שתף קטע נבחר

ומי לא בא?

כוכבת התערוכה של סובארו נתקעה במכס, אבל היא לא הייתה היחידה

משהו מוזר קרה לסובארו בתערוכת פרנקפורט. אחת הכוכבות הראשיות בתצוגה שלהם, ה-STX, פשוט נעצרה במכס ולא הגיעה בזמן לפתיחת התערוכה. שלומיאליות, חוסר מזל משווע, או פחד קהל - תבחרו אתם, אבל ה-STX איחרה ביומיים, החמיצה את ימי העיתונות של פרנקפורט ורק מי שביקר בתערוכה אחרי הפתיחה לקהל הרחב יכול היה לחזות בה.
וכך הותירה אחת המכוניות הגדולות ביותר של סובארו את הבמה לכלי מיניאטורי מהקטנים ביותר של החברה, אשר ניצב דווקא בקצה התצוגה.

זכרונות מהעבר?

ה-HM01 הננסית מבוססת על הפליאו, מכונית המיקרו של סובארו שנמכרת בשוק המיני היפני. אבל המראה החינני רומז על אפשרות של ייצור הדגם הזה ואולי גם הגעה לאירופה? אולי. עם ה-HM01 מגלה גם סובארו את הנוסטלגיה הכל כך חביבה על יצרני הרכב ומסמנת מחווה ל-360 הנושנה. ה-360 שהוצגה לפני יותר מארבעים שנה הייתה המכונית הראשונה של סובארו והיפנים מדברים על שילוב אלמנטים חיצוניים ממנה במכונית החדשה. לא שאפשר היה להרגיש זאת כמובן...
מכונית התצוגה צוידה בהנעה כפולה, דבר שנשמע כמעט רגיל בסובארו. אלא שבניגוד למערכות המוכרות של היצרן היפני, כאן מניע את הגלגלים האחוריים מנוע חשמלי, בעוד הקדמי לוגם בנזין. מערכת אלקטרונית דואגת לשמירה על מאפייני הניהוג המוכרים בסובארו כפולות ההנעה. בכל מקרה, במהלך שיוט המנוע החשמלי טוען את המצבר. אז כל זה נחמד ויפה אבל נדמה לי שהבשורה האמיתית של הסופר-מיני היא בעיצוב המתקתק; האם סובארו למדו סוף סוף לעצב?
במקביל הוצגה בדוכן של סובארו הלגאסי המחודשת, אבל זאת רק אם הקפדת לדקדק בפרטים. היא כל כך דומה לקודמתה עד שניתן היה לפספס אותה.

זו שלא הייתה

וה-STX? כוכבת התערוכה שאיחרה את ההצגה היא למעשה גרסת טנדר-פיקאפ-דאבל-קבינה ללגאסי המוכרת. והיא נראית לא רע אם מכניסים לתמונה את שוק היעד העיקרי אליו היא מכוונת- אמריקה. המחצית הקדמית של המכונית נראית מוכרת למדי; זהו בעצם שעטנז ויזואלי של הלגאסי והאאוטבק האמריקניות. בתא הנוסעים יש שתי שורות מושבים ובסובארו מבטיחים שהדגם החדש יגיע לשוק האמריקני כבר בשנה הבאה.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ה-STX לא באה...
והשאירה את הבמה...
ל-HM01
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים