המשטרה עצרה הבוקר (רביעי) שבעה חשודים המעורבים בחטיפת תושב נתניה בשנות ה-20 לחייו ואיומים בשל חוב כספי. החשודים תכננו מבצע לחטיפת הצעיר שברח לאילת ולאחר מכן העבידו אותו אצל צד שלישי שהעביר את משכורתו אליהם. ארבעה מהם יובאו לבית משפט השלום בתל אביב לדיון בהארכת מעצרם.
מהחקירה עלה כי הצעיר צבר חוב כספי בסדר גודל של מאות אלפי שקלים אך כשהבין שאינו עומד בהחזרים ומחשש מהנושים ברח לאילת ושהה שם כמה חודשים. אך החשוד המרכזי, תושב חדרה, עם שישה חשודים נוספים, הצליח לאתר את הצעיר במקום עבודתו החדש באילת.
3 צפייה בגלריה
אילוס גבר כלוא אזיקים
אילוס גבר כלוא אזיקים
אילוסטרציה
(צילום: shutterstock)
3 צפייה בגלריה
משטרת מרחב ירקון
משטרת מרחב ירקון
משטרת מרחב ירקון
(צילום: ישראל מלובני)
3 צפייה בגלריה
עו"ד רותם כהן
עו"ד רותם כהן
עו"ד רותם כהן
(צילום: אבישג שאר-ישוב)

השבעה תכננו מבצע חטיפה והגיעו לעיר כדי לארוב לצעיר עד שיסיים את עבודתו. הם הצליחו להפתיע אותו, הכניסו אותו בכוח לרכב והעבירו אותו לדירה בחדרה שם החזיקו בו בניגוד לרצונו. היות שלצעיר לא הייתה דרך להחזיר את חובו, החשוד כפה עליו לעבוד בעסק של גורם שלישי, כשאת השכר שהרוויח המעסיק העביר ישירות לידי החשוד.
חוקרי מרחב ירקון חשפו את החטיפה כשעבדו על פרשה אחרת הקשורה לשוק האפור. במהלך האזנות סתר בעניין גילו כי יש חשד לחטיפת הצעיר וכך הצליחו לחשוף את הפרשה.
עו"ד רותם כהן המייצג את החשוד המרכזי בחטיפה, אמר כי "החשד אשר מופנה כנגד הלקוח שלי גובל בעלבון לאינטליגנציה. המתלונן הוא זה שביקש שיגיעו לחלץ אותו מהעיר אילת בשל הסתבכותו עם אחרים להם חב כספים רבים. ה'נחטף' היה מצויד כל העת במכשירו הנייד ופעם אחת, במשך שבוע, לא צעק 'הצילו'".