שתף קטע נבחר

הפנים החדשות של רובר

ראש מחלקת העיצוב של MG מסביר על ה-MG X80 ועל הסיבה שלו לאופטימיות

ל-MG X80 יש חשיבות גדולה עבור רובר. לא זו בלבד שמדובר במכונית אשר לפי רובר מיועדת להתחרות בפורשה 911, ולא די בכך שעם תג מחיר של 50,000 ליש"ט היא תהיה יקרה פי כמה מהמקובל בקבוצה. הרובר האקזוטית שמוצגת בפרנקפורט בגרסה הסדרתית, חושפת במקביל את הפנים החדשות של דגמי MG העתידיים. טיפול דומה אפשר לראות גם בחזית של גרסת הביצועים 253 במספר לרובר 75.
אלא שהפעם מדובר בגרסה הסדרתית של ה-75 בעלת ההנעה האחורית. זו מצוידת, ממש כמו ה-X80, במנוע V8 של פורד, ותראה אור באביב בגרסת 260 כ"ס. אחרי כן תוצע גם גרסת ה-385 כ"ס.

מה קורה לרובר

"האם אתם לא מגזימים?" אני שואל את פיטר סטיבנס, ראש מחלקת העיצוב ב-MG רובר והאיש שחתום על עיצוב המקלארן F1. "תראה, תחת ב.מ.וו חידשנו מעט מדי והיום אנחנו צריכים להדביק את הפיגור" עונה סטיבנס. "מגוון המוצרים שלנו קטן ואנחנו צריכים להרחיב אותו, ומהר. חוץ מזה, הצגת כל-כך הרבה גרסאות, כולל כאלה שתופענה רק בעתיד, מאפשרות לנו להכין את הקהל לקראת מה שהוא הולך לקבל מאיתנו".
"ומה באמת עם העתיד?" אני מקשה. "צריך לחשוב על הדגמים הבאים שיחליפו את ה-25 וה-45. אין עוד החלטה סופית בנושא אבל אנחנו בהחלט יכולים לראות אפשרות של קיצור בסיס הגלגלים של ה-75. כמו שעשתה זאת אלפא עם ה-147 וה-156. חוץ מזה אנחנו רוצים ליצור בידול גדול יותר בין MG לרובר; זה יתבטא בחרטום החדש אך גם בדברים נוספים. עוד חידושים שנמצאים בקנה היא גרסת הנעה כפולה, מעין כמו שטח ל-75. אנחנו לא רוצים לבנות SUV אמיתי, אבל משהו כמו רעיון האאוטבק (של סובארו-א.ש.) יכול לשרת אותנו ולהיות נכון לתדמית".
אנשי רובר עדיין מחייכים בעקבות קבלת הפנים המעודדת לגרסאות ה-MG החדשות בעיתונות הבריטית, אבל לסטיבנס יש סיבה אחרת לאופטימיות. "חכה לשנה הבאה" הוא אומר "אנחנו הולכים להפתיע אתכם עם משהו חדש…"

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים