נפתח בקפיצה אל מדינת לואיזיאנה שבארה"ב, שם החליטו לתקן עוולות היסטוריות, כשאחת מהן היא שחרור של דרק האריס, יוצא צבא, שמרצה מאסר עולם על מכירת מריחואנה בשווי של פחות מ-30 דולר.
כשנעצר בשנת 2008 האריס לא האמין שייכנס לכלא לתקופה ממושכת כל כך, על מכירה של 69 גרם קנאביס בשווי זעום כל כך. הוא הורשע ונידון למאסר עולם רק מפני שהחוק בארצות הברית מאפשר לשופטים להטיל עונשים מחמירים על אנשים שהורשעו בעבר.
3 צפייה בגלריה
דרק האריס
דרק האריס
דרק האריס
(צילום: מתוך אתר promiseofjustice.org)
אלא שעברותיו הקודמות של האריס לא היו אלימות, ויותר מזה, הן היו קשורות לתלות הבלתי מטופלת שלו בסמים, שנבעה מהחוויות הקשות שעבר כששירת בצבא האמריקני במלחמת המפרץ. כעת מנסים בבית המשפט להחזיר את גלגלי הצדק לאחור, והוא צפוי להשתחרר בקרוב ולשוב לחיק משפחתו אחרי תשע שנים מאחורי סורגים.
נשארים בארה"ב, בזמן שהעולם מתמודד עם מגפת הקורונה, ישנה ילדה בניו מקסיקו שזכתה השבוע ברבע מיליון דולר, אחרי שהמציאה כלי שיכול לעזור להילחם ברעב באפריקה.
ליליאן קיי פטרסן, רק בת 17, מקדישה את חייה כדי להילחם במגפת הרעב שפוקדת את מדינות העולם שלישי. היא המציאה כלי חיזוי ליבולים בתחילת עונת הגידול שלהם, שמסייע בשיפור ותכנון חלוקת המזון לאוכלוסיות עניות.
פטרסן בחנה את הכלי במדינות שונות באפריקה והצליחה לנבא בהצלחה את הקציר ברמת דיוק מרשימה. למרות שהתחרות בה זכתה התקיימה השנה במתכונת אונליין, הדבר לא הוריד מסף ההתרגשות. בטח גם ההורים גאים, יש על מה.
ונסיים עם הדבר החמוד הבא, לרגל ליום החתול הבינלאומי שנחגג אתמול: משפחה מלאס וגאס התאחדה עם החתול שאבד לה לפני 10 שנים!
3 צפייה בגלריה
מודעה על היעלמות החתול
מודעה על היעלמות החתול
מודעה על היעלמות החתול
(צילום: מתוך News 3 לאס וגאס)
כן, שמעתם נכון, החתול של משפחת וינטר הוא לא הראשון שאיבד את הכיוון בלאס וגאס, אלא שהוא לא התבלבל בקזינו כמו שקורה לרבים, אלא פשוט נעלם ללא פחות מעשר שנים, אחרי שיצא מהבית וכנראה איבד את דרכו חזרה.
האיחוד המרגש התרחש לאחר שהוא נמצא לאחרונה, הובא למקלט חיות עירוני, וזוהה על ידי השבב שלו. כשהבעלים קיבלה שיחת טלפון היא לא האמינה, אבל זיהתה אותו מהר מאוד. מעניין כמה נשמות עוד נשארו לו.
3 צפייה בגלריה
החתול שב הביתה
החתול שב הביתה
החתול שב הביתה
(צילום: מתוך News 3 לאס וגאס)
עד כאן המבזק שלנו, ועד הפעם הבאה שיהיו לכם רק חדשות טובות. מבזק החדשות הטובות - בכל יום ראשון, שלישי וחמישי כאן ב-ynet.