שתף קטע נבחר

קובי בראיינט הפך לשחקן חופשי - בשוק הנעליים

כוכבה של לוס אנג'לס לייקרס סיים את חוזהו בן שש השנים עם חברת הנעליים 'אדידס'. בראיינט: "נהניתי לעבוד עם 'אדידס' ואני מודה לחברה על התמיכה ארוכת השנים בי"

אחד הדברים הטבעיים ביותר בתרבות האמריקנית הוא הקישור בין כסף לספורט (ובעצם, בין כסף לכל דבר). דיוויד שטרן, הקומישינר של ליגת ה-NBA, הבין מהר מאוד את המשוואה הזאת והפך את הליגה הטובה בעולם למפלצת שיווק הכוללת מערך של רשתות שידור, חברות שיווק, ספונסרים וסוכני שחקנים. לאור כל זאת, אין להתפלא כי ההשתחררות של כוכב הלוס אנג'לס לייקרס, קובי בראיינט מחוזהו עם חברת 'אדידס', תופסת כותרות כאילו היה זה טרייד השנה בליגה.
בראיינט בן ה-23 היה במשך שש השנים האחרונות נכס הכדורסל הבולט של חברת הלבשת הספורט האירופית. היום (ב') יצאו השחקן והחברה בהודעה משותפת, לפיה תמה ההתקשרות ביניהם.
"בראיינט תמיד אמר דברים טובים על המוצרים של החברה, לכן הסיבה לפרידה איננה הנעליים עצמן. פשוט מגיע זמן בו הצדדים רואים בצורה שונה את העתיד", מסרה דוברת החברה.
"אני מודה לחברה על תמיכתה ארוכת השנים בי. נהניתי לעבוד עם 'אדידס' ואני מאחל להם בהצלחה בעסקי הכדורסל שלהם", אמר כוכב הלייקרס, שנבחר על ידי אחד מעיתוני הכלכלה בארה"ב לכדורסלן בעל הכוח השיווקי הרב ביותר. אגב, בעקבות ההודעה של 'אדידס' על סיום החוזה עם בראיינט צנחו מניות החברה בחצי אחוז.
בראיינט לא צריך להיות מודאג מסיום החוזה עם 'אדידאס'. האספקה השוטפת של נעלי כדורסל אמנם תיפסק, אולם הכוכב הצעיר יוכל להתנחם בארוחות חינם במק'דונלדס ובפחיות שתייה מלוא החופן, מתנת חברת קוקה-קולה. כל זאת הודות לחוזי פרסום שלו עם רשת המזון המהיר וכן עם חברת המשקאות הקלים, עבורה הוא מפרסם את משקה 'ספרייט'.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום איי פי
קובי בראיינט עם ג'ורג' בוש. נכס שיווקי
צילום איי פי
מומלצים