באיזו רשת סלולר תחכו 34 דק' לנציג שירות?

מבדיקה שערכה התוכנית "רשת כלכלית" עולה כי בסלקום תמתינו לא פחות מ-34 דקות לנציג שירות. אם תחייגו למוקד המכירות בחברה תקבלו מענה תוך 2 דקות בלבד. מנגד, ב-012 הפער בין המוקדים זניח. ומה קורה אצל השאר?

ynet | פורסם 22:34, 21/01/2014

ןעוט...
צילום: shutterstock
הפער בין זמן ההמתנה למוקד מכירה מול זמן ההמתנה לשירות ללקוח קיים בחברת סלקום עומד על 33.5 דקות. כך עולה מבדיקה שערכה התוכנית "רשת כלכלית" ותוצאותיה ישודרו הערב (ג'). הפער הנמוך ביותר נמצא בחברת 012 מובייל, בה בשני המוקדים נענה התחקירן תוך 2 דקות בלבד.

 

בכתבה שתשודר הערב בתוכנית, נבדקה מהירות המענה במוקדי שירות הלקוחות בחברות הסלולריות בהשוואה למענה במוקד המכירות מול מענה שירות הלקוחות ללקוח קיים.

 

בחברת סלקום ניתן מענה בשירות המכירות תוך חצי דקה, בעוד שלשירות הלקוחות נדרשה המתנה בת 34 דקות. ברמי לוי תקשורת ניתן מענה במוקד המכירות תוך 12 דקות, בעוד במוקד השירות ענו אחרי המתנה של 33 דקות - פער של 21 דקות. ב-YOU PHONE ענו במוקד המכירות תוך 10 שניות בלבד, אך בשירות הלקוחות המתינה התחקירנית במשך 8 דקות - פער של 7 דקות וחמישים שניות. 

 


בדיקת זמני המתנה למוקדים בחברות הסלולר
בדיקת זמני המתנה למוקדים בחברות הסלולר
החברה מוקד מכירות מוקד שירות לקוחות
אורנג' 4 דקות 7 דקות
סלקום חצי דקה 34 דקות
פלאפון 4 דקות 5 דקות
גולן טלקום הפניה לאינטרנט 16 דקות
012 מובייל 2 דקות 2 דקות
רמי לוי תקשורת 12 דקות 33 דקות
HOT מובייל דקה 5 דקות
You Phone 10 שניות 8 דקות

 

מנגד, ב-012 מובייל לא נמצא כל פער בין מוקד המכירות למוקד השירות ובשניהם ניתן מענה מהיר של 2 דקות בלבד. בחברת פלאפון הפער עומד על דקה אחת בלבד, כאשר מוקד המכירות ענה תוך 4 דקות ומוקד השירות תוך 5. אורנג' בפער של 3 דקות: מכירות 4 דקות ושירות 7 ובהוט מובייל נתקבל מענה במכירות תוך דקה אחת בלבד, מול 5 דקות במוקד השירות - פער של 4 דקות.

 

יש לציין כי מוקד המכירות של גולן טלקום מפנה לאתר האינטרט. זמן ההמתנה במוקד השירות בחברה עמד על 16 דקות.

 

 

 

הצטרפו וקבלו עדכונים שוטפים גם בטוויטר
 לכתבה זו 193 תגובות ב-118 דיונים