שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    תרגיל חוזר
    מאזדה מכינה את השטח למחליפת הדמיו עם ה-MX ספורט רנאבוט. בדיוק כמו שהיא עשתה עם ה-6

    בהמשך להבטחה של מאזדה להעניק לנו דגמים מסוגננים וספורטיביים יותר, מציגה החברה איורים ראשונים של ה-MX ספורט רנאבוט. מי שנראית בתחילה כעוד מכונית תצוגה משמשת למעשה באותו תפקיד בו שימשה ה-MX ספורט טורר בתערוכת ז'נבה הקודמת. למי שאינו זוכר, אז הציגה מאזדה את הטורר הגדולה כמכונית תצוגה, אך זו שימשה כרמז משמעותי למחליפת ה-626 שנחשפה מספר חודשים מאוחר יותר תחת השם 6.

    מספר 2

    ה-MX ספורט הקטנה מבצעת למעשה את אותו התרגיל שביצעה הטורר בזמנו. אמנם במקרה זה לא מדובר בפלטפורמה חדשה כמו זו שבה עשתה שימוש הטורר, אולם הדמיון רב. מחליפת הדמיו תכונה ככל הנראה מאזדה '2', זאת בהתאם למדיניות הדגמים החדשה של החברה, ותבוסס על הפלטפורמה המוכרת של הפיאסטה לבית פורד. זו תהיה גם המכונית הראשונה של החברה שתיוצר באירופה, במפעל של פורד בספרד.
    ממבט באיור ומנתונים ראשונים שמפרסמת מאזדה עולה כי החברה מעדיפה לשמור על מבנה המיניוואן עם ממד אורך של 390 ס"מ, ממד רוחב של 172 ס"מ וממד גובה של לא פחות מ-155 ס"מ. בסיס הגלגלים המוצהר הוא 250 ס"מ, סנטימטר אחד יותר מזה של הפיסאטה שעושה שימוש באותה פלטפורמה כאמור. אגב, בסיס הגלגלים של הדמיו הקודם עומד על 239 ס"מ בלבד.
    דגם התצוגה שיופיע בז'נבה יעשה שימוש במנוע חדש בנפח 1.5 ליטר ויצויד בתיבת הילוכים אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים. אגב, בהתאם למדיניות השימוש בחלקים משותפים שמנסה פורד ליישם כיום בחברות הבת, סביר להניח שה-2 החדשה תזכה לקבל מספר מנועים של פורד. אלה עשויים לעבור שינויים קלים תחת מדי מאזדה אך הבסיס יהיה זהה.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים