1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
אילוסטרציה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
שני בני אדם נהרגו אמש (שישי) בתאונות דרכים באזור הצפון והשומרון. במקרה אחד, בן 19 התהפך עם רכבו בכביש 716, סמוך לכניסה הדרומית לכפר נאעורה שליד עפולה. תחילה הוא נפצע אנושות, ופונה על ידי צוותי מד"א לבית החולים העמק תוך כדי פעולות החייאה, אך שם הרופאים נאלצו לקבוע את מותו.
במקרה שני, גבר בשנות ה-30 לחייו התהפך עם המכונית שבה נהג בכביש 5, סמוך לצומת מסחה באזור ברקן שבשומרון. צוותי רפואה קבעו את מותו במקום.
לאחר התאונה בצפון המשטרה מסרה: "בכביש 716 סמוך ליישוב נאעורה נהג רכב פרטי איבד שליטה בעקומה השמאלית והתנגש במעקה הבטיחות. רכבו הוטח לנתיב הנגדי והתהפך בשדה הסמוך לכביש. כתוצאה מכך, הנהג בן ה-19 נפצע באורח אנוש ופונה לבית החולים העמק בעפולה, שם הצוות הרפואי נאלץ לקבוע את מותו". עוד נמסר כי שוטרים ובוחני תאונות דרכים הגיעו לזירה ופתחו בחקירה.
הדיווח על התאונה בכביש 5 התקבל לקראת השעה 23:00 במוקד 101 של מד"א, אז נמסר כי רכב התהפך ועף לשדה בצד הדרך, כאמור סמוך לצומת מסחה.
חובש בכיר במד"א רמי שפירא סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשדה בצד הכביש רכב הפוך על הגג. בכיסא הנהג נלכד גבר בשנות ה-30 לחייו, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק. בסיוע כוחות הכיבוי הוא חולץ מהרכב. ביצענו בדיקות רפואיות ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".