2 צפייה בגלריה
נועם קרני ז"ל
נועם קרני ז"ל
נועם קרני ומשפחתו. "המשפחה מנופצת"
(באדיבות המשפחה)
"בעל מושלם, אישיות למופת והאבא הכי טוב שילדים יכולים לבקש": כך, בכאב ובקול מרוסק, תיאר שלשום (שישי) דודו קרני את אחיו נועם, שנהרג בתאונת אופנוע ביום חמישי בערב, סמוך למושב קדיתא שאינו רחוק מביתו בכפר שמאי שבגליל העליון. נועם, שנהג לרכב על אופנוע לעיתים קרובות, התנגש במכונית וסבל מפגיעה קשה מאוד. הוא הותיר אחריו אלמנה ושלושה ילדים קטנים בגילי 11, 7 ושנה.
קרני, בן 37 במותו, נולד במושב כפר שמאי ולמד במירון. את לימודיו התיכוניים השלים בבית הספר הטכני של חיל האוויר. בהמשך התגייס לצה"ל ושירת כקצין בחיל הים, ולאחר שחרורו עבד כמהנדס בחברת רפאל.
2 צפייה בגלריה
נועם קרני ז"ל
נועם קרני ז"ל
האופנוע היה התרפיה שלו. נועם קרני
(באדיבות המשפחה)
"אחי יצא לטיול עם חבר על אופנוע. התאונה קרתה במרחק של כ-10 ק"מ מהמושב שלנו ופתאום אחד החברים שהיו איתו חייג אליי וסיפר לי שאחי נפגע בתאונה", סיפר דודו, אחיו של נועם. "הוא לא עדכן אותי בחומרת המצב וטסתי למקום. לא מצאתי כלום ונסעתי לבית החולים בצפת עם אבי וגם שם לא ידעו כלום. בהמשך קיבלתי קישור לפייסבוק ובו ראיתי שנכתב שאחי נהרג".
"הוא האדם הכי זהיר, רגוע, מאופק ומחושב", הוסיף האח לספר. "כאופנוען הוא היה ממוגן מכף רגל ועד ראש, הוא לא השתולל ולא התפרע ורכב הכי זהיר שרק ניתן. זו הייתה התרפיה שלו, המשפחה שלנו מנופצת. הילדים שמעו שאביהם נפגע בתאונה אבל לא מבינים את המשמעות. הם קטנים מדי. זה פשוט אסון שלא ציפינו לו".
סתיו ברודסקי, פרמדיק מד"א שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את רוכב האופנוע שוכב בתעלה בצד הדרך כשהוא מחוסר הכרה, וסובל מחבלה רב מערכתית קשה, התחלנו להעניק לו טיפול רפואי מתקדם שכלל עיסויים, הנשמות ומתן תרופות, ולאחר מאמצי החייאה ממושכים נאלצנו לקבוע את מותו".