תיבת נוח מודל 2020: נפתח עם סיפור לא יאמן על האיש שהציל 300 כלבים מסופת הוריקן בחצי האי יוקטן שבמקסיקו.
ריקרדו פימנטל פתח את לבו ואת ביתו כדי להציל מאות חיות מהסערה. מלבד מאות הכלבים, ריקרדו פינה את החדר של בנו על מנת להכניס לשם עשרות חתולים. את החדר של בתו הוא הפך למקלט לגוזלים, ארנבות ואפילו קיפוד קטן. כולם הוכנסו פנימה כדי לשרוד את הסופה.
גם הגולשים ברחבי העולם התרגשו מפועלו של ריקרדו ותרמו לו דרך הרשת אלפי דולרים כדי לסייע בטיפול בחיות.
3 צפייה בגלריה
ריקרדו והכלבים בביתו
ריקרדו והכלבים בביתו
ריקרדו והכלבים בביתו
(צילום: Daniela Rojas via AP)
ועכשיו, לחטיפה שהסעירה את סן פרנסיסקו – כמה הסעירה? מדובר על דרמה של ממש.
הכול החל כשמאקי, למור קשיש בן 21 עם דלקת פרקים ממין הנמצא בסכנת הכחדה, נעלם מגן החיות בעיר. צוות המטפלים, הודיע שנמצאו בתאו סימנים המעידים על פריצה – מה שהעלה את החשש שהוא נחטף.
בעקבות הפרסום התגייסו אלפי תושבים בעיר לטובת החיפושים, המשטרה פתחה בחקירה ובכלי התקשורת אף הציעו פרס של יותר מ-2,000 דולר למוצא הישר. 24 שעות מתוחות לאחר מכן, מאקי אותר בגן משחקים, על ידי ילד בן 5 שלא היה מודע לסיפור, והפך ברגע לגיבור היום.
ויש עוד חדשות טובות, משטרת סן פרנסיסקו הודיעה שהחשוד בחטיפה נעצר אחרי חקירה מהירה ומאומצת. ואנחנו שואלים: מי חוטף למור? ועוד עם דלקת פרקים.
3 צפייה בגלריה
הלמור החטוף הושב לבית החולים
הלמור החטוף הושב לבית החולים
הלמור החטוף הושב לבית החולים
(צילום: מתוך הטוויטר של גן החיות בסן פרנסיסקו)
ולסיום, הנה משהו שלא חשבתם שתשמעו: היסטוריה נוספת מחוץ לכדור הארץ - נאגטס עוף נשלח לחלל, כן! שניצל. מדובר בגוש העוף הראשון אי פעם שנשלח לחלל, והוא הגיע לגבהים מטורפים של יותר מ-33 אלף מטר (110 אלף רגל).

3 צפייה בגלריה
חטיף העוף בחלל
חטיף העוף בחלל
חטיף העוף בחלל
(צילום: מתוך עמוד הפייסבוק: Iceland Foods)
צוות מומחים יצר את הבלון הענק שעליו ריחף העוף המטוגן, כשהוא מלא בגז, הכול כדי לשאת את המנה הענקית עד לסטרטוספרה. העוף, נספר לכם, נשלח לרגל ציון 50 שנים לרשת מזון ענקית באיסלנד שמתמחה כמובן במכירה של חטיפי עוף.
מבזק החדשות הטובות בנושאי מדע, סביבה, בעלי חיים ועוד מתפרסם בימים ראשון, שלישי וחמישי