שתף קטע נבחר
הכי מטוקבקות

    לא מצריך הוכחה

    איסוזו מציגה את האקסיום. האם מחליפו של הטרופר יהפוך לאקסיומה בשטח

    איסוזו מתכננת להפוך את פני השטח. החברה הודיעה רשמית על ייצורו ושיווקו של האקסיום. רכב הכביש-שטח החדש הוא גלגולו של קונספט ה-ZXS של איסוזו שהוצג בתערוכת טוקיו. האקסיום, פחות קיצוני מה-ZXS ועדיין מתוחכם, יגיע לכבישי ארה"ב בלבד, בסתיו 2001.

    הרעיון

    האקסיום הוא מחליפו המתוחכם של הטרופר. מחברה כמו איסוזו שמתמחה ברכבי הכביש-שטח, לא ניתן היה לצפות לפחות. לדברי החברה, הרכב החדש הוא שילוב של רכב כביש-שטח ומכונית סטיישן, כך שהוא מציע יכולת אמיתית בשטח ויכולת מעולה בכביש. איסוזו מתכננת לייצר כ-24,000 כלי-רכב מדגם זה בשנה.

    הביצוע

    האקסיום החדש יונע על-ידי מנוע V6 חדש מתוצרת איסוזו בנפח של 3.5 ל'. המנוע כולל בין השאר חיבור אל-חוט למצערת שמזכיר את הטכנולוגיה האחרונה של ב.מ.וו, ומעבד מרכזי של 32 ביט. ההספק המדובר הוא 215 כ"ס, שיעברו דרך תיבה אוטומטית בעלת ארבעה הילוכים. בעתיד, כך מבטיחים לנו, יזכה הרכב גם למנוע דיזל.
    על מנת להגיע לביצועים טובים בכביש ובשטח, המנוגדים תיאורטית אחד לשני, משתמש האקסיום במגוון מערכות אלקטרוניות מתקדמות. מערכת המתלים היא מדגם ISC (Intelligent Suspension Control) המתאימה את תגובת המתלים לתנאי השטח. אליה מצטרפת מערכת נוספת בשם(TOD (Torque On Demand. מערכת זו מבטיחה חלוקה אלקטרונית ואופטימלית של המומנט בין ארבעת הגלגלים.

    רק אופה?

    האקסיום החדש לא רק אופה, הוא גם יפה. עיצוב מעוגל, עם נגיעות אגרסיביות וחישוקי "17 יוצרים רכב כביש-שטח מהיפים שיש. מבפנים יזכה האקסיום לעיצוב יוקרתי, עם אופציה לריפודי עור, למערכת ניווט אלקטרונית, מערכת קול מקורית וחיבור של מחשב ושעון הרכב לשעון האטומי האמריקני לצורך כיוון מדויק.
    למיטב ידיעתנו האקסיום לא יעשה עליה. אם הדברים ישתנו, אנחנו נהיה בין הראשונים לנופף לו לשלום בנמל אשדוד...

    לפנייה לכתב/ת
     תגובה חדשה
    הצג:
    אזהרה:
    פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
    איסוזו אקסיום
    גם לכביש וגם לשטח
    עיצוב מוצלח
    גם יפה וגם אופה?
    ynet רכב בפייסבוק
    לוח winwin
    מומלצים