נפתח עם חדשות טובות מפלורידה, שם לא תאמינו מה גילה בעלים של מכונית מוסטנג כשנורת המונע באוטו שלו נדלקה. זה לא המצבר, גם לא הקרבורטור, זה נחש פיתון ענק, באורך של יותר משלושה מטרים (10 פוט), מתפתל לו להנאתו סביב המנוע. הנהג המבוהל התקשר מיד למשטרה ואלה הזעיקו את חברי הוועדה לשימור חיות בר בפלורידה שחילצו את הנחש וחשוב מכך הרגיעו את בעל הרכב, ואלו חדשות טובות לא רק לבעל המוסטנג, אלא גם לחיות האזור, כיוון שהפיתון הבורמזי הוא זן פולשני שמאיים לפגוע בציפורים מקומיות, יונקים, אפילו תנינים. אז לכל חיות הבר בפלורידה שצופות בנו באדיקות, הכל בסדר, אפשר לנשום לרווחה.
מי שצילם את הסרטון, שבו נראה פקח מוציא את הנחש מהמנוע ביחד עם עובר אורח, הוא מאור בלומנפלד.
3 צפייה בגלריה
הפיתון ברכב
הפיתון ברכב
הפיתון ברכב
(צילום: מאור בלומנפלד)
ועכשיו, תראו איך בנאס"א החליטו לחגוג את ליל כל הקדושים. לראשונה, הם פרסמו פלייליסט מנגינות קריפיות מהחלל, כדי להכניס קצת גרוב לאווירת החג.
אז אם רציתם לדעת איך נשמעים הגזים סביב צדק, תגבירו רמקולים. סוכנות החלל וחוקרי אסטרונומיה תרגמו במשך שנים נתונים מאותות רדיו לרצועות שמע, ובנאס"א פשוט אספו אותם לכדי נעימות ופרסמו במהדורה מיוחדת לרגל החג.
3 צפייה בגלריה
הסערות על פני צדק
הסערות על פני צדק
הסערות על פני צדק
(צילום: נאס"א)
ולסיום, שימו לב למחווה המרגשת הזאת של צעירים וצעירות יהודים מרחבי העולם, שהחליטו דווקא עכשיו לעזוב את ביתם שמעבר לים ולהגיע לארץ כדי לסייע לעם ישראל בתקופת הקורונה.
3 צפייה בגלריה
המתנדבים שבאו לסייע
המתנדבים שבאו לסייע
המתנדבים שבאו לסייע
(צילום: באדיבות "החוויה הישראלית")
חלקם מלמדים בעברית בהתנדבות בבתי הספר, אחרים מסייעים לחקלאים במשבר ויש כאלה שנותנים כתף בהתמודדות מול הקורונה עם סיוע באריזות של אלפי ערכות לבדיקות קורונה ועזרה לצוותים הרפואיים.
המתנדבים מגיעים היישר מאנגליה, ארה"ב, אוסטרליה ודרום אפריקה והכל בשיתוף חברת "החוויה הישראלית".