שתף קטע נבחר

הנה באה הכלה: מייגן מרקל נפרדת מעולם המשחק בשמלה לבנה

רגע לפני שהיא הופכת רשמית לבת מלוכה ומתחתנת עם הנסיך הארי, השחקנית האמריקנית נפרדה מדמותה של רייצ'ל בשבע השנים האחרונות בסדרה Suits עם נישואיה לבחיר ליבה מייק (פטריק אדמס). על הדרך היא סיפקה לסקרנים הצצה איך היא נראית בשמלת כלה והתאמנה על "איי דו"

 

 

 

בעוד פחות מחודש יצעדו הנסיך הבריטי הארי והשחקנית האמריקנית מייגן מרקל בחתונה הכי מלכותית שהייתה פה בשנים האחרונות, וגם לידתו של יורש עצר חדש בבריטניה השבוע לא מפחיתה מההתלהבות. לטובת התפקיד החדש נפרדת מרקל מתפקידה בשבע השנים האחרונות כעורכת הדין רייצ'ל זיין בסדרה Suits, ועל הדרך גם נותנת לכל הסקרנים הצצה איך היא נראית בשמלת כלה.

מתוך Suits (צילום: באדיבות yes)
(צילום: באדיבות yes)

מתוך Suits (צילום: באדיבות yes)
(צילום: באדיבות yes)
 

בפרק האחרון של העונה השביעית של Suits ששודר הלילה בארצות הברית, רייצ'ל מתחתנת עם בחיר ליבה מייק רוס (פטריק אדמס) בטקס מרגש שחותם את ההשתתפות של שניהם בסדרה. מרקל כאמור פורשת מעולם המשחק למען חייה העתידיים כבת מלוכה, בעוד אדמס פורש מתוך תחושת מיצוי של התפקיד.

 

החברים לקאסט של Suits יפגשו שוב את מרקל בחתונה שתיערך ב-19 במאי, ויקבלו שם פלאשבק קטן לפרק האחרון לא רק בגלל המעמד, אלא גם כי החוק המלכותי בבריטניה קובע כי חתונות חייבות להתבצע בשמם הפרטי של הנישאים – ובמקרה של מייגן מרקל, השם הזה הוא רייצ'ל (מייגן הוא שמה האמצעי). הפרק ישודר ב-yesDRAMA ב-17 במאי ויהיה זמין לצפייה ב-10 במאי ב-yesVOD וב-STINGTV.

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: באדיבות yes
מייגן מרקל ב-Suits
צילום: באדיבות yes
לאתר ההטבות
מומלצים