שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות
    זירת הקניות
    ה-GT/C נפטרת מהגג
    יצרן הרכב הקטן קיינאת' יציג בז'נבה גרסה פתוחה לקופה המושכת ויוצאת הדופן. רגע, אתם שואלים במי מדובר?

    "בדיוק שנה לאחר שהציגו את ה-GT/C, יציגו אנשי קיינאת' את ממשיכת הדרך הפתוחה לדגם הקופה המושך". ואם המשפט האחרון נראה לכם כמו סינית מדוברת, אולי כדאי שנעצור לרגע ונסביר. ובכן, קיינאת' הוא יצרן גרמני קטן שהוקם על-ידי הורסט קיינאת' – גרמני חביב המעיד על עצמו כמי שבנזין זורם בעורקיו. בתחילת דרכו, עסק היצרן הקטן בפיתוח גרסאות יחודיות למכוניות קיימות. אולם מאז, התבגר והחל בייצור מכוניות נישה. הראשונה בהן הוצגה ב-1996 וזכתה לשם GT/R. ולא, היא ממש אינה קשורה לניסן סקייליין.
    לפני כשנה, בתערוכת ז'נבה 2001, הציגה קיינאת' מכונית שניה - קופה נאה העונה לשם GT/C. משקל המכונית עמד על 1,300 ק"ג בלבד, ששודכו למנוע בנפח 3.2 ליטר. זה סיפק בתורו 218 כ"ס שמשכו את מחוג מד המהירות מ-0 למאה קמ"ש ב-6.3 שניות, ואפשרו מהירות מרבית של 240 קמ"ש.
    למי שלא הסתפק בזה, הציעו בקיינאת' את ה-GT/C8 עם מנוע V8 ו-340 סוסים. בכל מקרה, כך הבטיחו כבר אז אנשי היצרן, זה ממש לא הסוף.

    הבטחות מקיימים

    לקראת ז'נבה 2002 חוזרת קיינאת' ומקיימת את אותה הבטחה ישנה. אל ה-GT/R וה-GT/C תצטרף בתערוכה גרסה פתוחה המבוססת על הקופה האחרונה. וזה לא ממש מפתיע, מאחר שבקיינאת' ידעו לספר כבר בשנה שעברה שהבסיס ל-GT/C תוכנן מראש להתאים גם לדגם פתוח.
    החברה אינה מספקת עדיין פרטים מלאים על המכונית החדשה, אך מבטיחה שהעיצוב יהיה שונה במקצת מזה של דגם הקופה. יחידות הכוח יהיו אלה ששימשו את הקופה והתצורה הסופית, כך מבטיחים, תהיה רודסטר טהורה "ללא מקום להניח סיכה מאחורי המושבים".
    בכל מקרה, בינתיים יש לנו את המכונית הקודמת וצללית של זו החדשה. את שאר הפרטים אנחנו מבטיחים להשלים לכם עם החשיפה.

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים