שתף קטע נבחר

יונדאי חושפת אקסנט חדשה

היצרנית הקוריאנית מציגה את הגרסה המחודשת של המשפחתית הקטנה, שתגיע גם אלינו בקרוב

לפני פחות מחודש סיפרנו לכם כי כדאי "להתכונן לאהוב אותה". למי שלא זוכר, נאמר כי מדובר במוטו החדש של יבואן יונדאי בישראל - מוטו שאומץ ביונדאי אירופה לקראת שנת הדגם החדשה. כי החל מעתה הבטיח לנו יבואן יונדאי שייתן משקל רב יותר ללקוח הפרטי, בשונה מההתמקדות בציי הרכב שהייתה לסימן ההיכר של יונדאי בעבר.
בין האחראים למתקפה המשולבת של יונדאי אפשר למצוא את הגטז החדשה (שהושקה השבוע), הקופה המושכת והטראקאן הקשוח. אבל חשובה לא פחות (וללא ספק יותר מבחינה שיווקית) היא האקסנט המחודשת - הדור הבא של המכונית שהייתה האחראית המרכזית להצלחה הגדולה של יונדאי בישראל.

חשיפה ראשונה

השבוע חשפה יונדאי תמונות ופרטים ראשונים של האקסנט המחודשת, בגרסתה הקוריאנית העונה לשם ורונה. הגרסה האירופאית, הצפויה להגיע גם אלינו לקראת סוף השנה, תוצג ככל הנראה בתערוכת פאריז הקרובה - ללא שינויים מהותיים.
במבט ראשון נראה שהגרסה האחרונה של האקסנט זוכה לאבולוציה דומה לזו שלה זכתה קודמתה. גם הפעם הרעיון המרכזי היה להעניק למכונית מראה מכובד יותר, מה שבא לידי ביטוי במראה תפוח ו"כבד" יותר, ובסבכה קדמית חדשה.
המראה החדש בא לידי ביטוי גם במידות, עם משקל גבוה בכ-30 ק"ג מהדגם הקודם ובממד אורך שצמח ב-2.5 ס"מ ל-426 ס"מ. ממד הרוחב גדל בסנטימטר בודד (168 ס"מ) ובתחום הגובה מסתפקת החדשה בחצי סנטימטר נוסף בלבד (139.5). כצפוי, בסיס הגלגלים נותר זהה, עם 244 ס"מ.
בתחום המנועים מציעה האקסנט מבחר דומה ליחידות הכוח שהוצעו בדגם הקודם, אם כי אנשי יונדאי הצליחו לסחוט מהם מעט יותר כוח. כך מציע מנוע ה-1.3 המוכר 85 כ"ס (לעומת 84 כ"ס בעבר) ואילו מנוע ה-1.5 ליטר מייצר עכשיו 102 כ"ס (לעומת 99 כ"ס בעבר). האקסנט המחודשת תגיע כאמור גם אלינו, כשתחילת השיווק צפוי להיות בחודשים נובמבר-דצמבר.

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים