שתף קטע נבחר

פורשה מורידה כפפות

לקראת הירידה לשטח עם הקאיין החדש, פותחת החברה במתקפה פרסומית

מבחר המכוניות של חברת פורשה מתבסס כיום על שני דגמי מכוניות בלבד. אלא שבחודשים הקרובים אמור להצטרף לארסנל של יצרנית רכבי הספורט הגרמנית דגם נוסף. הקאיין שיצטרף ל-911 ולבוקסטר, ושעליו כתבנו בעבר, מהווה כלי חשוב מאוד באסטרטגיה של החברה. גם כי זו הפעם הראשונה שפורשה מתקרבים לשטח, גם בגלל הפופולאריות של כלים כאלה בעולם כיום וגם כי הקאיין אמור להעלות באופן ניכר את המכירות של החברה. אז כמה חשוב בדיוק תחום השטח ליצרנית? תשובה חלקית לשאלה ניתן לקבל במסע הפרסום החדש שמשיקה החברה לקראת הקאיין. למרות שהצגתו צפויה רק בעוד מספר חודשים, ככל הנראה בתערוכת דטרויט לאור חשיבות השוק האמריקאי במכירות, החלה פורשה כבר במסע יחסי הציבור.
תחילתו של המסע באתר חדש, רשמי וייחודי לקאיין - מנהג לא נפוץ ככל שמדובר בפורשה. האתר מזמין את המתעניינים להירשם ולקבל באמצעות דואר אלקטרוני, חדשות על הקאיין. כך מבטיחה החברה לחשוף בשלבים את הקאיין, החל מפרטי רקע ומורשת, דרך תמונות וכלה בתאריך ההשקה ומחירים - ישירות לתיבת הדואר שלכם.
אגב, האתר מאפשר התאמה אישית לארץ המוצא על מנת לדייק בנתונים הנמסרים. נקודה מעניינת היא היעדרות ישראל מקטגוריית המזרח התיכון, למרות שהקאיין אכן יגיע אלינו במחיר שיעמוד כנראה מעל ל-500,000 שקלים. לבנון, בחריין ועומאן לדוגמה, כן מופיעות שם.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים