שתף קטע נבחר

חידון צה"ל: כמה אתם מכירים את חיזבאללה?

כחלק מהמאבק על דעת הקהל העולמית, פרסמה יחידת דובר צה"ל חידון באנגלית ובספרדית על ארגון הטרור הלבנוני. נסו לפתור את 15 השאלות

בסוף השבוע גילתה כתבה רחבת היקף של ה"פוריין פוליסי" כי במלחמה הבאה בצפון חיזבאללה לא מתכוון להישאר בלבנון - אלא לפלוש לשטח ישראל. בכירים בממשלה ובמערכת הביטחונית מגדירים את ארגון הטרור הלבנוני כאחד האיומים המרכזיים ביותר על ישראל. וכעת מתברר כי צה"ל מנסה להילחם מול חיזבאללה - גם בגזרת דעת הקהל העולמית.

 

יחידת דובר צה"ל פרסמה אתמול (יום א') חידון באנגלית ובספרדית באתר "Playbuzz", שכותרתו היא "עד כמה אתה מכיר את חיזבאללה?". בתחילתו נאמר כי "חיזבאללה הוא האיום הגדול ביותר על גבולנו הצפוני. מה אתם יודעים על ארגון הטרור הידוע לשמצה הזה?". החידון פורסם ימים ספורים לאחר שמדינות המפרץ הגדירו את חיזבאללה כארגון טרור, החלטה שגונתה אתמול על ידי מפלגת בל"ד. "חיזבאללה נאבק מול ישראל, החלטה כזו משרתת את ישראל וארצות הברית", נאמר בהודעת המפלגה.

 

חלק מהשאלות - כמו מיהו מנהיג הארגון, מי המדינה שתומכת בחיזבאללה והיכן ביצע הארגון פיגוע תופת רצחני במרכז של הקהילה היהודית - ייראו קלות יחסית לעיניים ישראליות. אך יש לזכור כי הן כמובן מיועדות לעולם הרחב, כחלק מהרצון של צה"ל להראות את המסוכנות של חיזבאללה וקשריו עם הטרור. נסו לפתור את 15 השאלות בחידון שפרסם צה"ל, וגלו אם גם אתם "מומחים" לענייני חיזבאללה. זהו החידון באנגלית, וזה החידון בשפה הספרדית.

 

 

 

חסן שעלאן השתתף בהכנת הידיעה
לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים