שתף קטע נבחר

במגרש הביתי

ליצרני הרכב הצרפתים יש מה להוכיח בפאריז. הם נורא ישתדלו

לא תמיד הצרפתים מנצלים את מגרשם למפגן כוח, אולם השנה הם לפחות מכינים תצוגה מעניינת. כך למשל רנו עם הלגונה החדשה. זו מסמנת את הדרך העתידית בה מעוניינת החברה לפסוע - יותר גדול, יותר יוקרתי. וכדי לתת לכם מושג להיכן מכוונת רנו באמת, הרי שהיעד ממוקם בערך באזור אודי A4 וב.מ.וו סדרה 3, לא פחות ולא יותר.
רנו עומדת לעשות זאת בעיקר באמצעות אבזור עשיר במיוחד ופיתוחים טכנולוגיים שאנו לא רגילים לפגוש בדגמי החברה השונים.
מנגד תתייצב סיטרואן, עם מחליפת הקסנטיה שתקרא C5, ואשר אמורה לסמן את חזרתו לחיים של היצרן הוותיק. הקסנטיה החדשה - ותרשו לנו להעדיף את השם הזה על ה-C5 בינתיים - מתקדמת מאד מבחינות רבות, ובין היתר מסמלת גם את המעבר העתידי של היצרן לשימוש כולל בכינויים חדשים לדגמים השונים. אגב, מקורות בסיטרואן מתעקשים כי החדשה מסמלת גם את העלמותה של ה-XM. כדי להשלים את התמונה תציג סיטרואן גם גרסה מחודשת לקסארה, עם מתיחת פנים ולאחר ביקור במכון הכושר.
גם פיז'ו יודעת דבר או שניים על משפחתיות גדולות. כדי להתמודד השנה מול המתחרות החדשות והישנות, תעבור גם ה-406 מספר שיפורים. אולם, גם אם לפיז'ו אין אף מכונית חדשה בתצוגה, יש לה את אחד החידושים המרתקים. הפרומתיאוס היא כנראה גרסת הנסיון ל-307 שתגיע תוך מספר חודשים ותושק כנראה סופית בתערוכת ג'נבה, מרץ 2001. וחוץ מזה חוגגת פיז'ו השקתה של את ה-206 קופה קבריולה הנאה, בעלת גג קשיח ומתקפל.

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רנו לגונה - למשפחה
סיטרואן קסארה - לזוג צעיר
פיז`ו 206CC - אתם תחליטו
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים