שתף קטע נבחר

סטיישן, עם המון אקשן

כמעט כמו כולם, גם וולוו מתכננת לנפח שרירים עם מכונית תצוגה שלא ברור מתי - ואם בכלל - תגיע לייצור

לא, PCC אינו שם של מחשב ביתי חדש, ואף לא כינוי לתוכנה עדכנית להורדת שירים מהאינטרנט. הסיומת CC היא פשוט הדרך של וולוו לכנות את סדרת מכוניות התצוגה שלהם, כאשר הכינוי PCC שייך לאלה המייצגות את הצד הספורטיבי.
למי שאינו מעודכן, ה-PCC הראשונה נחשפה לפני כשנה בתערוכת פאריז, כגרסה אימתנית וכפולת הנעה ל-S60. כעת מגיעה תורה של ה-PCC2, המבוססת על ה-V70, מכונית הסטיישן של היצרן השוודי אשר ניצבת מבחינת מידות ואורך בסיס הגלגלים בין ה-S60 המשפחתית ל-S80 הגדולה ממנה, ומבוססת על אותה פלטפורמה.
וכמו במקרה של ה-PCC המקורית, גם כאן מדובר בקרבה גדולה למקור, מה שמעיד על תכניות ייצור ולא רק הפגנת כוח. בכל מקרה, מאז הוצגה ה-PCC המקורית הראשונה, כבר הגיעה מערכת ההנעה הכפולה שנחשפה אז לדגמים סדרתיים של וולוו. אגב, המערכת המבוססת על מצמד נשלט-מחשב מגיעה מבית היוצר של האלדקס – אותו יצרן המספק גם עבור פולקסווגן מערכת דומה.
ה-PCC מצוידת במנוע חמישה צילינדרים בנפח 2435 סמ"ק המוכר לנו מוולוו. מעניין לגלות, אך זו אינה יחידת הכוח המניעה את גרסאות ה-T5 אלא דווקא זו המשרתת את הגרסאות הרגילות יותר. הפעם מספקת יחידה מוגדשת זו לא פחות מ-300 כ"ס ו-41 קג"מ, המגיעים לכביש דרך תיבה ידנית בת שישה הילוכים.
כמו ה-PCC המקורית, גם זו החדשה מצוידת במערכת ממוחשבת סופר-מהירה לשינוי אקטיבי של אופי בולמי הזעזועים. בוולוו כמובן לא יכולים שלא להזכיר בהקשר הסטיישן-אקשן, אותה 850 סטיישן אשר התחרתה באליפות הבריטית למכוניות סאלון ב- 94'.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
לכל מי שראה בוולוו...
מכונית מיושנת, כבדה...
...ואיטית מדי!
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים