שתף קטע נבחר

דייסה לכל תינוק: רמדיה רוצה להגדיל צריכת הדייסות

החברה יוצאת בקמפיין בהיקף של 600 אלף שקל לדייסות מתוצרתה תחת הסיסמא: "דייסות רמדיה – כלל ברזל להתפתחות בריאה"

חברת רמדיה יוצאת בקמפיין לדייסות מתוצרתה בעלות כוללת של 600 אלף שקל. הקמפיין, שכולל פרסום בעיתונות ודיוור ישיר ל-150 אלף אמהות לתינוקות, עולה תחת הסיסמה: "דייסות רמדיה – כלל ברזל להתפתחות בריאה". מטרת הקמפיין היא להדגיש את הערכים הבריאותיים בדייסות, במטרה להגדיל את צריכתן בישראל.
הדיוור הישיר כולל עלון מידע בנושא דייסות רמדיה, מגנט למקרר עם מתכונים למאכלים בריאים ומועשרים בברזל על בסיס דייסת רמדיה, וקופון הנחה של 50% לרכישת מארז של שש דייסות אישיות.
בנוסף, מפעילה רמדיה שירות לקוחות 24 שעות ביממה שילווה את האמהות בשאלות לגבי הדייסות, המתכונים ותזונת התינוקות ומתן דוגמיות להתנסות.
שוק המזון לתינוקות (הכולל פורמולות חלב, דייסות, מחיות ותה) נאמד ב- 350 מיליון שקל, וצומח בקצב שנתי של כ-7% בשנה. נתח שוק הדייסות לתינוקות מהווה 14% משוק זה, וערכו 49 מיליון שקל.
רמדיה מובילה את פלח שוק הדייסות עם נתח שוק של 73% בערכים כספיים. שאר החברות בשוק הן מטרנה (13%), גרבר (5%) ואחרים (9%).

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דייסה של רמדיה. בדיוור ישיר
מומלצים