סערת סרטון האלימות מרחובות: המשטרה עצרה חמישה נערים שתקפו באכזריות נער בן 15 ברחובות ותיעדו. המשטרה פתחה בחקירה בעקבות תיעוד האלימות הקשה שעלה לרשתות החברתיות, ובו נראים הנערים מכים באכזריות את הקורבן, שמסר את עדותו אתמול.
המשטרה חושדת שהאירוע התרחש על רקע סחיטת הקורבן, שחשש מהחשודים וסירב להתלונן באופן יזום במשטרה.
2 צפייה בגלריה
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
תיעוד: תקיפת של הנער ברחובות
מעצר אחד התוקפים הוארך ב-3 ימים. תיעוד האלימות ברחובות
אחד החשודים, בן 15, נעצר כבר אמש (יום ראשון), ובית המשפט השלום בראשון לציון האריך היום בשלושה ימים את מעצרו. החשוד קשר את עצמו לאירועים, ואישר למשטרה כי הוא היה בין המעורבים בתקיפה.
בעקבות התקדמות החקירה נעצרו היום ארבעה חשודים נוספים, בני 14, 15 ו-16, והחקירה בעניינם נמשכת. הם יובאו מחר להארכת מעצר.
אמו של הנער שהותקף אמרה בעקבות המעצרים: "אני שמחה שהמשטרה פועלת במהירות, ושיש מי שמטפל בסיפור. אני מקווה שיידעו איך לטפל בילדים ברמה החינוכית, ושהם ילמדו מזה להבא. אני גם מקווה שכל מי שרואה את זה יבין שיש לכל מעשה השלכות. הם יכלו לגמור לי את הילד בלי הרבה מחשבות".
אתמול סיפרה האם ל-ynet כי בן נוסף שלה, שמבוגר בשנה מהבן שמופיע בסרטון, הותקף בסוף השבוע בידי קבוצת אחרת של נערים שהגיעו לביתה בשבת לפנות בוקר. "אני ישנתי, ובבוקר סיפר לי הבן שהגיעה לפה חבורה אחרת ודפקה בדלת עם סכינים ביד. הם לקחו לו את הפלאפון, ואמרו לו תביא את הנעליים שלך ואז נביא לך חזרה את הפלאפון וככה היה".
היא הוסיפה כי בשבוע שעבר הגיעה לאוזניה שמועה שהנערים הללו מתכוונים להכות את ילדיה. "אמרו לי שאחד התוקפים כתב את זה בקבוצת וואטסאפ ואז מחק. אמרתי 'יאללה זה ילדים, הולכים מכות', אבל להגיע למצב כזה לא דמיינתי".