1 צפייה בגלריה
היערכות לקראת החגים
היערכות לקראת החגים
ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
צעירה בשנות ה-20 לחייה מאשדוד נעצרה אמש (יום ג') בחשד לפגיעה חמורה בבתה התינוקת בת הארבעה חודשים, לאחר שהאחרונה נפלה כפי הנראה מחלון הדירה שבה מתגוררות השתיים בעיר - ונפצעה קשה. התינוקת, שנפלה מקומה שנייה, פונתה לקבלת טיפול בבית החולים אסותא אשדוד ובהמשך תועבר לאיכילוב שבתל אביב.

הדיווח על אודות האירוע התקבל אמש במוקד 100 של המשטרה. למקום הוזעקו שוטרים ופרמדיקים של מד"א - שם אמרו כי הם פינו אותה לבית החולים כשהיא במצב של ערפול הכרה וסובלת מחבלה רב-מערכתית.
פרמדיקית מד"א יוליה פיסרבסקי וחובש רפואת חירום במד"א אליעזר שטיסל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תינוקת בזרועות אישה שרצה לקראתנו. התינוקת סבלה מפגיעה רב-מערכתית קשה".
לדברי שטיסל, "עוברי אורח סיפרו לנו כי הפעוטה נפלה מגובה של כשישה מטרים. הענקנו לתינוקת טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות וטיפול תרופתי ופינינו אותה במהירות לבית החולים כשמצבה מוגדר קשה אך יציב". שוטרי תחנת משטרת אשדוד ביחד עם חוקרי זירה הגיעו למקום והחלו בבדיקת נסיבות האירוע ואיסוף הראיות מהזירה.
אמה של התינוקת עוכבה לחקירה ובסיומה נעצרה בחשד לפגיעה חמורה בתינוקת. היא תובא לדיון בהארכת מעצרה בפני בית משפט השלום באשקלון. דיווח על אודות האירוע הועבר לגורמי הרווחה.
מהעדויות הראשונות עלה שהאם החזיקה את התינוקת בידיים, ולכן נבדק אם נפלה מידיה מתוך רשלנות. במשטרה גם לא פוסלים אפשרות פלילית ולפיה היא השליכה אותה, ואומרים כי "כל הכיוונים נבדקים".