שתף קטע נבחר

מעדנות תבעה, וזוגלובק תשנה את אריזות הפיצה
בעקבות תביעה שהגישה חברת מעדנות נגד זוגלובק ובה טענה לחיקוי האריזות האדומות של הפיצה, החליט בית המשפט המחוזי בחיפה כי זוגלובק תחליף את גוון הצבע האדום של האריזות

יצרניות הפיצה מעדנות וזוגלובק הגיעו היום (ה') לפשרה בבית המשפט המחוזי בחיפה, לפיה זוגלובק תשנה את אריזות הפיצה שהשיקה לפני כחודשיים, זוגלובק מהתנור באהבה, ותחליף את גוון הצבע האדום שלהן. זאת בעקבות תביעה על סך 1.5 מיליון שקל שהגישה מעדנות נגד זוגלובק ובה דרשה להפסיק
הפצה, שיווק ופרסום של מוצרי הפיצה של זוגלובק. בכתב התביעה טענה מעדנות, כי זוגלובק מחקה את אריזות הפיצה שלה ואת צבען ובכך גורמת להטעיית הצרכנים.

 

בהסכם הפשרה בין הצדדים, הוחלט כי זוגלובק תשנה את הצבע האדום הדומיננטי וכן ישונה גודל האייקון "100% גבינה אמיתית" ולוגו החברה יגדל בהתחשב בגודל אריזת המוצר, באופן משמעותי. השינויים ייכנסו באופן הדרגתי עד לתאריך 1.2.04. תביעות מעדנות בדבר הפסקת הפצה, שיווק ופרסום וכל דבר אחר נדחו.  

 

יעקב יערי, מנכ"ל מעדנות וראובן משכית, מנכ"ל תשלובת מפעלי זוגלובק, הביעו שביעות רצון מההסדר אך לא חסכו במילים האחד נגד רעהו. "עצם השינויים שזוגלובק חויבה לבצע באריזות המוצרים מוכיח בעליל כי כוונתה מלכתחילה הייתה לחקות, להטעות את הציבור ולנצל את המוניטין של פיצות מעדנות", אמר יערי. "אנו מאמינים ומקווים ששינוי הצבע, למרות שהוא ממשפחת האדומים, ימנע טעויות ועוגמות נפש של הצרכנים".

 

משכית אמר, כי "זוגלובק לא תיתן למעדנות לבלום את ההצלחה ואת תנופת המכירות המסחררת של מוצרי הפיצה החדשים. החברה ממשיכה לקלוט עובדים נוספים מאזור מוכה אבטלה - שדרות ונתיבות".

 

זוגלובק נכנסה לשוק הפיצות לפני חודשיים בהשקעה של 7 מיליון דולר, כהמשך לכניסתה לשותפות עם הבעלים הקודמים של דקו פיצה, קיבוץ ברור חיל. בעת ההשקה אמר משכית, כי היעד של החברה להגיע בשנה הראשונה לנתח שוק של כ-25% משוק המאפים הקפואים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים