גיא וייס, בן 22 מאשדוד, נאשם שהתחזה לנציג של חברות נעליים מפורסמות ופנה לעשרות נשים כדי לשלוח לו תמונות של כפות רגליהן - על מנת למכור אותן לעוקביו באינסטגרם ובטלגרם. אתמול (ג') הוגש נגדו כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון.
1 צפייה בגלריה
אילוס אזיקים
אילוס אזיקים
(צילום: shutterstock)
לפי האישום, הנאשם יצר חשבונות מזויפים של הרשתות "אלדו", "סטיב מאדן" ו"ניין ווסט", דרכם הזמין נשים להגיש מועמדות להשתתף בקמפיין שיעלה לקולקציית הקיץ.
וייס נאשם עוד כי התחזה לסוכנת מטעם החברות וביקש מהנשים לשלוח לו תמונות של כפות רגליהן, וכן סרטונים מזוויות שונות. בכמה מקרים אף הנחה אותן כיצד להצטלם, ועודד אותן לשלב תנוחות שונות בסרטונים ובתמונות.
בטלפון שלו התגלה כי שמר את התמונות בתיקיות נפרדות, כך שבכל סדרת צילומים נכתבו פרטים כמו גיל האישה, תיאורה ומידת הנעליים שלה. את התמונות הציע למכור תמורת כסף בקבוצה שהקים בטלגרם ובעמוד אינסטגרם ייעודי, וחלק מהפונים אף רכשו תמונות בסכום של כ-400 שקל.
וייס השיב לנשים שפנו אליו ואמר שהן מתאימות עבור הקמפיין המתוכנן - ואף הבטיח להן שכר בסך אלפי שקלים, כמו גם הטבות נוספות עבור ימי הצילומים. לפי הפרקליטות, כ-31 נשים קיבלו הודעות מהנאשם על ה"קמפיין".
בכתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד ערן צוריה מפרקליטות מחוז דרום, מיוחסות לוייס תשע עבירות של זיוף וכוונה לקבלת דבר בנסיבות מחמירות, שימוש במסמך מזויף, פגיעה בפרטיות ועוד.