שתף קטע נבחר

סופר M

ב.מ.וו חושפת את הגרסה הספורטיבית של ה-M3. טכנולוגיה היא שם המשחק

ב.מ.וו חוזרת אל תהילת עבר ומחיה את הסימול CSL. האותיות שעיטרו בשנות ה-70 וה-80 את עכוזן של גרסאות ספורטיביות אצל היצרן הבווארי זוכות לתחייה על אחוריה של ה-M הספורטיבית ביותר.

CSL

ב.מ.וו מפזרת את הערפל וחושפת כעת מידע ראשוני ותמונות של הגרסה החדשה, רגע לפני שזו מגיעה לפרנקפורט. השמועות על דיאטה של 150 ק"ג ותוספת של 7 כ"ס (אותן פרסמנו לפני מספר ימים) מתגלות כאמת חלקית בלבד. מתברר כי בב.מ.וו התאמצו מעט יותר והשילו ממשקלה של ה-M הסדרתית לא פחות מ-200 ק"ג, עובדה המעמידה את משקל ה-CSL על 1,295 ק"ג בלבד. במקביל זכה מנוע ששת הצילינדרים לתוספת הספק של 27 כ"ס, מה שמעמיד את העדר על 370 בסך הכל.

טכנולוגיה

על מנת להפחית במשקלה של המכונית, נאלצו בב.מ.וו לעשות שימוש בחומרים לא ממש שגרתיים. הגג, הדלתות, תא המטען והפגושים ב-CSL עשויים סיבי פחם בעוד המושבים הוחלפו במושבי ספורט קלים יותר. במקביל תפס חומר דמוי כוורת את מקומם של כל חלקי הפלדה במכונית ואפילו השמשות הוחלפו לכאלה העושות שימוש בזכוכית דקה וקלה יותר.
אולם, למרות כל המאמץ בתחום הפחתת המשקל, תצויד ה-CSL בכל מגוון כריות האוויר שבמכונית הסטנדרטית, בחלונות חשמל ובדיפון מקורי בדמות סיבי פחם. תיבת ההילוכים החדשנית של החברה, ה-SMG II (עליה ניתן לקרוא בקישורים שבצד), תוצע כאופציה.
לא ברור עדיין האם ה-CSL תוצע למכירה כמכונית סדרתית מאחר ומחירה עלול להפוך מפלצתי עקב השימוש בחומרים הייחודיים.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ב.מ.וו M3 CSL...
טכנולוגיה מתקדמת...
עיצוב ייחודי
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים