מצבה של רופאת הילדים שהתמוטטה בחתונתה מוסיף להיות קשה מאוד, ובבית החולים סורוקה נלחמים הרופאים על חייה. מתיעוד שהופץ ברשתות חברתיות מהאירוע - והוסר מכתבה זו לבקשת המשפחה - נראית הכלה מאושרת ומחייכת כשהיא מוקפת בחברים ובבני משפחה.
מנהל המחלקה לכירורגיית לב חזה בבית החולים סורוקה, פרופסור גידי סהר, אמר היום (שני) כי "הלב שלה חזר לפעום, אבל היא עדיין נמצאת במצב של כשל רב מערכתי. כולנו מחזיקים אצבעות בתקווה שנוכל להציל את חייה".

לדברי פרופ' סהר, "הכלה הובאה אלינו אתמול לקראת השעה 23:00 בעקבות הפרעת קצב קשה במהלך חתונתה. זה הביא למצב של דום לב, והיא עברה החייאה במקום. צוותי מד"א הגיעו ובכוחות משותפים, תוך החייאה מתקדמת יותר, הביאו אותה לחדר ההלם, ששם טיפל בה צוותי מקצועי מולטי-דיסציפלינרי, כולל כוננים שהוזעקו מהבית".
"החולה חוברה לאקמו, שזה מכשיר שיודע להחליף את הפעולה של הלב ויודע להחזיק את האדם בחיים גם אם המערכות לא מתפקדות לגמרי", הוסיף פרופ' סהר. "מרגע זה היה ניתן במידה מסוימת לייצב את מצבה, והלב שלה חזר לפעום. אנחנו נאבקים על חייה".
1 צפייה בגלריה
מקום החתונה
מקום החתונה
"התחושות היו קשות". השלט שהפנה לחתונה
הרופאה, בת 34, התמוטטה אמש בחתונתה בשל אירוע לבבי, ופונתה לבית החולים סורוקה כשהיא במצב אנוש. בעלה, רופא בעצמו, ביצע בה פעולות החייאה ממושכות יחד עם רופאים רבים נוספים שנכחו בחתונה.
הפרמדיק משה מור ממגן דוד אדום סיפר אמש כי "התחושות היו קשות. נלחמנו על חייה יחד עם עוד רופאים. קשה לראות אישה צעירה עם שמלת כלה כשהיא מחוסרת הכרה".