לא תאמינו מה מצאו השבוע בהודו, זן נדיר של צב שכל כולו - צהוב!
תושבים מכפר במחוז באלאסור הבחינו בצב צהוב נדיר, והעבירו אותו לאנשי מחלקת היערות, שם מספרים כי מעולם לא ראו צב ייחודי כזה בעבר.
בשל עינייו הוורודות, יש מומחים שכבר טוענים שהוא עשוי להיות לבקן. אבל הם עדיין לא הגיעו למסקנה חד משמעית, וממשיכים לבחון את הייצור הקטן והמפתיע.
3 צפייה בגלריה
הצב הצהוב
הצב הצהוב
הצב הצהוב
(צילום: רויטרס)

בלוני אינטרנט

מה אתם עושים באינטרנט חוץ מלגלוש ב-ynet? המדיה המקוונת הפכה לחלק בלתי נפרד מאיתנו, ונדמה כאילו כולם כבר שם, אבל לא.
באזורים שלמים בכדור הארץ אין חיבור לאינטרנט, ועל מנת לשנות את המציאות הזאת, גוגל פיתחה בשנים האחרונות את פרויקט הכדורים הפורחים שלה - "פרויקט לון" - שתפקידו להזרים אינטרנט למקומות מרחוקים בעולם.
אז איך זה עובד? צי של בלוני ענק שמופעלים על ידי אנרגיה סולארית, מרחפים באוויר מעל אזורים נידחים ורחוקים בקניה ומספקים אינטרנט מהיר ל-50 מיליון תושבים. זוהי הפריסה הראשונה של הבלונים באפריקה, לאחר שהפרויקט כבר הצליח בסרי לנקה ופורטו ריקו.
3 צפייה בגלריה
אחד הבלונים בפרויקט לון
אחד הבלונים בפרויקט לון
אחד הבלונים בפרויקט לון
(צילום: פרויקט לון)
קליאו שבה לבית (הקודם)
טוב ועכשיו שימו לב לחדשות הטובות שמגיעות אלינו הישר מקנזס, שם כלבה נעלמה במשך ימים, ונמצאה, לא תאמינו - במרחק של יותר מ-90 קילומטרים! איפה? בבית הקודם שלה, במדינת מיזורי השכנה.
קליאו בת ה-4 היא כלבת לברדור מקסימה, שמסתבר שנורא התגעגעה לבית הקודם שלה, אחרי שלא גרה שם כמעט שנתיים.
3 צפייה בגלריה
הכלבה קלואי בביתה הקודם
הכלבה קלואי בביתה הקודם
הכלבה קלואי בביתה הקודם
(צילום: מתוך שידורי ערוץ WKRG)
אז איך בכל זאת מצאו אותה? אחרי המסע הארוך, היא הגיעה לבית ופשוט החליטה לתפוס תנומה במרפסת. שם פגשו בה בעלי הדירה החדשים ובאמצעות השבב, קישרו את שם המשפחה של בעליה לשם המשפחה של הדיירים הקודמים בבית, ויצרו קשר.
דרו, הבעלים של קליאו, לא האמין שזאת שיחת הטלפון שיקבל, ואין להם מושג גם איך היא עשתה את הדרך הארוכה, אולי תפסה טרמפים, לכו תדעו.
מבזק החדשות הטובות - העוסק בענייני מדע, סביבה, בעלי חיים ועוד חדשות טובות - מתפרסם בכל שבוע בימים ראשון, שלישי וחמישי