatically. Changing a culture of people which is displayed on the road is practically impossible, therefore make the roads in a way that deadly car accidents are not possible
תגובות נוספות
חזרה לכתבה