שתף קטע נבחר

מירי פסקל והבת הסודית של שייקה אופיר: התוכניות החדשות של yes

חברת הלוויין הציגה את היצירות הישראליות שישתלבו על המסך בשנה הקרובה. לצד סרט תיעודי שיביא סודות מחייו של אחד השחקנים הגדולים שהיו פה, תעלה הסדרה "המנצח" עם ליאור אשכנזי, יעל פוליאקוב ואילן פלד יחזרו לשתף פעולה וגם קמפיין הבחירות האחרון של משה כחלון ייחשף

 

 

סרט תיעודי חדש שיחשוף סודות מחייו של אחד השחקנים והקומיקאים הגדולים בישראל, שייקה אופיר, עומד במרכזו של לוח השידורים החדש של חברת הלוויין yes, שאותו השיקה היום (ב') במסיבת עיתונאים בתל אביב. ב-yes ציינו היום גם את סוף העונה השנייה של סדרת הטלוויזיה עטורת הפרסים "פאודה", ואת נתוני הצפייה המרשימים לדברי מנכ"ל החברה, רון אילון.

 

בלוח השידורים של 2018 של החברה צפויה להיות נוכחות רבה של יצירות מקוריות ישראלית, ובהן הסדרות "המנצח" של יוצרי שטיסל שבה יככב ליאור אשכנזי - דרמה קומית מוזיקלית על מוזיקאי מפורסם שעוזב קריירה מפוארת בחו"ל כדי לנצח על להקת זמר של מתנ"ס מקומי - וכן הדרמה הקומית "על הספקטרום" שבמרכזה דמויות של צעירים על הספקטרום האוטיסטי שחולקים דירה משותפת ובה תככב בין היתר נעמי לבוב. את הסדרה יצרה דנה אידיסיס, שכתבה בהשראת אחיה.

 

שייקה אופיר ובתו עתליה (באדיבות yes)
שייקה אופיר ובתו עתליה(באדיבות yes)

 

 

 

על הספקטרום (צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)
מתוך "על הספקטרום"(צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)

גם יעל פוליאקוב ואילן פלד יחזרו לשתף פעולה בסדרה החדשה "הנוכלות" - שיחזיר למסך את האחיות מירי תקווה הזכורות מימי "אחד העם". עוד תעלה הקומדיה השחורה "מייקל" שמבוססת על הצגת הפרינג' המצליחה המספרת על משפחה ביזארית, וכמו בהצגה - גם בסדרה אסי כהן יצטרף ככוכב אורח. ואחרי שעשתה את "שביל ישראל", וזכתה על כך בפרס האקדמיה, תום יער תנסה הפעם להוציא תעודת בגרות, 13 שנה אחרי שסיימה את התיכון בסדרה "תום יער עושה בגרות".

 

 

 

 

מייקל (צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)
מתוך "מייקל"(צילום: אוהד רומנו, באדיבות yes)

 

סדרות נוספות שישודרו במהלך השנה כוללות את "פאנץ'" שבה יככבו צחי גראד, דר זוזובסקי ועוז זהבי, "עיר מקלט" של הסופר ליעד שוהם, וגם "לעבור את הלילה" מאת ובכיכובם של הזוג הרדיופוני שי גולדשטיין ולאה לב. בגזרת הדוקו תשדר yes דוקו, פרט לסרט המסקרן על אודות חייו של שייקה אופיר, סרט על שר האוצר משה כחלון, שצוות צילום התלווה אליו במסע בחירות 2015 והכניס את המצלמות לתוך מטה הבחירות. כמו כן ישודרו הסדרה "תיק חיי", החוזרת למקרי פשע משמעותיים שהתרחשו בישראל מנקודת מבטם של האנשים שחייהם השתנו לעד בעקבותיהם, והסדרה "טרנסקידס", העוקבת לראשונה אחר ארבעה בני נוער ישראלים שכבר לא חוששים להיות מי שהם, אפילו בגיל ההתבגרות האכזרי במיוחד, ועוברים הליך של שינוי מין.

 

 

 

 

 

"פאודה" תחזור לעונה שלישית אם כי עוד מוקדם לומר אם אכן תעלה השנה, וכן צפויות עונות נוספת לתאג"ד, "כבודו", "השוטר הטוב", "רון" "האחיות המצליחות שלי" - שתעלה כבר בסוף השבוע הקרוב, וסדרת הדוקו-ריאליטי "הבוזגלוס".

 

במסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל yes אילון כי היצירה הישראלית מכניסה לקופת המדינה כ-400 מיליון שקלים ממכירתה לחו"ל וביקש להעניק הטבות מס ליצירה המקורית ובכך להגביר אותה.

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
באדיבות yes
שייקה אופיר ז"ל ובתו עתליה
באדיבות yes
לאתר ההטבות
מומלצים