שתף קטע נבחר

האקורד עושה שריר

הונדה לא מנפקת חדשות גדולות לתערוכת ז'נבה הקרובה, אבל בכל זאת דואגת לתדמית עם רמז לאקורד ספורטיבית

תערוכת הרכב החשובה בעולם, שתיערך בעוד כשבועיים בז'נבה, לא זוכה להתייחסות משמעותית במיוחד מצדה של הונדה. יצרנית הרכב היפנית מפרסמת היום את תוכניותיה לתערוכה, ומבהירה שחידושים גדולים לא צפויים לנו. הונדה אמנם תגיע לתערוכה עם מגוון רחב של מכוניות, אבל מדובר בדגמים מוכרים דוגמת האקורד האירופית, הסיוויק טייפ R במדי מירוצים ועוד מספר פתרונות למקורות הנעה חלופית שהוצגו בעבר. גם עולם הפורמולה 1 ותחום מירוצי האופנועים יזכו לחשיפה בדוכני החברה בז'נבה, ושוב - ללא חידושים מרתקים.
ואולם, גם אם מאוד רוצים, קשה להתעלם מחשיבותה של ז'נבה. וכך, גם במקרה הזה דואגת הונדה לעורר מעט עניין.

האקורד עושה שריר

עם השקת האקורד האירופית לפני כחודשיים הצהירו אנשי הונדה כי למכונית החדשה לא מתוכננת גרסת R ספורטיבית. "ה-2.4 ליטר מייצר 190 כ"ס והוא חזק מספיק" אמרו שם והסבירו עוד כי אין כוונה גם לשדך בשלב זה מנוע V6 חזק יותר למכונית. ובכל זאת, גרסה חזקה יותר בשם יורו-R הוצגה ביפן (עם 220 כ"ס).
ומה בכל זאת עם אירופה? ובכן, בהונדה מתעקשים כי לא צפויה גרסה ספורטיבית, אבל דואגים להציג בז'נבה את האקורד Sport Study. מדובר בגרסה אגרסיבית של האקורד, העושה שימוש בחומרים מתקדמים דוגמת אלומיניום וסיבי פחם. על המראה הכוחני אחראים חישוקי "19, מפשק סרנים רחב מהרגיל, פגושים גדולים ומפלט כפול מאחור. בתוך תא הנוסעים משלימים את האווירה מושבי ספורט, גלגל הגה משודרג ונגיעות אלומיניום במקומות הנכונים.
אנשי החברה מסבירים כי מדובר בגרסה שנועדה לשקף את מורשת המירוצים של החברה ולא במכונית שתגיע לייצור. אגב, כדי להסיר כל ספק, בהונדה אפילו לא מזכירים את המנוע...

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הונדה אקורד...
גרסת Sport Study...
אגרסיבית...
אבל לא לייצור
ynet רכב בפייסבוק
לוח winwin
מומלצים