1 צפייה בגלריה
חידוש הנסיעה ברכבת בצל התפשטות נגיף הקורונה
חידוש הנסיעה ברכבת בצל התפשטות נגיף הקורונה
רציף של רכבת ישראל
(צילום: עידן ארבל)
גבר כבן 60 נפצע באורח קשה אחר הצהריים (ראשון) מפגיעת רכבת בתחנת חוף הכרמל בחיפה. מרכבת ישראל נמסר כי הוא הלך על קצה הרציף בעודו מתעסק בטלפון, ונפגע כשהרכבת התחילה בנסיעתה.
בעקבות המקרה נגרמו עיכובים בתנועת הרכבות באזור, אך כעבור זמן קצר היא שבה לסדרה בהדרגה. עדי ראייה סיפרו כי הפצוע עמד בקצה הרציף סמוך לרכבת והתעסק במכשיר. הוא נפל אל המסילה מיד כשהחלה הרכבת לנסוע.
עם קבלת הדיווח על המקרה, כוחות של מגן דוד אדום והמשטרה הגיעו לתחנה. הפצוע פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה. מבית החולים נמסר כי הפצוע מטופל ביחידת הטראומה מורדם ומונשם והועבר לבדיקת CT.

חובש מד"א חי טקאטש סיפר: "כשהגעתי לתחנה המאבטח הוביל אותי למסילה עליה שכב הפצוע והוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הנשמה וניתוח זעיר בחזה, חילצנו אותו לרציף ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קשה והוא מונשם".
בעקבות המקרה, ברכבת ביקשו להדגיש את נהלי הזהירות ברציפי הרכבת ומזכירים כי אין לעבור את קצה הרציף המסומן באמצעות פס צהוב. "כמו כן יש להימנע מהסחות דעת כגון שימוש בטלפון סלולרי בעת הליכה על הרציף או סמוך למסילות רכבת", נמסר. בתוך כך רכבת שפגעה בסוס סמוך ללהבים אחר הצהריים עצרה את נסיעתה כשעליה 140 נוסעים.