שתף קטע נבחר

סופית: הכרטיסים לדרבי יימכרו דרך ה'שופרסל'

הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטורם, אישר באופן חד פעמי את מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי דרך רשת המזון 'שופרסל', אך הודיע כי שיטה זו תאסר להבא

הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, הודיע היום (ה') על החלטתו בנוגע לפניית אוהדי מכבי תל אביב, שקבלו על שיטת מכירת הכרטיסים לדרבי התל אביבי, דרך רשת המזון 'שופרסל'. לאחר פגישה שנערכה אמש בין שטרום לבין הבעלים של הפועל תל אביב, משה תאומים, החליט הממונה על ההגבלים העסקיים כי לא יאסור את הפצת הכרטיסים למשחק בשבוע הבא דרך רשתות המזון, אך להבא לא תהיינה קבוצות הכדורגל רשאיות לעשות כן.
"החלטנו לאסור על שיטת שיווק זו מכאן ולהבא", כתב שטרום, "תוך התניה כי בעתיד יהיה ניתן לשווק בשיטה זו לא יותר מאשר 40 אחוזים מהכרטיסים למשחק בכל קטגורית מחיר, בחלוקה שוויונית בין אוהדי הקבוצות השונות". שטרום טוען כי לא יוכל לפסול את ההחלטה של הנהלת הפועל תל אביב, עקב חוסר זמן, ובהעדר פרטים מלאים. עוד קבע שטרום כי אין מדובר באפלייה של אוהדי מכבי תל אביב: "הכרטיסים משווקים גם לאוהדי הפועל תל אביב... הכרטיסים המשווקים דרך הרשת ניתנים בתנאים מיטיבים הכוללים הנחה וזכות לקבלת מוצרים הכלולים במחיר הכרטיס".
כזכור, חתמה הנהלת הפועל תל אביב על הסכם על פיו תמכור רשת המזון 'שופרסל' את כל הכרטיסים למשחק בבלומפילד (למעט שערים 1, 2 ו-13), עבור רכישה של מוצריה בסכום הגבוה מ-40 שקלים. הפועל צפויה להרוויח כ-1.1 מיליון שקל כתוצאה מהעסקה. אוהדי מכבי תל אביב, באמצעות עו"ד צבי גוצהייט, פנו לממונה על ההגבלים העסקיים, על מנת שיאסור על שיטת הפצה זו.
אוהדי מכבי לא קיבלו את עמדתו של שטרום, והודיעו כי ימשיכו להילחם בעניין כנגד הנהלת הפועל. שלומי אברמוב, מראשי חוג האוהדים, אמר: "אנחנו עכשיו במשא ומתן עם תאומים לגבי קבלת 40 אחוזים מהכרטיסים שמגיעים לנו, בכל השערים של מכבי תל אביב. במידה וזה לא יקרה בדרבי, אנחנו נמשיך עם זה הלאה, ונפנה לכל המוסדות המתאימים כדי לעמוד על זכותנו לרכוש כרטיסים בשוק החופשי, ללא שום התניה מצד הפועל תל אביב".

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: דלית שחם
תאומים. פעם אחרונה ודי
צילום: דלית שחם
צילום: ראובן שוורץ
אוהדי מכבי. מאוכזבים
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים