2 צפייה בגלריה
אילוס תאונה ירי אמבולנס לילה רוכב אופניים נפצע אנוש פגיעת רכב כביש 431 נס ציונה אמבולנס
אילוס תאונה ירי אמבולנס לילה רוכב אופניים נפצע אנוש פגיעת רכב כביש 431 נס ציונה אמבולנס
ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
עמרי בקר, בן 25 מאור יהודה פגע ברוכב אופניים חשמליים בתאונה בחודש יולי, הפקיר אותו למותו מבלי להזעיק עזרה ואף נהג בפסילת רישיון. כך עולה מכתב אישום שהוגש נגדו הבוקר (יום ג') לבית המשפט המחוזי בתל אביב.
לפי כתב האישום שהגיש גיא גורן מפרקליטות מחוז תל אביב, רישיונו של בקר נפסל במסגרת תיק אחר שנפתח נגדו, ולמרות זאת הוא החליט לנהוג ברכב מרצדס שרשום על שם סבתו. כשהגיע לנתיבי איילון לדרום, רכב לפניו על אופניים חשמליים באזור מחלף וולפסון בן סבג (57).
בקר פגע בסבג עם חזית הרכב, והאופניים שעליהם רכב האחרון נהדפו. כתוצאה מעוצמת הפגיעה, הוא הוטח אל שמשת הרכב וראשו ניפץ אותה. לאחר התאונה, שלפי כתב האישום אירעה מאחר שבקר לא שמר על מרווח, לא התאים את נהיגתו לתנאי הדרך ונהג בקלות ראש ורשלנות חמורה, נמלט הנאשם מהמקום והמשיך בנסיעה לכיוון ראשון לציון.
צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו את הפצוע שהתבוסס בדמו במצב אנוש לבית החולים וולפסון בחולון, שם נאלצו לקבוע את מותו כעבור שבועיים וחצי.
בכתב האישום תואר כי ברגע שהגיע הנאשם לרחוב בראשון לציון, נכנס במהירות ובניגוד לכיוון התנועה, ובעקבות כך גם פגע בכלי רכב חונים ובכאלו שבהם שהו נהגים. שוטר שהיה במקום חסם אותו ברכבו ויצא מהרכב לעברו, אולם הנאשם הצליח להימלט והסתתר במשך 10 ימים.
2 צפייה בגלריה
עו"ד שי טובים
עו"ד שי טובים
עו"ד שי טובים
(צילום: יאיר שגיא)
בתום תקופת ההסתתרות שלו החליט להסגיר עצמו למשטרה בתחנת מסובים. הוא נאשם גם בתקיפת שוטר בנסיבות מחמירות ובשיבוש מהלכי משפט. בחקירתו שמר הנאשם על זכות השתיקה. לחובתו שש הרשעות תעבורה קודמות, כולל בגין נהיגה בזמן פסילה.
סנגורו של בקר, עו"ד שי טובים, מסר כי "האישומים שהוגשו יצטרכו לעבור את רף ההוכחה שהאדם שהיה בראשון לציון הוא האדם שנהג בתל אביב. את מלאכת ההפרכה ננסה לעשות בבית המשפט".