שתף קטע נבחר

שוקי זיקרי השיק סדרת טיפוח לשיער ב-1.5 מיליון ד'

הסדרהב שפותחה עם חברת אגיס ונוצרה כמענה ישיר לצרכי אלו המבקשים פתרונות מקצועיים ומתוחכמים במחירים שיהיו עדיין נמוכים יותר ממוצרי הסלון

חטיבת מוצרי הצריכה של אגיס ומעצב השיער שוקי זיקרי, משיקים סדרת מוצרים לטיפוח ועיצוב השיער בהשקעה של 1.5 מיליון דולר, המייסדת קטגוריית פרימיום (מוצרי איכות) חדשה בישראל.

 

הסדרה החדשה, שנקראת My Secrets. Your Beauty Shuki Zikri, מהווה קטגוריית ביניים ונוצרה כמענה ישיר לצרכי אלו המבקשים פתרונות מקצועיים ומתוחכמים במחירים שיהיו עדיין נמוכים יותר ממוצרי הסלון.

 

 

שוק מוצרי טיפוח ועיצוב השיער בישראל מגלגל כ 500 מיליון שקל בשנה. קטגוריית המוצרים החדשה, צפויה על פי ההערכות, לתפוס % 10 מכלל השוק כמו מקבילתה העולמית התופסת נתח שוק זהה. המטרה היא להגיע תוך ארבע שנים להיקף פעילות שנתי של 50 מליון שקל.

 

הסדרה המונה 30 מוצרים ותשווק ברשתות הפארם המתמחות, בחנויות הקוסמטיקה המובילות וברשת מספרות שוקי זיקרי בטווח מחירים של 30 עד 100 שקל. המוצרים ישווקו באריזות אדומות שעוצבו על פי הקונספט המינימליסטי של המותג שוקי זיקרי.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים