שתף קטע נבחר

כולן יהיו אוונט(יסימו)

ריאיון עם האחראי על עיצוב האודי אוונטיסימו – אמם של דגמי האודי בעתיד לבוא

"אודי קפאה מעט במקום בשנתיים האחרונות ועכשיו הגיע הזמן להתעורר. בדיוק כמו ב.מ.וו ומרצדס שקמו עכשיו משינה" הסביר לי פרנק למברטי, האחראי על עיצוב האוונטיסימו באודי, על הסיבה להצגת היצירה של היצרן מאינגלשטאד.

עולם חדש

והאוונטיסימו בהחלט מהווה התעוררות. כי האוונטיסימו מהווה ציון דרך הרבה יותר מאשר מכונית קונספט. זוהי אודי ללא ספק, ואין יותר מדי התלבטויות לגבי המוצא, אבל זה גם משהו אחר. ואותו המשהו זה בדיוק הכיוון העתידי שנועדה המכונית להעביר.
"האוונטיסימו", כך למברטי "מכילה את העתיד של אודי". המכונית כוללת פרטי עיצוב שיאפיינו את הדגמים הבאים של החברה ובמיוחד את ספינת הדגל, ה-A8 העשויה אלומיניום. וכך, מנסה אודי להרגיל את הקהל באמצעות האוונטיסימו לרעיון הסבכה הקדמית הכפולה (מעל ומתחת לפגוש), למערכת הפנסים הקדמית החדשה ולכנפיים שמשתפלות מהגוף בצורה גסה ואגרסיבית. בנוסף, כיאה לחברה שהביאה לעולם את רעיון הסטיישן היוקרתית (ש"הושאל" מאוחר יותר על-ידי ב.מ.וו ומרצדס), מציגה האוונטיסימו גם את האחוריים שיאפיינו את דגמי האוואנט העתידיים של החברה.
אבל הקונספט לא עוצרת רק בתחום העיצוב החיצוני. גם לחומרים המשמשים את תא הנוסעים של האוונטיסימו יש תפקיד בהצגה. שילובי העור והעץ הייחודיים של המכונית מציגים את הצפוי להיות במכוניות הבאות של היצרן הגרמני. וגם מתחת לעור יש חדשות; לבה של האוואנט הייחודית הוא מנוע 4.2 ליטר כפול מגדשים המייצר לא פחות מ-430 כ"ס וכ-60 קג"מ של מומנט בשרני. וכן, גם הוא צפוי שלא במפתיע למצוא את דרכו לקצה העליון של דגמי אודי.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אודי אוונטיסימו. הסבכה הכפולה...
הכנפיים הגסות...
ועוד מרכיבים...
כולם יהיו באודי הבאות (כולל החומרים שבתא הנוסעים)
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים