צער בעלי חיים בישראל - תל אביב

בלה - החייכנית הכובשת הזו היא בלה, רועה מעורבת בת שנה וחצי. מדובר בכלבה מתוקה ועדינה בגודל בינוני-גדול שצמאה לחום ולאהבה. היא מחונכת לצרכים, לא מסתדרת עם כלבים, וזקוקה לבעלים שיחנכו ויסייעו לה לחזור וליהנות מחברתם של הולכים על ארבע.

12 צפייה בגלריה
בלה
בלה
בלה
(צילום: צער בעלי חיים בישראל)
פטל - גורת חתולים מתוקה ויפהפייה בת 3 חודשים, שנמצאה נטושה ביחד עם אחותה (בזוקה). זקוקה לבעלים מסורים שישחקו, ילטפו ובעיקר יאהבו תמיד.

12 צפייה בגלריה
פטל
פטל
פטל
(צילום: צער בעלי חיים בישראל)
אגודת צער בעלי חיים בישראל, הרצל 159 תל אביב. טל': 4553* . שעות פעילות: א'-ה': 08:00-20:00 , ו': 08:00-14:00 , שבת : 11:00-14:00 אתר: www.spca.co.il

צער בעלי חיים רמת גן והסביבה

מוהאנה - בת שנה וחצי אנרגטית ושובבה, מחבקת, מתפנקת ומתלטפת. כלבה בינונית בגודל שכולם מחפשים. מתאימה לבית שאין בו הרבה תנועה של אנשים זרים או ילדים כי הם מלחיצים אותה. מחוסנת משובבת ומעוקרת. ורוצה בית לתמיד.

12 צפייה בגלריה
מוהאנה
מוהאנה
מוהאנה
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)

אלברט - כלב גדול שרק מחבק ומתרפק ומשווע לתשומת לב ואהבה, מחונך לצרכים בן כ-5 שנים. כלב טריטוריאלי ונאמן שמגונן מאוד על הבעלים שלו ולכן מחפש בעלים עם ניסיון. מסתדר עם חלק מהכלבים, לא מסתדר עם חתולים. מחוסן משובב ומסורס. העמותה תלווה את המאמץ לאורך כל הדרך, תסבסד שיעורי אילוף ותעזור בקליטה נכונה.

12 צפייה בגלריה
אלברט
אלברט
אלברט
(צילום: צער בעלי חיים רמת גן והסביבה)

לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים רמת גן והסביבה
חפץ חיים
4, תל אביב
2313*
שעות פעילות:
א-ה 12:00-17:30
ו 11:00-15:00
שבת 11:00-16:00

צער בעלי חיים ירושלים

רוזי - רוזי המתוקה ננטשה והועברה אלינו מכלבייה אחרת. היא כלבה חברותית, אוהבת אנשים, ילדים וחתולים. מחונכת לצרכים ותתאים לכל בית. לרוזי יש בעייה ברגליים האחוריות ולכן הן משותקות, אבל לא מונע ממנה לעשות הכל!!! היא פשוט מושלמת (ילידת 2018).

12 צפייה בגלריה
רוזי
רוזי
רוזי
(צילום: צער בעלי חיים ירושלים)

נובה - את נובה מישהו השאיר ליד כביש ראשי... ממש במזל היא נמצאה והובאה אלינו, עדינה וכזאת כלבה טובה, היא מיד כבשה את כולנו. נובה מאוד אוהבת אנשים, כלבים אחרים ואדישה לחלוטין לחתולים. היא ממש תשמח להיות חלק ממשפחה שתפנק אותה ותקיף אותה באהבה! איננה מחונכת לחיים בבית, אך בהחלט תשמח ללמוד :-) (ילידת מאי 2017)

12 צפייה בגלריה
נובה
נובה
נובה
(צילום: צער בעלי חיים ירושלים)

לפרטים נוספים:
צער בעלי חיים ירושלים
בית המחסה נמצא ברח' פרי עמל 1- עטרות- ירושלים
טלפונים: 054-770-0021 / 02-5854465
לדף הפייסבוק של העמותה: לחצו כאן.


הרצליה ונתניה אוהבות חיות

פיקסי היפה - המדהימה הזו מחכה בכלביה כבר חמש שנים. כלבה אהובה ומקסימה, אנרגטית וערנית מאוד, אך לאחרונה קצת נרגעה ובעיקר רוצה יחס ואהבה. בחצר היא אוהבת לבדוק כל פינה ובעיקר הא פשוט מטורפת על ליטופים ופינוקים, ממש מחפשת תשומת לב!
לא מסתדרת עם חתולים, מסתדרת עם רוב הכלבים. רועה בלגי מעורבת | בת 8 | גודל בינוני | מחכה בנתניה.

12 צפייה בגלריה
פיקסי
פיקסי
פיקסי
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)


שון החמוד - כלבון אנרגטי, חכם, אוהב ליטופים ומחונך לצרכים. אוהב לשחק במים, לעשות תרגילים, להתכרבל ולהתפנק. זקוק לאנשים שיכולים להשקיע בו ושיוכל לסמוך עליהם, יכול להתאים לזוג צעיר או משפחה עם ילדים בוגרים.
מסתדר עם חלק מהכלבים אך לא תוקפן לאלו שלא. כרגע לא מסתדר עם חתולים. רידג׳בק מעורב | בן 3 | גדול | מחכה בנתניה

12 צפייה בגלריה
שון
שון
שון
(צילום: הרצליה ונתניה אוהבות חיות)


הרצליה ונתניה אוהבות חיות
ניתן לאמץ בתיאום מראש בלבד. טלפון: 055-6675229
לפרטים נוספים ואימוץ פנו אלינו בטופס שבלינק ונחזור בהקדם: https://bit.ly/3bvF78S
עוד כלבים לאימוץ מחכים באתר שלנו | שמרו על קשר בפייסבוק הרצליה ונתניה אוהבות חיות

תנו לחיות לחיות

אומגה - ניצולת שואה שחיה עם ארבע חתולות מדהימות נפטרה ואת הטיפול בהן לקח בנה. 10 שנים שהן חיו בבית אוהב ועכשיו גם הבן נפטר וארבע חתולות, שאיבדו כבר את היקרים להן מכל, איבדו גם את ביתן ועברו לחתולייה.
אומגה הג'ינג'ית לא מפסיקה לבכות ולהתחנן לתרופה ללב שכואב. ביחד איתה מחכות שלוש אחיותיה, לא אוכלות, רב הזמן מתחבאות. בואו נוציא אותן מכאן.

12 צפייה בגלריה
אומגה
אומגה
אומגה
(צילום: תנו לחיות לחיות)

שיבא - הפרצופון המתוק הזה דורש מלאאאאא נשיקות. האהוב הבלתי מעורר בכלבייה, שאם לא היה כזה חששן מזמן כבר היו עומדים בתור כדי לאמץ את שיבא המתוק! קסם של כלבלב שכל כך אוהב לשחק עם חבריו הכלבים. שיבא יהיה פרטנר מצויין בבית בו יש כלבלב שזקוק לחבר אמיתי! הוא בן 5, הוא זקוק למאמצים סבלניים שיעזרו לו סוף סוף לצאת מהכלבייה לחיים להם הוא מחכה שנים..



12 צפייה בגלריה
שיבא
שיבא
שיבא
(צילום: תנו לחיות לחיות)
לפרטים על אודות אימוץ: 3703* שלוחה 3
הכלבים והחתולים מחכים בבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות
S.O.S חיות
זואי - זואי הייתה עד עכשיו באומנה יחד עם לונה, שאומצה בשבת האחרונה. היא נקשרה אליה וממש בכתה ביום האימוץ כשראתה אותה הולכת הביתה עם משפחתה החדשה... גם לזואי מגיע, ואנחנו נואשים למצוא עבורה בית מכיל, עם כלב נוסף ושיהיה הפעם לכל החיים!
את זואי הצלנו מהסגר והיא הגיעה אלינו מאוד מפוחדת, כל דבר קטן הפחיד אותה והיא הייתה צריכה ללמוד מאפס איך לחיות כמו כלבה רגילה. ההסתגלות לקחה זמן, אך בסוף היא השתלמה. מכלבה מבועתת היא הפכה לכלבה משחקת, אוהבת, בוטחת ו"כפיות" על הספה הפכו לתחביב בשבילה.


12 צפייה בגלריה
זואי
זואי
זואי
(צילום: S.O.S חיות)

זואי חוששת מאנשים ומקבלת ביטחון רק בסביבת כלבים, לכן היא צריכה שיהיה לה אח/ות על ארבע בבית. היא כבר אומצה ע"י משפחה מהממת, אך נכנסה לדיכאון מכיוון שלא היה כלב נוסף בבית. למרות המון עבודה ומאמצים רבים, היא לא הצליחה לצאת מזה. כרגע היא בבית שכל הזמן מארח כלבי אומנה נוספים, מה שגורם לה פשוט לפרוח!!! הם מאפשרים לה להרגיש בטוחה ולתת אמון באנשים.
כאשר היא נפתחה, גילינו כלבה מתוקה, חכמה מאוד, שובבה, עדינה, מצחיקה ואוהבת. זואי צריכה בית עם המון אהבה והרבה סבלנות שייתן לה להיפתח בקצב שלה, עם כלב נוסף ועדיפות בלי ילדים קטנים.
נילוס - נילוס המתוקה בת כ-9 חודשים, הגיעה מהסגר עירוני אחרי שנמצאה משוטטת ברחוב. נילוס היא כלבה חברותית לאנשים ולכלבים אחרים, רגועה וקצת מפוחדת. היא לומדת ללכת עם רצועה וכבר מחונכת לצרכים.
נילוס מפחדת להישאר לבד בבית ולכן צריכה בית עם חצר, או בית עם עוד כלב, או בעלים שעובדים מהבית או שיוכלו לקחת אותה לעבודה עד שתקבל ביטחון.

12 צפייה בגלריה
נילוס
נילוס
נילוס
(צילום: s.o.s חיות)

ימי האימוץ בהרצליה חוזרים
כלבים וחתולים – גורים ובוגרים
יום שבת בין השעות 10:00-14:00
יום אימוץ לכלבים וחתולים – גורים ובוגרים!
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
#יום_האימוץ_הגדול_במדינה
יום שישי בין השעות 10:00-13:00
יום אימוץ לגורי כלבים!!!
ב WAZE אס או אס חיות הרצליה
אנא הגיעו עם מסכות. בכניסה יבדק חום ויותר להיכנס למתחם לפי מספר האנשים המותר בתקנות. אם המקום מלא מחכים בחוץ ונכניס אתכם כשמישהוא יצא.
לצערנו בשל מגבלות משרד הבריאות לא נוכל כרגע לאפשר כניסה של מתנדבים למתחם , עמכם הסליחה.
יום אימוץ לחתולים – גורים ובוגרים!
יום שישי בין השעות 11:00-14:00
טאגור 38 רמת אביב. ב WAZE אס או אס חיות תל אביב
בואו לאמץ במפגש אחד על אחד גם באמצע השבוע
כל הכלבים והחתולים מפורסמים באתר שמתעדכן כל יום. https://www.sospets.co.il/