שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    יורדים מהשטח
    מיצובישי מציגה את רכב השטח האולטימטיבי לעיר. קבלו את האבולושן הבא

    לפני כחצי שנה, בהמשך להבטחותיה על עתיד צעיר ושונה, הציגה מיצובישי את הפאג'רו אבולושן. רכב הקונספט, שעשה את הופעת הבכורה שלו בתערוכת פרנקפורט, הציג גרסה עתידית לרכב השטח המוכר של מיצובישי. אנשי החברה ידעו גם לספר כי בתכנונו עזרה יוטה קליינדשמידט, מנצחת מירוץ הפאריז-דאקאר 2001. הם גם הבטיחו כי אלמנטים חדשניים המופיעים בדגם הקונספט ישולבו גם בג'יפים שיתחרו במירוץ הפאריז דאקאר 2002.
    מאז הסתיים כבר מירוץ הדאקאר 2002 בנצחונה של החברה ובמיצובישי מתכוננים לשלב הבא בתוכנית.

    אבולושן 2?

    לקראת תערוכת ז'נבה הקרובה מציגה מיצובישי שוב את הפאג'רו אבולושן, תחת אותו השם. המראה דומה, הצבע החיצוני שונה, אולם העניין המרכזי נמצא מתחת לעור, ומסביב.
    מיצובישי לא חושפת פרטים רבים על רכב התצוגה, אולם בשונה מהדגם הקודם, את תא המנוע של האבולושן הזה יאכלס מנוע V8 סדרתי בנפח 4.7 ליטר מתוצרת החברה. V8 של מיצובישי? ובכן, מדובר ככל הנראה בגרסה מוגדלת מעט של מנוע ה-V8 בנפח 4.5 ליטר שמשמש את הדיגניטי, מכונית הדגל של החברה ביפן, ומספק 280 כ"ס. בכל מקרה, במידה שיגיע לכביש, יוכל הפאג'רו אבולושן לעשות שימוש גם במנועי V8 מתוצרת מרצדס, שמחזיקה בכ-40% ממניות מיצובישי.
    מעבר לענייני הכוח חושפת מיצובישי כי האבולושן יציע תצורה של 2+2 וממד אורך של 442 ס"מ - 14 ס"מ יותר מהפאג'רו הנוכחי.
    במיצובישי מכנים את הכלי שיוצג בז'נבה כ-SUV קיצוני לעיר. בחברה לא מוכנים לספר על כוונות ייצור, אולם כדאי לזכור כי הצגה חוזרת של כלי מוכר בשינויים כאלה ואחרים מסמלת לרוב את אמון החברה בכיוון ובתפיסה שנבחרה. וזה אמנם לא שווה להכרזה רשמית על ייצור אבל זה בהחלט בכיוון הנכון.


    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    מיצובישי פאג'רו אבולושן...
    עירוני וקיצוני
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים